Το Φεστιβάλ Γλυπτικής στην Άμμο επιστρέφει στο Σεβενίνγκεν μετά από 15 χρόνια

Καλλιτέχνες από διάφορες χώρες συμμετέχουν στο Φεστιβάλ Γλυπτικής στην Άμμο, στο παραθαλάσσιο θέρετρο Σεβενίνγκεν της Χάγης, στην Ολλανδία που διοργανώνεται ξανά μετά από 15 χρόνια. 

Την παραλία και την κεντρική λεωφόρο καταλαμβάνουν από τις 6 Απριλίου και έως την 1η Ιουνίου τεράστια γλυπτά από άμμο, θεαματικά έργα τέχνης που αφηγούνται διαφορετικές ιστορίες, μεταξύ άλλων, των τριών φάρων του Σεβενίνγκεν, της μουσικής της περιοχής, της κουλτούρας του σέρφινγκ.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ροή ειδήσεων

Δημοτικό Συμβούλιο Ηρακλείου: Το ψήφισμα με το οποίο λέει όχι στη δομή στο πρώην εργοστάσιο Σκουλούδη

Στη δημοσιότητα δόθηκε απόψε το αρνητικό ψήφισμα του Δημοτικού...

Ηράκλειο: Μεγάλος ξεσηκωμός των ξενοδοχοϋπαλλήλων – Αύριο Τετάρτη με συγκεντρώσεις και πορείες

Μεγάλο ξεσηκωμό για να διεκδικήσουν τα δίκια τους, οργανώνουν...

Σχετικά άρθρα

Δημοφιλής κατηγορίες