Χανιά: Στο νοσοκομείο με συμπτώματα γαστρεντερίτιδας 35 μαθητές από σχολεία της Αθήνας που συμμετέχουν σε εκδρομές

Κινητοποίηση στο νοσοκομείο Χανίων εξαιτίας μεγάλου αριθμού μαθητών που προσήλθαν από χθες το βράδυ έως και σήμερα με συμπτώματα γαστρεντερίτιδας.

Σύμφωνα με ενημέρωση από τον διοικητή του νοσοκομείου Γιώργο Μπέα, 20 μαθητές, χθες το βράδυ, και 15 σήμερα, όλοι από τρία διαφορετικά σχολεία της Αθήνας που βρίσκονται σε εκδρομή των σχολείων τους και διαμένουν σε ξενοδοχείο έξω από την πόλη, προσήλθαν στο νοσοκομείο όπου τους παρασχέθηκε κάθε ιατρική βοήθεια και οδηγία.

Υποβλήθηκαν σε πλήθος εξετάσεων, έλαβαν ορούς και ενυδατώθηκαν, και αποχώρησαν χωρίς ευτυχώς να χρειαστεί κάποιο παιδί, λόγω της κατάστασης, να νοσηλευθεί».

Όπως επισήμανε ο κ. Μπέας, ενημερώθηκε ο ΕΟΔΥ, το υπουργείο Υγείας και η διεύθυνση Δημόσιας Υγείας και μόλις υπάρξουν τα επίσημα αποτελέσματα των εξετάσεων θα τους κοινοποιηθούν. Οι μαθητές προέρχονται από τρία σχολεία της Νότιας Αθήνας.

Ροή ειδήσεων

Τραγωδία στην Αγία Παρασκευή: Νεκρή πεζή που παρασύρθηκε από αυτοκίνητο

Θανατηφόρο τροχαίο σημειώθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας στη Λεωφόρο Μεσογείων, στην Αγία...

Έκλεισε η Αθηνών – Λαμίας λόγω της φωτιάς στο Ακραίφνιο Βοιωτίας: Επιχειρούν 10 αεροσκάφη και 2 ελικόπτερα

Μαίνεται ανεξέλεγκτη η φωτιά που ξέσπασε νωρίτερα το μεσημέρι της Δευτέρας...

Σχετικά άρθρα

Δημοφιλής κατηγορίες