Πρωταθλήτρια στην προσέλκυση νέων τουριστών από τις ευρωπαϊκές χώρες αναδεικνύεται για ακόμη μία χρονιά η Ελλάδα, που συγκαταλέγεται σταθερά μεταξύ των τεσσάρων κορυφαίων τουριστικών προορισμών για τους ταξιδιώτες από την ευρωπαϊκή ήπειρο επαναβεβαιώνοντας την ελκυστικότητά της ως προορισμού.
Σε έρευνα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ταξιδιών (European Travel Commission), στην οποία καταγράφονται η πρόθεση και τα σχέδια σε βραχυπρόθεσμο επίπεδο των Ευρωπαίων για ταξίδια (στην έρευνα μετείχαν όσοι ταξίδεψαν τουλάχιστον δύο φορές την τελευταία τριετία), η Ελλάδα αναδεικνύεται πρώτη στην προσέλκυση νέων ταξιδιωτών με 24%.
Αλλά και ένας μεγάλος αριθμός από εκείνους που την έχουν επισκεφθεί, προτίθενται να ταξιδέψουν και πάλι στη χώρα μας. Στους επαναλαμβανόμενους τουρίστες, λοιπόν, η Ελλάδα αναδεικνύεται στην 5η θέση με 16%.
Όσον αφορά τους Ευρωπαίους που έχουν προγραμματίσει ταξίδι έως τον προσεχή Νοέμβριο, η Ελλάδα κατατάσσεται στην 4η θέση των επιλογών τους καθώς την προτιμά το 6%.
Στις επιμέρους ευρωπαϊκές αγορές, η Ελλάδα πλασάρεται στις πρώτες θέσεις στις σημαντικότερες απ’ αυτές. Μάλιστα, για πρώτη φορά έχει αναρριχηθεί στην 1η θέση, μαζί με την Ισπανία και την Ιταλία, στην αναπτυσσόμενη αγορά της Πολωνίας προσελκύοντας το 9% των προτιμήσεων των Πολωνών που προτίθενται να ταξιδέψουν το επόμενο διάστημα. Το ποσοστό είναι αυξημένο κατά 4% συγκριτικά με την προηγούμενη έρευνα, ένδειξη της αυξανόμενης απήχησης της χώρας μας στην εν λόγω αγορά.
Παράλληλα, η χώρα μας βρίσκεται στη 2η θέση στην αγορά της Μεγάλης Βρετανίας με 8% των προτιμήσεων των Βρετανών που πρόκειται να ταξιδέψουν, στην 4η θέση στις αγορές της Γαλλίας με 6%, του Βελγίου επίσης με 6% και της Ιταλίας με 5% και στην 5η θέση στις αγορές της Ολλανδίας με 7%, της Γερμανίας με 6% και της Αυστρίας επίσης με 6%.
Το 1/3 των Ευρωπαίων θα ταξιδέψει το φθινόπωρο
Σύμφωνα με την έρευνα, ένας στους τρεις Ευρωπαίους προγραμματίζει τις διακοπές του για το φθινόπωρο. Οι μήνες του καλοκαιριού παραμένουν φυσικά οι πλέον δημοφιλείς (ένας στους δύο Ευρωπαίους σχεδιάσει να ταξιδέψει Ιούλιο – Αύγουστο κι ένας στους επτά τον Ιούνιο), ωστόσο το 22% επιλέγει για τις διακοπές του τον Σεπτέμβριο κι ένα ακόμη 8% τον Οκτώβριο και 3% τον Νοέμβριο.
Η αυξανόμενη προτίμηση για ταξίδια το φθινόπωρο υποδηλώνει ότι ένα σημαντικό ποσοστό ταξιδιωτών επιθυμεί να κάνει τις διακοπές του σε περίοδο εκτός αιχμής, αφενός λόγω των ευνοϊκότερων θερμοκρασιών και αφετέρου λόγω της αποφυγής συνωστισμού και της εύρεσης υπηρεσιών αντίστοιχων του κόστους τους (value for money).
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά
Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς.Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.