ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • LIFESTYLE
    • Κίνηση στους δρόμους
    • Ο Καιρός στην Κρήτη
    • Εφημερεύοντα Φαρμακεία
    • Θέμα Κρήτης 103,1 Πρόγραμμα
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    Τετάρτη, 17/12/2025 Κεντρικο Δελτιο Ειδήσεων
    Εφημερεύοντα Φαρμακεία Εφημερεύοντα   Κίνηση στους δρόμους Κίνηση   Καιρός στην Κρήτη Καιρός
    ΘΕΜΑ 103,1 LIVE
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
    • ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ
    • ΜΙΛΗΣΑΝ ΣΤΟ 103.1
    • ΚΡΗΤΗ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΟΔΗΓΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
    • PODCASTS
    Κεντρικό Δελτίο
    ΘΕΜΑ LIVE
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    Αρχική»Ελλάδα»Τη Δευτέρα ξεκινά η αξιολόγηση των 127 νοσοκομείων – Παρουσιάστηκε το νέο ψηφιακό εργαλείο

    Τη Δευτέρα ξεκινά η αξιολόγηση των 127 νοσοκομείων – Παρουσιάστηκε το νέο ψηφιακό εργαλείο

    09/07/2025, 2:20 μμ3 λεπτά ανάγνωση
    Share
    Facebook Twitter Pinterest Reddit WhatsApp Email

    Τον τρόπο με τον οποίο θα μπορούν να αξιολογούν οι ασθενείς τις υπηρεσίες του συστήματος υγείας, την εμπειρία τους ουσιαστικά στα νοσοκομεία, παρουσίασε σήμερα ο υπουργός υγείας Άδωνις Γεωργιάδης μαζί με τον υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρη Παπαστεργίου.

    Πρόκειται ουσιαστικά για ένα ψηφιακό εργαλείο αξιολόγησης της εμπειρίας του εσωτερικού ασθενή -δηλαδή όσων νοσηλεύονται- στα νοσοκομεία του ΕΣΥ, για το οποίο ο υπουργός Υγείας είπε πως «έχουμε μεγάλες φιλοδοξίες από την εφαρμογή αυτή. Θα εφαρμοστεί αρχικά σε όλα τα νοσοκομεία και στην συνέχεια θα επεκταθεί και σε άλλους τομείς Υγείας.

    Το έργο αποτελεί τμήμα του συνολικού σχεδιασμού του υπουργείου Υγείας για την αναβάθμιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας από τα νοσοκομεία του ΕΣΥ.

    «Η αξιολόγηση θα γίνεται από τους ασθενείς άνω των 18 ετών που παίρνουν εξιτήριο από τα νοσοκομεία. Δίνουμε φωνή στους χρήστες, μαθαίνουμε όσα βίωσαν στο νοσοκομείο, από το αν υπήρχε χαρτί τουαλέτας ή σεντόνια έως το χρόνο εξυπηρέτησης από το προσωπικό», είπε ο υπουργός Υγείας, τονίζοντας ότι πλέον θα υπάρχουν δεδομένα σε επίπεδο νοσοκομείου αλλά και κλινικής.

    «Με αυτό τον τρόπο θα βγάζουμε σκορ για τις υπηρεσίες που παρέχει κάθε κλινική και τα στοιχεία αυτά θα δημοσιοποιούνται για να γινόμαστε καλύτεροι» κατέληξε, επισημαίνοντας ότι πλέον ο ασθενής θα έχει φωνή.

    Για 7 ημέρες μετά το εξιτήριο οι ασθενείς θα μπορούν να απαντούν σε ένα αναλυτικό ερωτηματολόγιο στο οποίο θα μπαίνουν από σύνδεσμο που θα φτάνει στο κινητό τους με sms. Τα προσωπικά δεδομένα των ασθενών έχουν διασφαλιστεί και μέσω ΑΜΚΑ και άλλων στοιχείων θα προκύπτει ότι οι ασθενείς αυτοί έχουν όντως νοσηλευτεί.

    Στόχος είναι να γίνει μέτρηση της ικανοποίησης όσων ασθενών έχουν νοσηλευθεί και έχουν λάβει εξιτήριο από κάποιο νοσοκομείο της χώρας, σε μια κλίμακα από το 1 έως το 5, όπως καταλήγει το ερωτηματολόγιο, για να καταγραφεί και μια γενική αξιολόγηση πέρα από τα ειδικά δεδομένα που θα συλλέγονται από πιο εξειδικευμένες ερωτήσεις.

    Το ερωτηματολόγιο δεν διαρκεί πάνω από 3 λεπτά, είπε ο υπουργός Υγείας και κάλεσε του πολίτες που θα πάρουν εξιτήριο από την ερχόμενη Δευτέρα 14 Ιουλίου, να ανταποκριθούν στο μήνυμα που θα λάβουν στο κινητό τους.

    Το έργο που πραγματοποιείται με κονδύλια από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) θα βοηθήσει το υπουργείο Υγείας να καταγράψει και να μετρήσει την παροχή υπηρεσιών υγείας, τόνισε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης κ. Παπαστεργίου, ο οποίος επισήμανε ότι μετά την καταγραφή θα μπορούμε να βελτιώσουμε το ΕΣΥ.

    «Το υπουργείο Υγείας δεν φοβάται να αναμετρηθεί με τα πραγματικά προβλήματα. Είναι χαρά μας να προσφέρουμε στους πολίτες την δυνατότητα της ψηφιακής αξιολόγησης» τόνισε ο κ. Παπαστεργίου, καταλήγοντας πως «υπάρχουν πλέον οι άνθρωποι και οι υποδομές για την ψηφιοποίηση της Υγείας».

    Η μέτρηση της ικανοποίησης των πολιτών που έχουν νοσηλευθεί στα νοσοκομεία του ΕΣΥ αφορά στοιχεία όπως:

    1. Προσβασιμότητα
    2. Οργάνωση και συντονισμός της φροντίδας
    3. Ποιότητα φροντίδας και αλληλεπίδραση με το προσωπικό (επικοινωνία, ευγένεια και εμπιστοσύνη)
    4. Υποστήριξη και συμμετοχή στη λήψη αποφάσεων
    5. Καθαριότητα, υγιεινή και σίτιση
    6. Υποστήριξη και ενημέρωση κατά την έξοδο από το νοσοκομείο
    7. Η γνώση ύπαρξης των ΓΠΔΛΥΥ στα νοσοκομεία και η αποτελεσματικότητα εξυπηρέτηση
    8. Γενική / συνολική αξιολόγηση της παρεχόμενης φροντίδας

    Από την πλευρά του, ο υφυπουργός Υγείας Μάριος Θεμιστοκλέους είπε ότι «ήρθε η ώρα να ακούσουμε και τη φωνή του πολίτη. Είναι αυτό που λέμε, εσύ για το ΕΣΥ. Για πρώτη φορά πάμε εμείς στον πολίτη και του δίνουμε βήμα να μας μιλήσει ανώνυμα για το ΕΣΥ».

    Η γγ του υπουργείου Υγείας Λίλιαν Βιλδιρίδη, παρουσιάζοντας βήμα-βήμα το πώς θα φτάνει το sms στους πολίτες, όπως φτάνουν και οι συνταγές με την άυλη συνταγογράφηση στο κινητό, είπε ότι έχει διασφαλιστεί η απόλυτη προστασία των προσωπικών δεδομένων.

    Κοινή χρήση Facebook Twitter Pinterest LinkedIn WhatsApp Reddit Email
    προηγουμενοΧ. Μαμουλάκης: Η αξιοποίηση του Αλμυρού ποταμού είναι η λύση στο πρόβλημα λειψυδρίας
    επομενο Κυρ. Μητσοτάκης για μεταναστευτικό: Αναστέλλεται η εξέταση αιτήσεων ασύλου – Δημιουργείται κλειστή δομή στην Κρήτη

    σχετικα νεα

    Κ. Μητσοτάκης: «Σχεδόν 3 δισ. ευρώ οι παρεμβάσεις υπέρ των πολιτών – Έρχεται επιστροφή δύο ενοικίων σε εκπαιδευτικούς, γιατρούς και νοσηλευτές

    16/12/2025, 9:00 μμ

    Αποστάσεις από το κόμμα Καρυστιανού παίρνουν μέλη του Συλλόγου Θυμάτων των Τεμπών

    16/12/2025, 8:42 μμ

    Αλέξανδρος Καφετζάκης: «Απαξιώνει τη Νευρολογική και τους γιατρούς ο κ. Παπαβασιλείου»

    16/12/2025, 7:30 μμ

    Εγκληματική οργάνωση ΟΠΕΚΕΠΕ: Ελεύθεροι με όρους πέντε κατηγορούμενοι, συνεχίζονται οι απολογίες

    16/12/2025, 7:00 μμ

    Παραμένουν στα μπλόκα οι παραγωγοί της Βόρειας Ελλάδας

    16/12/2025, 6:19 μμ

    ΙΕΛΚΑ: Η Ελλάδα χαμηλότερα από τον μέσο πληθωρισμό τροφίμων στην Ευρωπαϊκή Ένωση όλο το 2025

    16/12/2025, 5:58 μμ
    Ροη ειδησεων

    Με τον γ.γ. του ΚΚΕ, Δ. Κουτσούμπα, συναντήθηκε αντιπροσωπεία των κληρικών της Κρήτης

    16/12/2025, 11:58 μμ

    Μεγάλες καθυστερήσεις στη διαδικασία καταβολής του επιδόματος ανεργίας στους ξενοδοχοϋπαλλήλους

    16/12/2025, 11:28 μμ

    Με τη συμμετοχή του Κώστα Γιαννουλάκη ολοκληρώθηκε η διήμερη σύνοδος των προέδρων ΔΕΕΠ και ΔΗΜΤΟ της Νέας Δημοκρατίας

    16/12/2025, 10:59 μμ

    Μεγάλες αγροτικές διαδηλώσεις σε Γαλλία και Βέλγιο – Αγρότες έκλεισαν δρόμουςκαι σιδηροδρόμους

    16/12/2025, 10:27 μμ

    Δήμαρχος Ηρακλείου: «Το Κράτος υποχρεούται να εξασφαλίσει στους ΟΤΑ οικονομική αυτοτέλεια»

    16/12/2025, 9:59 μμ

    Η Ουγγαρία υπέγραψε συμφωνία με τις ΗΠΑ για παράδοση 400 εκ. κυβικών μέτρων LNG ετησίως

    16/12/2025, 9:28 μμ

    Κ. Μητσοτάκης: «Σχεδόν 3 δισ. ευρώ οι παρεμβάσεις υπέρ των πολιτών – Έρχεται επιστροφή δύο ενοικίων σε εκπαιδευτικούς, γιατρούς και νοσηλευτές

    16/12/2025, 9:00 μμ
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Soundcloud
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ

    Διεύθυνση: Οδός Η, Β.Ι.Π.Ε, 71408, Ηράκλειο Κρήτης
    Ταυτότητα

    επικοινωνια

    Email: [email protected]
    Τηλ: 2810 263260
    viber: 6972 272 278 (μόνο για μηνύματα)

    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103,1

    Πρόγραμμα
    Live
    Όροι Χρήσης
    Πολιτική Απορρήτου

    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    • Home
    © 2025 ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103,1 | All Rights Reserved

    Πληκτρολογήστε και πατήστε Enter για αναζήτηση. Πατήστε Esc για ακύρωση.

    Διαχείριση Συγκατάθεσης
    Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
    Λειτουργικά Πάντα ενεργό
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
    Προτιμήσεις
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
    Στατιστικά
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
    Εμπορικής Προώθησης
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
    Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
    Προβολή προτιμήσεων
    {title} {title} {title}