Ο Παύλος Ασλανίδης, πατέρας θύματος του εγκλήματος στα Τέμπη, μιλά για τα συλλαλητήριο της Κυριακής σε όλη την χώρα και την απαίτηση της κοινωνίας και των οικογενειών για πραγματική Δικαιοσύνη.
Μιλώντας στο Θέμα Κρήτης 103.1 και στην εκπομπή «Πίσω Σελίδες» με τον Μάριο Διονέλλη, επισημαίνει ότι το έγκλημα είναι διπλό, καθώς όλος ο κρατικός μηχανισμός, αυτοβούλως, συμμετείχε στην προσπάθεια συγκάλυψης από το κράτος και υποστηρίζει ότι το έγκλημα της συγκάλυψης είναι χειρότερο από το καθαυτό έγκλημα.
Όπως τονίζει, πλέον δεν τίθεται αμφιβολία ότι το ένα τρένο μετέφερε επικίνδυνα υλικά που προκάλεσαν την έκρηξη και την φωτιά από την οποία έχασαν τη ζωή τους τουλάχιστον τα 30 άτομα και καταγγέλλει ότι οι πραγματογνώμονες που ορίστηκαν από το κράτος δεν ερεύνησαν καν την έκρηξη και την φωτιά και δημιούργησαν ένα αφήγημα ότι ευθύνεται το έλαιο σιλικόνης σε συνδυασμό με το ρεύμα, τη στιγμή που τα επιστημονικά στοιχεία δείχνουν ότι το υλικό αυτό, στην ποσότητα που ήταν, δεν γίνεται να προκαλέσει τέτοια έκρηξη.
Ο ίδιος λέει πως η κυβέρνηση, ακόμα και τώρα, συνεχίζει να λέει ψέματα, παρά το γεγονός ότι το αφήγημα της κυβέρνησης έχει καταρρεύσει, ενώ εκφράζει την έλλειψη εμπιστοσύνης στην Δικαιοσύνη καθώς όπως υποστηρίζει, με τις πρακτικές που ακολουθήθηκαν, ανάγκασε τους συγγενείς να γίνουν οι ίδιοι ερευνητές.
Επίσης αναφέρεται στην δίκη λέγοντας πως δεν θα επιτρέψουν την επανάληψη μιας δίκης τύπου Μάτι όπου όσοι κρίθηκαν ένοχοι ήταν σε βαθμό πλημμελήματος και τονίζει ότι οι οικογένειες των θυμάτων επιδιώκουν μία δίκη με αναβαθμισμένες κατηγορίες και περισσότερους κατηγορούμενους αλλά και να συμπεριληφθεί η κατηγορία για τη μεταφορά παράνομου φορτίου.
Τέλος αναφέρεται στην στάση της τοπικής κοινωνίας των Σερρών απέναντι στον πρώην υπουργό Μεταφορών, Κ. Καραμανλή, λέγοντας ότι έχει βολέψει πολλούς σε αυτήν την περιοχή, ωστόσο υπογραμμίζει ότι μια μερίδα Σερραίων, ειδικά των νεότερων, δεν είναι έτσι ενώ κλείνοντας μιλά για τα συλλαλητήρια σημειώνοντας ότι όλο αυτό οργανώθηκε από τον απλό κόσμο ο οποίος απαιτεί πραγματική δικαιοσύνη.