Κρασί: λιγότερο επιβλαβές στην υγεία σε σχέση με άλλα ποτά

Νέα μεγάλη μελέτη από κινεζικό πανεπιστήμιο δείχνει ότι στην κατανάλωση αλκοόλ δεν μετρά μόνο η ποσότητα, αλλά και το είδος του ποτού. Σύμφωνα με τα ευρήματα, όσοι καταναλώνουν κρασί φαίνεται να έχουν χαμηλότερο κίνδυνο θανάτου και καρδιαγγειακών παθήσεων σε σχέση με όσους προτιμούν μπύρα ή άλλα οινοπνευματώδη.

Η έρευνα παρακολούθησε περισσότερα από 340.000 άτομα για δεκατρία χρόνια και κατέγραψε ότι η μέτρια κατανάλωση κρασιού συνδέεται με μικρότερο κίνδυνο καρδιαγγειακού θανάτου.

Οι ειδικοί, πάντως, υπενθυμίζουν ότι ο τρόπος ζωής μετρά πολύ και πως η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ παραμένει σοβαρά επικίνδυνη για την υγεία

Ροή ειδήσεων

Δείτε βίντεο: Άνδρας γρονθοκόπησε γυναίκα οδηγό για μία προτεραιότητα στο Ίλιον – Στο πίσω κάθισμα βρισκόταν το παιδί της

Αποτροπιασμό προκαλεί ένα περιστατικό βίας στο Ίλιον, όπου άνδρας οδηγός γρονθοκόπησε...

Γεραπετρίτης σε Φιντάν στο περιθώριο της SEECP: Οι μονομερείς ενέργειες δεν παράγουν έννομα αποτελέσματα

Σαφές μήνυμα προς την Άγκυρα ότι οι μονομερείς ενέργειες...

Δ. Μιχαηλίδου: Στις 15 Ιουνίου ανοίγει η πλατφόρμα για το νέο «Ανακαινίζω – Νοικιάζω»

Στο άνοιγμα της πλατφόρμας για την πρώτη φάση του...

Σχετικά άρθρα

Δημοφιλής κατηγορίες