ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • LIFESTYLE
    • Κίνηση στους δρόμους
    • Ο Καιρός στην Κρήτη
    • Εφημερεύοντα Φαρμακεία
    • Θέμα Κρήτης 103,1 Πρόγραμμα
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    Δευτέρα, 27/10/2025 Κεντρικο Δελτιο Ειδήσεων
    Εφημερεύοντα Φαρμακεία Εφημερεύοντα   Κίνηση στους δρόμους Κίνηση   Καιρός στην Κρήτη Καιρός
    ΘΕΜΑ 103,1 LIVE
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
    • ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ
    • ΜΙΛΗΣΑΝ ΣΤΟ 103.1
    • ΚΡΗΤΗ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΟΔΗΓΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
    • PODCASTS
    Κεντρικό Δελτίο
    ΘΕΜΑ LIVE
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    Αρχική»Ελλάδα»e-ΕΦΚΑ: Η «Θάλεια» απαντά στα ερωτήματα των ασφαλισμένω

    e-ΕΦΚΑ: Η «Θάλεια» απαντά στα ερωτήματα των ασφαλισμένω

    11/01/2025, 6:02 μμ2 λεπτά ανάγνωση
    Share
    Facebook Twitter Pinterest Reddit WhatsApp Email
     Στη «μάχη» για την περαιτέρω βελτίωση της εξυπηρέτησης των πολιτών ρίχνει ο e-ΕΦΚΑ την Τεχνητή Νοημοσύνη, με τη λειτουργία ενός νέου εργαλείου, με την ονομασία «Θάλεια», στοχεύοντας στην άμεση ανταπόκριση στα ερωτήματα των ασφαλισμένων. Η «Θάλεια», η οποία έχει τεθεί σε λειτουργία από τον Σεπτέμβριο του 2024, είναι ένα ψηφιακό avatar, που δημιούργησε ο e-ΕΦΚΑ. Είναι μια ψηφιακή βοηθός, η οποία παρέχει απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις των πολιτών σχετικά με θέματα κοινωνικής ασφάλισης, συντάξεων, εισφορών και άλλων υπηρεσιών του e-ΕΦΚΑ. Επιδίωξη της νέας υπηρεσίας, η οποία εντάχθηκε στο πολυκαναλικό σύστημα εξυπηρέτησης του φορέα και στο σύνολο των 110 ηλεκτρονικών υπηρεσιών του, είναι ο πολίτης να ενημερώνεται γρήγορα και εύκολα, αξιοποιώντας τις σύγχρονες δυνατότητες, τις οποίες παρέχει η τεχνολογία. Τα πρώτα δείγματα γραφής αξιολογούνται θετικά από τους αρμόδιους υπηρεσιακούς παράγοντες του φορέα. Στην παρούσα φάση, οι ερωτήσεις, που απαντώνται, κατηγοριοποιούνται ως εξής: ερωτήσεις γενικά για τον e-ΕΦΚΑ, την ασφάλιση και τις εισφορές, τις παροχές και τα Κέντρα Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕΠΑ), τις συντάξεις, τον έλεγχο ασφάλισης και εισφορών, τους οφειλέτες (ΚΕΑΟ) και τη διακρατική κοινωνική ασφάλιση. Ωστόσο, η διαδικασία είναι δυναμική και αναβαθμίζεται διαρκώς, καθώς η «Θάλεια», η οποία απαντά σε ερωτήσεις που έχουν προκύψει από την επικοινωνία των πολιτών με τον φορέα, τροφοδοτείται συνεχώς με πρόσθετο υλικό, εξασφαλίζοντας απαντήσεις σε περισσότερα πεδία ερωτήσεων. Καθοριστικό ρόλο σε αυτή την ανατροφοδότηση διαδραματίζει το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πολιτών 1555, από το οποίο ο e-ΕΦΚΑ αντλεί τα νέα ερωτήματα. Τα οφέλη Σύμφωνα με στελέχη του e-ΕΦΚΑ, η «Θάλεια» έχει ως στόχο να καλύψει τα τρία «α» που απασχολούν τους ασφαλισμένους, την «απορία» τους, την «αμφιβολία» τους και την «ανησυχία» τους. Είναι ένα ακόμα μέσο εξυπηρέτησης του πολίτη, που μπορεί με οπτικό και ακουστικό τρόπο, σε συνδυασμό με εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης, να απαντήσει δυναμικά σε ερωτήσεις του. Πρόκειται για μια υπηρεσία του φορέα, που έρχεται να προστεθεί για τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των ατόμων με ειδικές ανάγκες, παρέχοντάς τους τη δυνατότητα εύκολης πλοήγησης με σαφείς οδηγίες, καθώς ο σχεδιασμός των απαντήσεων εξασφαλίζει ότι είναι κατανοητές για άτομα με προβλήματα όρασης, άτομα με προβλήματα ακοής, ακόμα και για άτομα με γνωστικές ή άλλες δυσκολίες. Σημειώνεται ότι η «Θάλεια» είναι διαθέσιμη, μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του e-ΕΦΚΑ, κάνοντας την πληροφορία άμεσα προσβάσιμη για όλους: https://www.efka.gov.gr/el/menoy/sychnes-eroteseis-kai-apanteseis. Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
    Κοινή χρήση Facebook Twitter Pinterest LinkedIn WhatsApp Reddit Email
    προηγουμενοΣημαντικές αλλαγές στη βραχυχρόνια μίσθωση ακινήτων με νομοσχέδιο του υπουργείου Τουρισμού
    επομενο Σωρεία κατηγοριών απήγγειλε ο εισαγγελέας στους συλληφθέντες για προστασία οίκων ανοχής και χαρτοπαικτικών λεσχών

    σχετικα νεα

    Προϋπολογισμός: Πρωτογενές πλεόνασμα 9,45 δισ. στο εννεάμηνο – Στα 52,7 δισ. τα έσοδα από φόρους

    27/10/2025, 6:02 μμ

    Τέλη κυκλοφορίας: Τέλος χρόνου για όσους χρωστάνε – Οι κινήσεις που πρέπει να κάνουν οι ιδιοκτήτες ΙΧ

    27/10/2025, 5:26 μμ

    Παραιτήθηκε ο Ιωαν. Καϊμακάμης από τη θέση του προσωρινού αντιπροέδρου του ΟΠΕΚΕΠΕ

    27/10/2025, 2:36 μμ

    Γ. Μπαλαμπανίδης: «Η τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιείται ακόμη και για θέματα υγείας με ο, τι αυτό συνεπάγεται»

    27/10/2025, 12:38 μμ

    Με βροχή η μαθητική παρέλαση για την 28η Οκτωβρίου στη Θεσσαλονίκη

    27/10/2025, 12:05 μμ

    ΟΠΕΚΕΠΕ: Σε κατ’ οίκον περιορισμό με βραχιολάκι η πρώην σύζυγος του κατηγορούμενου ως αρχηγού της εγκληματικής οργάνωσης

    27/10/2025, 8:45 πμ
    Ροη ειδησεων

    Ανήσυχοι οι τουριστικοί φορείς για πιθανές επιπτώσεις στον κλάδο, λόγω των κινητοποιήσεων των κτηνοτρόφων

    27/10/2025, 6:27 μμ

    Προϋπολογισμός: Πρωτογενές πλεόνασμα 9,45 δισ. στο εννεάμηνο – Στα 52,7 δισ. τα έσοδα από φόρους

    27/10/2025, 6:02 μμ

    Τέλη κυκλοφορίας: Τέλος χρόνου για όσους χρωστάνε – Οι κινήσεις που πρέπει να κάνουν οι ιδιοκτήτες ΙΧ

    27/10/2025, 5:26 μμ

    Στο μινωικό ανάκτορο της Κνωσού οι επόμενες «Χαρτοδιαδρομές… στο Δήμο μας»

    27/10/2025, 4:57 μμ

    «Χτίζοντας το μέλλον μιας καινοτόμου κοινότητας για μια βιώσιμη Γαλάζια Οικονομία στην Κρήτη»

    27/10/2025, 4:27 μμ

    Η Κίνα ζήτησε «να τερματιστούν» οι εμπορικοί πόλεμοι

    27/10/2025, 3:59 μμ

    Βαγγέλης Πρασόπουλος: «Κλίμα αυταρχισμού από τη ΝΔ στο Πολυτεχνείο Κρήτης»

    27/10/2025, 3:31 μμ
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Soundcloud
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ

    Διεύθυνση: Οδός Η, Β.Ι.Π.Ε, 71408, Ηράκλειο Κρήτης
    Ταυτότητα

    επικοινωνια

    Email: [email protected]
    Τηλ: 2810 263260
    viber: 6972 272 278 (μόνο για μηνύματα)

    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103,1

    Πρόγραμμα
    Live
    Όροι Χρήσης
    Πολιτική Απορρήτου

    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    • Home
    © 2025 ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103,1 | All Rights Reserved

    Πληκτρολογήστε και πατήστε Enter για αναζήτηση. Πατήστε Esc για ακύρωση.