Στο Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Ηρακλείου Κρήτης συνεχίστηκε η δίκη για τον θάνατο του 3χρονου Άγγελου, με την απολογία της 27χρονης μητέρας, η οποία κατηγορείται μαζί με τον τότε σύντροφό της.
Η κατηγορούμενη ζήτησε συγγνώμη και δήλωσε ότι δεν έχει συνειδητοποιήσει τον θάνατο του παιδιού της, περιγράφοντας δύσκολες προσωπικές και οικογενειακές συνθήκες πριν και κατά τη διάρκεια της σχέσης της με τους δύο άνδρες.
Υποστήριξε ότι υπήρξαν περιστατικά ενδοοικογενειακής βίας και κακοποίησης του παιδιού, τα οποία απέδωσε κυρίως στον σύντροφό της, χωρίς όμως να έχει απευθυνθεί στις αρχές. Παράλληλα ανέφερε ότι φοβόταν για την ασφάλεια του παιδιού και ότι έφυγε από το σπίτι μετά από έντονο περιστατικό. Κατά την απολογία της περιέγραψε επανειλημμένα σημάδια κακοποίησης, τα οποία, όπως είπε, δεν μπορούσε να εξηγήσει.
Στη διαδικασία κατέθεσε καθηγητής ψυχιατρικής, ο οποίος ανέφερε ότι η μητέρα παρουσιάζει νοητική στέρηση και δυσκολία πλήρους αντίληψης των γεγονότων. Το δικαστήριο εξέτασε επίσης φωτογραφικό υλικό με σημάδια στο παιδί.
Ο δεύτερος κατηγορούμενος και σύντροφος της μητέρας δεν εμφανίστηκε επικαλούμενος λόγους υγείας. Η υπεράσπιση τόνισε την ανάγκη ψύχραιμης αξιολόγησης των στοιχείων. Η υπόθεση συνεχίζεται με την εξέταση μαρτύρων και την αξιολόγηση του αποδεικτικού υλικού.
Η διαδικασία παραμένει φορτισμένη συναισθηματικά καθώς το δικαστήριο καλείται να συνεκτιμήσει τις μαρτυρικές καταθέσεις τα ιατρικά δεδομένα και τους ισχυρισμούς των κατηγορουμένων πριν καταλήξει σε κρίση για τις ευθύνες στην τραγική υπόθεση σε τελικό δικανικό συμπέρασμα από δικαστήριο.










