ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • LIFESTYLE
    • Κίνηση στους δρόμους
    • Ο Καιρός στην Κρήτη
    • Εφημερεύοντα Φαρμακεία
    • Θέμα Κρήτης 103,1 Πρόγραμμα
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    Παρασκευή, 07/11/2025 Κεντρικο Δελτιο Ειδήσεων
    Εφημερεύοντα Φαρμακεία Εφημερεύοντα   Κίνηση στους δρόμους Κίνηση   Καιρός στην Κρήτη Καιρός
    ΘΕΜΑ 103,1 LIVE
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
    • ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ
    • ΜΙΛΗΣΑΝ ΣΤΟ 103.1
    • ΚΡΗΤΗ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΟΔΗΓΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
    • PODCASTS
    Κεντρικό Δελτίο
    ΘΕΜΑ LIVE
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    Αρχική»Τεχνολογία»Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπαίνουν στους αγώνες

    Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπαίνουν στους αγώνες

    02/04/2024, 4:01 μμ2 λεπτά ανάγνωση
    Share
    Facebook Twitter Pinterest Reddit WhatsApp Email
    Your browser does not support the video tag.

    Η Hyundai ίσως και να γράψει ιστορία με το Ioniq 5 N eN1 Cup Car, ένα ηλεκτρικό αγωνιστικό υψηλών επιδόσεων που θα συμμετάσχει σε σχετικά πρωταθλήματα στη Κορέα.

    Είναι θέμα χρόνου πότε θα δούμε και ηλεκτρικά αυτοκίνητα στις πίστες. Τα μονοθέσια της Formula E μπορεί να μην προσφέρουν το προσδοκώμενο θέαμα, αλλά τα αυτοκίνητα μπορούν να δώσουν το κάτι παραπάνω, όπως διατείνονται οι Κορεάτες.

    Τέσσερις μήνες μετά το teaser του, το αγωνιστικό Ioniq 5 N eN1 Cup Car είναι έτοιμο να βάλει φωτιά στις πίστες. Διατηρώντας την ισχύ του μοντέλου παραγωγής, το Ioniq 5 N eN1 Cup Car διαθέτει μια διάταξη με δύο κινητήρες που συνδυαστικά αποδίδει 650 ίππους.

    Με μια μπαταρία 84 kWh και μια αρχιτεκτονική 800V, αυτή η αγωνιστική μηχανή επιταχύνει με την ώθηση ενός εμπρός ηλεκτρικού κινητήρα 226 ίππων και ενός πίσω με 384 ίππους.

    Πέρα από τις αναβαθμίσεις των ηλεκτρονικών ισχύος για να ανταποκρίνονται στην αγωνιστική χρήση, υπάρχουν πιο δυνατά φρένα, με εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά και τετραπίστονες σφυρήλατες πίσω.

    Η προσθήκη ειδικών ρυθμιζόμενων αμορτισέρ/ ελατηρίων δύο σταδίων επιτρέπει την εύκολη προσαρμογή της ανάρτησης, επιτρέποντας στους οδηγούς να προσαρμόζουν τα χαρακτηριστικά χειρισμού του αυτοκινήτου στις προτιμήσεις τους.

    Επιπρόσθετα υπάρχουν πολλές αεροδυναμικές βελτιώσεις με την προσθήκη πολλών βοηθημάτων που έχουν ως αποκορύφωμα την πίσω τεράστια αεροτομή για μέγιστο κάθετο φορτίο (downforce).

    Επιπλέον, η ενσωμάτωση ελαφρών υλικών, όπως το FRP για το καπό και τα πολυκαρβονικά παράθυρα, βελτιστοποιεί περαιτέρω την κατανομή και μειώνει το βάρος στα 1.970 κιλά, που είναι 340 λιγότερα σε σχέση με το μοντέλο παραγωγής.

    Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά του Ioniq 5 N eN1 Cup Car είναι τα προσαρμόσιμα προφίλ ήχου. Αξιοποιώντας τα συστήματα N Grin Boost, N e-Shift και N Active Sound, οι αγωνιστικές ομάδες έχουν την δυνατότητα να αναπτύξουν τους δικούς τους ξεχωριστούς ήχους για εξατομικευμένη αγωνιστική εμπειρία.

    Εννοείται πως υπάρχουν όλα τα χαρακτηριστικά ασφαλείας, από έναν κλωβό πολλαπλών σημείων μέχρι μπάκετ με ζώνες έξι σημείων.

    Με το ντεμπούτο του να έχει προγραμματιστεί στο Hyundai N Festival στη Νότια Κορέα, το Ioniq 5 N eN1 Cup Car αποτελεί ένα πρώτο βήμα για τα ηλεκτρικά αγωνιστικά του μέλλοντος.

    Πηγή: newsbomb.gr

    Κοινή χρήση Facebook Twitter Pinterest LinkedIn WhatsApp Reddit Email
    προηγουμενοΤρίτη 02/04/2023
    επομενο Πόσο θα αυξηθούν οι μισθοί σε όλη την οικονομία λόγω κατώτατου – Πώς επηρεάζονται οι νέες συντάξεις του 2025

    σχετικα νεα

    Πληροφορική: Οι νέοι τομείς επέκτασης, το ΑΙ, η άμυνα και οι επόμενες εξαγορές

    19/10/2025, 9:27 πμ

    Τι σημαίνει αν βλέπετε ένα διπλό σύμβολο Wi-Fi στην οθόνη του τηλεφώνου σας;

    11/10/2025, 2:15 μμ

    Μπαίνει γερά το Netflix και διεκδικεί αγώνες του Champions League

    09/10/2025, 3:28 μμ

    Νέα ανάπτυξη στο ευρωπαϊκό ηλεκτρονικό εμπόριο το 2024, σύμφωνα με έκθεση

    29/09/2025, 5:01 μμ

    Η ΑΙ στην εκπαίδευση: Επανάσταση ή Κίνδυνος;

    27/09/2025, 2:52 μμ

    710 στελέχη της αγοράς ICT συμμετείχαν στη βράβευση των κορυφαίων έργων της χρόνιας

    21/09/2025, 8:00 μμ
    Ροη ειδησεων

    Ο Ηρακλής Νύκταρης αποκαλύπτει τους άγραφους νόμους στην Κρήτη: «Στα ορεινά χωριά είμαστε όλοι μαλωμένοι με όλους»

    07/11/2025, 8:00 μμ

    Ο ΟΦΗ δικαιώθηκε στο CAS για την υπόθεση του Παπάζογλου και πήρε πίσω τους βαθμούς που του είχαν αφαιρεθεί

    07/11/2025, 7:41 μμ

    Εξεταστική ΟΠΕΚΕΠΕ: Επικαιροποιήθηκε ο κατάλογος των μαρτύρων – Μέσα οι «φραπές», «χασάπης», Σεμερτζίδου και στελέχη από Κρήτη

    07/11/2025, 7:22 μμ

    Συνάντηση του πρωθυπουργού με τον Eυρωπαίο επίτροπο Γεωργίας – Στο επίκεντρο o ΟΠΕΚΕΠΕ και η νέα ΚΑΠ

    07/11/2025, 6:57 μμ

    Προσωπικός Αριθμός: Οι πολίτες από τις 5 Νοεμβρίου τον αποκτούν αυτόματα – 5 εκατ. πολίτες έχουν ήδη λάβει

    07/11/2025, 6:28 μμ

    Συνεχιζονται οι αστυνομικές έρευνες για το ένοπλο περιστατικό στα Βορίζια – Δεκάδες έρευνες σε οικίες, άτομα και οχήματα

    07/11/2025, 5:59 μμ

    Εξεταστική για ΟΠΕΚΕΠΕ: Απέρριψε την εμπλοκή του ο Μ. Βορίδης – Τι κατέθεσε για την τεχνική λύση

    07/11/2025, 5:28 μμ
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Soundcloud
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ

    Διεύθυνση: Οδός Η, Β.Ι.Π.Ε, 71408, Ηράκλειο Κρήτης
    Ταυτότητα

    επικοινωνια

    Email: [email protected]
    Τηλ: 2810 263260
    viber: 6972 272 278 (μόνο για μηνύματα)

    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103,1

    Πρόγραμμα
    Live
    Όροι Χρήσης
    Πολιτική Απορρήτου

    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    • Home
    © 2025 ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103,1 | All Rights Reserved

    Πληκτρολογήστε και πατήστε Enter για αναζήτηση. Πατήστε Esc για ακύρωση.

    Διαχείριση Συγκατάθεσης
    Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
    Λειτουργικά Πάντα ενεργό
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
    Προτιμήσεις
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
    Στατιστικά
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
    Εμπορικής Προώθησης
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
    Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
    Προβολή προτιμήσεων
    {title} {title} {title}