Τι ανέφερε για το συγκεκριμένο θέμα.
Την είδηση πως υπάρχει πλάνο για τη δημιουργία 2ου Κέντρου Διοεπιστημονικής Αξιολόγησης Συμβουυλευτικής και Υποστήριξης στο Ηράκλειο, έδωσε η υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Σοφία Ζαχαράκη, η οποία επισκέφτηκε το μεσημέρι το ΚΕΣΑΔΥ. Τόνισε πως είναι απόλυτα θετική σ’ αυτή την προοπτική και ο προγραμματισμός που έχει χαραχτεί το προβλέπει.
«Με ενδιαφέρει πολύ και ο περιβάλλον χώρος, ώστε να υπάρχει αξιοπρέπεια στα άτομα που περιμένουν να περάσουνε από αξιολόγηση», είπε, μεταξύ άλλων, η κ. Ζαχαράκη.
Στο ίδιο μήκος κύματος κυμάνθηκαν οι δηλώσεις του ο γενικός γραμματέας του υπουργείου, Γιάννης Παπαδογιωργάκης.










