ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • LIFESTYLE
    • Κίνηση στους δρόμους
    • Ο Καιρός στην Κρήτη
    • Εφημερεύοντα Φαρμακεία
    • Θέμα Κρήτης 103,1 Πρόγραμμα
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    Σάββατο, 06/12/2025 Κεντρικο Δελτιο Ειδήσεων
    Εφημερεύοντα Φαρμακεία Εφημερεύοντα   Κίνηση στους δρόμους Κίνηση   Καιρός στην Κρήτη Καιρός
    ΘΕΜΑ 103,1 LIVE
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
    • ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ
    • ΜΙΛΗΣΑΝ ΣΤΟ 103.1
    • ΚΡΗΤΗ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΟΔΗΓΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
    • PODCASTS
    Κεντρικό Δελτίο
    ΘΕΜΑ LIVE
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    Αρχική»Τεχνολογία»Τέλος οι πιλότοι από τα αεροπλάνα – Πώς θα γίνονται οι πτήσεις στο μέλλον

    Τέλος οι πιλότοι από τα αεροπλάνα – Πώς θα γίνονται οι πτήσεις στο μέλλον

    25/05/2025, 9:00 μμ2 λεπτά ανάγνωση
    Share
    Facebook Twitter Pinterest Reddit WhatsApp Email

    Η τεχνολογία κάνει τεράστια άλματα στον τομέα των μεταφορών, φέρνοντας πιο κοντά από ποτέ το σενάριο της επιστημονικής φαντασίας όπου τα αεροπλάνα πετούν χωρίς ανθρώπινη παρουσία στο πιλοτήριο.

    Οι πιλότοι και το πλήρωμα καμπίνας φαίνεται πως σύντομα θα αποτελούν παρελθόν, καθώς όλες οι φάσεις μιας πτήσης – από την απογείωση έως την προσγείωση – αναμένεται να διαχειρίζονται πλήρως από ρομπότ.

    Αυτή η ριζική αλλαγή δεν είναι πια απλώς ιδέα ενός μυθιστορήματος φαντασίας. Σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα, η Airbus SE, ένας από τους μεγαλύτερους παίκτες της παγκόσμιας αεροδιαστημικής βιομηχανίας, πραγματοποιεί προχωρημένες δοκιμές αυτόνομων συστημάτων πλοήγησης για αεροπλάνα.

    Ο ευρωπαϊκός όμιλος, που δημιουργήθηκε από τη συγχώνευση της γερμανικής DaimlerChrysler Aerospace AG, της γαλλικής Aérospatiale-Matra και της ισπανικής Construcciones Aeronáuticas SA, πειραματίζεται ήδη με πρωτότυπα βασισμένα στο αεροσκάφος A350.

    Οι δοκιμές περιλαμβάνουν την προσομοίωση σύνθετων λειτουργιών, όπως απογειώσεις, προσγειώσεις, πλοήγηση εν πτήσει και διαχείριση έκτακτων καταστάσεων. Με τη βοήθεια ενός δικτύου αισθητήρων, τεχνητής νοημοσύνης και προηγμένων αλγορίθμων πρόβλεψης, τα συστήματα αυτά αποδείχθηκαν όχι μόνο αξιόπιστα, αλλά και εξίσου ή ακόμα περισσότερο ικανά από έμπειρους πιλότους, όσον αφορά την ακρίβεια και την ταχύτητα αντίδρασης.

    Η Airbus επισημαίνει ότι η ασφάλεια παραμένει αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα. Τα αυτόνομα συστήματα σχεδιάζονται με πολλαπλά επίπεδα εφεδρείας, ώστε να αντιμετωπίζουν επιτυχώς βλάβες και δυσμενείς καιρικές συνθήκες, λαμβάνοντας πάντα τις βέλτιστες αποφάσεις για την προστασία των επιβατών.

    Παρά το γεγονός ότι ο απώτερος στόχος δεν είναι ακόμη η πλήρης αντικατάσταση των πιλότων, η τεχνολογία αναπτύσσεται ώστε να υποστηρίζει και να μειώνει το φόρτο εργασίας τους, αυξάνοντας παράλληλα την ασφάλεια και την αποδοτικότητα των πτήσεων. Στο μέλλον, μάλιστα, δεν αποκλείεται να δούμε πλήρως αυτόνομες εμπορικές πτήσεις, ιδιαίτερα σε συγκεκριμένες διαδρομές και τύπους αποστολών.

    Η μετάβαση σε αεροπλάνα που πετούν αυτόνομα μπορεί να φέρει σημαντικά οφέλη: μεγαλύτερη λειτουργική αποδοτικότητα, μειωμένα κόστη προσωπικού, βελτιστοποιημένη διαχείριση δρομολογίων, αλλά και πιο ακριβείς πτήσεις με πιθανή μείωση στις τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων. Το μέλλον των αερομεταφορών είναι πλέον προ των πυλών – και αυτόνομο.

    Κοινή χρήση Facebook Twitter Pinterest LinkedIn WhatsApp Reddit Email
    προηγουμενοΜπαράζ διασώσεων μεταναστών στη νότια Κρήτη το τελευταίο διάστημα
    επομενο Τρίτη Συνάντηση Σχολής Γονέων στον Δήμο Μαλεβιζίου με θέμα «Διαχείριση άγχους και ενίσχυση ψυχικής ανθεκτικότητας σε παιδιά και εφήβους»

    σχετικα νεα

    Google: Οι αναζητήσεις που ξεχώρισαν στη χώρα μας το 2025

    04/12/2025, 11:02 μμ

    «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ»: Νέες επιδοτήσεις 748 δικαιούχων

    03/12/2025, 4:59 μμ

    Συνελήφθη η πρώην αντιπρόεδρος της Κομισιόν Φεντερίκα Μογκερίνι

    02/12/2025, 5:07 μμ

    Νένα Γαλανίδου: «Πλήγμα στο γόητρο του Ευρωπαϊκού πολιτισμού, από τις κλοπές των μουσείων της Γαλλίας»

    20/10/2025, 11:57 πμ

    Πληροφορική: Οι νέοι τομείς επέκτασης, το ΑΙ, η άμυνα και οι επόμενες εξαγορές

    19/10/2025, 9:27 πμ

    Τι σημαίνει αν βλέπετε ένα διπλό σύμβολο Wi-Fi στην οθόνη του τηλεφώνου σας;

    11/10/2025, 2:15 μμ
    Ροη ειδησεων

    Γερμανία: Ψηφίστηκαν οι αλλαγές στην στρατιωτική θητεία

    05/12/2025, 11:59 μμ

    Έξι κρίσιμα ζητήματα για το επιχειρείν και τις υποδομές

    05/12/2025, 11:01 μμ

    Κύπρος: Σε ανασχηματισμό προχώρησε ο Νίκος Χριστοδουλίδης

    05/12/2025, 10:29 μμ

    Παρέμβαση Σταύρου Αρναουτάκη «Η Κρήτη μεγάλη χαμένη της νέας ΚΑΠ – Αναγκαίος ο άμεσος εξορθολογισμός των πόρων»

    05/12/2025, 10:00 μμ

    Κρήτη: Διαμαρτυρία στρατιωτικών στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση για το νομοσχέδιο του ΥΠΕΘΑ

    05/12/2025, 9:28 μμ

    Δόγμα Τραμπ: Οι ΗΠΑ αναπροσαρμόζουν την στρατηγική τους σε παγκόσμιο επίπεδο

    05/12/2025, 9:00 μμ

    Κυρ. Μητσοτάκης: «Είμαστε η άγκυρα σταθερότητας του πολιτικού συστήματος – Σχεδιάζουμε την τρίτη 4ετία»

    05/12/2025, 8:29 μμ
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Soundcloud
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ

    Διεύθυνση: Οδός Η, Β.Ι.Π.Ε, 71408, Ηράκλειο Κρήτης
    Ταυτότητα

    επικοινωνια

    Email: [email protected]
    Τηλ: 2810 263260
    viber: 6972 272 278 (μόνο για μηνύματα)

    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103,1

    Πρόγραμμα
    Live
    Όροι Χρήσης
    Πολιτική Απορρήτου

    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    • Home
    © 2025 ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103,1 | All Rights Reserved

    Πληκτρολογήστε και πατήστε Enter για αναζήτηση. Πατήστε Esc για ακύρωση.

    Διαχείριση Συγκατάθεσης
    Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
    Λειτουργικά Πάντα ενεργό
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
    Προτιμήσεις
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
    Στατιστικά
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
    Εμπορικής Προώθησης
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
    Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
    Προβολή προτιμήσεων
    {title} {title} {title}