Αυξημένος κίνδυνος υγείας για όσους μένουν κοντά σε fast food

Αυξημένος ο κίνδυνος εμφάνισης καρδιακής ανεπάρκειας στους ανθρώπους που ζουν κοντά σε εστιατόρια fast food, διαπιστώνει νέα έρευναPixabay

Νέα έρευνα που βλέπει το φως της δημοσιότητας, διαπιστώνει ότι οι άνθρωποι που ζουν κοντά σε εστιατόρια fast food, κινδυνεύουν να εμφανίσουν καρδιακή ανεπάρκεια.

ADVERTISING

Σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό της Αμερικανικής Καρδιολογικής Εταιρείας «Circulation: Heart Failure», οι άνθρωποι που ζουν κοντά σε καταστήματα έτοιμου φαγητού, είναι πιο πιθανό ε να κινδυνεύσουν από καρδιακή ανεπάρκεια.

Εστιατόρια γρήγορου φαγητού και μπαρ συνήθως παρέχουν ανθυγιεινά τρόφιμα και ποτά, που έχουν συνδεθεί με καρδιαγγειακά νοσήματα, όπως επισημαίνει ο επικεφαλής συγγραφέας της μελέτης Λου Κι, καθηγητής στο Τμήμα Επιδημιολογίας του Πανεπιστημίου Tulane στη Νέα Ορλεάνη.

Η μελέτη έγινε σε δεδομένα για μισό εκατομμύριο ενήλικες ηλικίας 37-73 ετών από την βρετανική τράπεζα δεδομένων Biobank. Οι ερευνητές μέτρησαν την έκθεση των συμμετεχόντων σε τρεις τύπους καταστημάτων εστίασης: μπαρ/παμπ, εστιατόρια/καφετέριες και εστιατόρια γρήγορου φαγητού.

Η έκθεση καθορίστηκε με βάση την εγγύτητα (διαβίωση σε απόσταση ενός χιλιομέτρου ή 15 λεπτών με τα πόδια) και την πυκνότητα (αριθμό των καταστημάτων έτοιμου φαγητού εντός ενός χιλιομέτρου).

Η μελέτη κατέγραψε σχεδόν 13.000 περιπτώσεις καρδιακής ανεπάρκειας κατά τη διάρκεια δωδεκαετούς περιόδου παρακολούθησης και διαπίστωσε ότι η μεγαλύτερη εγγύτητα και πυκνότητα καταστημάτων έτοιμου προς κατανάλωση φαγητού σχετίζονταν με αυξημένο κίνδυνο καρδιακής ανεπάρκειας.

Ροή ειδήσεων

Mαχαίρια, φυσίγγια και περίστροφο… μινιατούρα

Τριπλή σύλληψη στο Ρέθυμνο.  Οι αστυνομικοί συνέλαβαν σε περιοχή του...

Διπλή σύλληψη για όπλα…

Στήθηκε μια καλά οργανωμένη αστυνομική επιχείρηση...  Οι αρχές προχώρησαν στη...

Όταν οι ρομά έχουν…φαντασία! Μπουγάδα κάτω από τη γέφυρα…

Στο Ναϊρόμπι της Κένυας ...μια οικογένεια Ρομά απλώνει την...

Κατέληξε 18 μηνών κοριτσάκι – Συνελήφθη ο παππούς του

Μία ανείπωτη τραγωδία εκτυλίχθηκε το βράδυ της Παρασκευής στο...

Ψηφιακό άλμα από τον e-ΕΦΚΑ…

Η περαιτέρω επιτάχυνση της απονομής συντάξεων, η μείωση του...

Σχετικά άρθρα

Δημοφιλής κατηγορίες