Οπλο κατά της άνοιας ο καφές

Μια νέα μακροχρόνια μελέτη δείχνει ότι η μέτρια κατανάλωση καφέ ή τσαγιού συνδέεται με μικρότερο κίνδυνο άνοιας και βραδύτερη γνωστική φθορά. Οι συμμετέχοντες που έπιναν δύο έως τρία φλιτζάνια καφέ με καφεΐνη ή ένα έως δύο φλιτζάνια τσάι την ημέρα εμφάνιζαν 18% χαμηλότερο κίνδυνο άνοιας.

Η έρευνα βασίστηκε σε δεδομένα 131.821 ανθρώπων με παρακολούθηση έως και 43 χρόνια. Οι επιστήμονες εκτιμούν ότι η καφεΐνη μπορεί να προστατεύει τον εγκέφαλο μέσω μείωσης φλεγμονών και κυτταρικών βλαβών.

Αντίθετα, ο ντεκαφεϊνέ καφές δεν φάνηκε να προσφέρει αντίστοιχα οφέλη.

Ροή ειδήσεων

Όταν ο σκύλος σε γλείφει, κάτι λέει

Το γλείψιμο ενός σκύλου δεν είναι απλώς μια τυχαία...

Επαφές Πιερρακάκη στις Βρυξέλλες – Συνεργασία με ΔΝΤ και συζητήσεις για οικονομία και άμυνα

Στις Βρυξέλλες μεταβαίνει ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών...

Το AKTOR4TheFuture ανοίγει έναν νέο δρόμο για τη νέα γενιά επιστημόνων

Το AKTOR4TheFuture, το μεγαλύτερο εταιρικό πρόγραμμα υποτροφιών στην Ελλάδα,...

Δήμοι και Περιφέρεια Κρήτης να σταματήσουν την… “κολοκυθιά” με τη δομή μεταναστών

Σε ανακοίνωσή του το κόμμα ΜέΡΑ25 αναφέρεται στο μεταναστευτικό...

Σχετικά άρθρα

Δημοφιλής κατηγορίες