Ο Λευτέρης Μιχελάκης, γ.γ. του Πανελλήνιου Συλλόγου Εκπαιδευτών Οδήγησης, μιλά για τις εξαγγελίες για τον νέο ΒΟΑΚ, εκφράζοντας την ανάγκη για ασφαλείς υποδομές και μετακινήσεις στην Κρήτη.
Μιλώντας στο Θέμα Κρήτης 103.1 και στην εκπομπή «Πίσω Σελίδες» με τον Μάριο Διονέλλη, κάνει λόγο για ένα «φαραωνικό έργο που δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες του κρητικού λαού», υποστηρίζοντας ότι ούτε το μέγεθος του έργου αλλά ούτε και το τεράστιο κόστος που πιθανόν θα ξεπεράσει τα 5 δις, δικαιολογεί τον μέχρι σήμερα σχεδιασμό.
Ο ίδιος τονίζει ότι αυτά τα χρήματα θα φέρουν ασφάλεια στις μετακινήσεις μόνο στο βόρειο κομμάτι της Κρήτης, αφήνοντας απ’ έξω το υπόλοιπο νησί, προσθέτοντας ότι τα περισσότερα ατυχήματα δεν γίνονται στον ΒΟΑΚ, αλλά στο επαρχιακό δίκτυο ενώ σημειώνει ότι με αυτά τα χρήματα θα μπορούσαμε ναι μεν να βελτιώσουμε τον ΒΟΑΚ, αλλά και να εστιάσουμε και στο υπόλοιπο κομμάτι των μετακινήσεων, τόσο στην ενδοχώρα όσο και στα νότια.
Όπως επισημαίνει, χρειάζεται πρώτα απ’ όλα μια ολιστική μελέτη γύρω από την κινητικότητα σε όλη την Κρήτη και να δώσουμε προτεραιότητα στα δημόσια ΜΜΜ, όπως ένα μέσο σταθερής τροχιάς το οποίο θα πρόσφερε οφέλη τόσο στις μετακινήσεις όσο και στην ασφάλεια ενώ τονίζει ότι ο κρητικός λαός θα πληρώσει ακριβά αυτό το έργο, μέσω της φορολόγησης αλλά και των διοδίων που θα μπουν.
Παράλληλα εκφράζει την ανάγκη άμεσων έργων για την ουσιαστική βελτίωση της οδικής ασφάλειας μέχρι την ολοκλήρωση του έργου, λέγοντας πως δεν έχει εμπιστοσύνη στις δεσμεύσεις και ότι όλα αυτά γίνονται προς όφελος των εταιριών.
Τέλος καταγγέλλει το γεγονός ότι για την έκδοση νέων ή ανανέωση παλιών διπλωμάτων οδήγησης, δεν γίνεται αποδεκτό έγγραφο από γιατρό δημόσιου νοσοκομείου και μπορεί να γίνεται μόνο σε ιδιώτη, υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για ένα ακόμα κομμάτι που κυβέρνηση το παραχώρησε στον ιδιωτικό τομέα.