H ΚΤΕΛ Ηρακλείου Λασιθίου, στο πλαίσιο της συνεχούς προσπάθειας για αναβάθμιση των υπηρεσιών της και την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, ανακοινώνει τη νέα συνεργασία της με την εξειδικευμένη πλατφόρμα Deliverback.
Η συνεργασία αυτή έχει ως στόχο την οργάνωση και αυτοματοποίηση της διαδικασίας εύρεσης και επιστροφής απολεσθέντων αντικειμένων που ξεχνούν οι επιβάτες στα λεωφορεία ή στους σταθμούς μας.
Από σήμερα, οι επιβάτες που έχουν χάσει κάποιο προσωπικό τους αντικείμενο μπορούν να επισκεφθούν τη σελίδα μας www.ktelherlas.gr και να κάνουν κλικ στο ειδικό banner “Deliverback” που βρίσκεται στο κάτω μέρος της αρχικής σελίδας, ή απευθείας στον σύνδεσμο:
👉 bit.ly/4dByBiv
Μέσα από τη φιλική πλατφόρμα της Deliverback μπορούν:
- Να περιγράψουν το αντικείμενο που έχασαν
- Να δηλώσουν τα στοιχεία επικοινωνίας τους
- Να ζητήσουν την ασφαλή αποστολή του στην Ελλάδα ή το εξωτερικό
Η ομάδα της Deliverback αναλαμβάνει το υπόλοιπο της διαδικασίας, με επαγγελματισμό, ασφάλεια και διακριτικότητα.
Η συγκεκριμένη υπηρεσία προσφέρεται αποκλειστικά για επιβάτες που διαμένουν εκτός Κρήτης ή εκτός Ελλάδας, καθώς για τις τοπικές περιπτώσεις η διαδικασία παραμένει όπως έχει, μέσω της επικοινωνίας με τα εκδοτήρια του σταθμού.
Η Διοίκηση της ΚΤΕΛ Ηρακλείου Λασιθίου δηλώνει: “Η καινοτομία και ο σεβασμός στον επιβάτη αποτελούν για εμάς σταθερές αξίες. Με τη συνεργασία μας με την Deliverback, κάνουμε ένα ακόμη βήμα για να προσφέρουμε στους ταξιδιώτες μας περισσότερη ασφάλεια, ταχύτητα και αξιοπιστία στις μετακινήσεις τους.”