Υπερ-επεξεργασμένα τρόφιμα

Η συχνή κατανάλωση υπερ-επεξεργασμένων τροφίμων συνδέεται με σοβαρούς κινδύνους για την υγεία των οστών, σύμφωνα με νέα βρετανική μελέτη.

Η έρευνα σε περισσότερους από 160.000 ανθρώπους έδειξε ότι όσοι καταναλώνουν συστηματικά τέτοια προϊόντα εμφανίζουν χαμηλότερη οστική πυκνότητα και μεγαλύτερο κίνδυνο καταγμάτων.

Συγκεκριμένα, για κάθε 3,7 επιπλέον ημερήσιες μερίδες, ο κίνδυνος κατάγματος στο ισχίο αυξάνεται κατά 10,5%.

Στη μελέτη περιλαμβάνονταν τρόφιμα όπως έτοιμα γεύματα, μπισκότα και αναψυκτικά. Η επίδραση ήταν εντονότερη σε άτομα κάτω των 65 ετών και σε λιποβαρείς.

Οι ερευνητές ζητούν περιορισμό αυτών των τροφίμων για προστασία της συνολικής υγείας.

Ροή ειδήσεων

Σοβαρό τροχαίο στο Ηράκλειο – Στο ΠΑΓΝΗ ένας άνδρας

Σοβαρά τραυματίστηκε απόψε ένας άνδρας στο Ηράκλειο, έπειτα από...

Live – Η ομιλία του Κυριάκου Μητσοτάκη στη συνεδρίαση της Πολιτικής Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας

Σε εξέλιξη η συνεδρίαση της Πολιτικής Επιτροπής της Νέας...

Αυτοψίες στις πληγείσες περιοχές από τους σεισμούς στη Β. Εύβοια: 26 «κίτρινα», κανένα «κόκκινο» κτίριο

Συνολικά 60 αυτοψίες κτιρίων έχουν πραγματοποιηθεί έως και χθες...

Σχετικά άρθρα

Δημοφιλής κατηγορίες