Η Eurobank ανακοινώνει ότι απέκτησε μειοψηφική συμμετοχή, της τάξεως του 25% μέσω αύξησης μετοχικού κεφαλαίου στην Prosperty RE Ltd («Εταιρεία»), μια πρωτοπόρο εταιρεία τεχνολογίας στο χώρο των ακινήτων («PropTech»). Η επένδυση αποτελεί το πρώτο βήμα μιας στρατηγικής εμπορικής συνεργασίας, με στόχο την παροχή καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών στην εγχώρια αγορά ακινήτων.
Συνδυάζοντας τις δυνατότητες και την τεχνογνωσία τους, η Eurobank και η Prosperty επιδιώκουν να παρέχουν στους πελάτες τους πρωτοποριακές υπηρεσίες και ολοκληρωμένες λύσεις στην αγορά ακινήτων σε μια περίοδο όπου το στεγαστικό ζήτημα αποτελεί κοινωνική προτεραιότητα. Ήδη η Τράπεζα προχωρεί στην άμεση προώθηση μέσω της κύριας πλατφόρμας της Prosperty (theprosperty.com) 800 ακινήτων ιδιοκτησίας της, εκ των οποίων ένα σημαντικό ποσοστό ικανοποιεί τα κριτήρια του προγράμματος «Σπίτι μου ΙΙ». Στην πλατφόρμα υπάρχουν ήδη σήμερα άλλα 500 ακίνητα που ικανοποιούν τα κριτήρια του προγράμματος και τα οποία διαχειρίζεται, προς διάθεση, η ίδια η εταιρεία. Συνολικά μέχρι το τέλος του έτους, υπολογίζεται ότι ο συνολικός αριθμός ακινήτων ιδιοκτησίας της Τράπεζας στην πλατφόρμα της Prosperty θα αυξηθεί σε τουλάχιστον 2.000 ακίνητα.
Η Εταιρεία έχοντας αναπτύξει την εφαρμογή SmartMatch by Prosperty δύναται να αντιστοιχεί ζητήσεις με το σύνολο της αγοράς διαθέσιμων ακινήτων (περίπου 60.000) και αυτές να στέλνονται καθημερινά στο inbox και ως μήνυμα στον υποψήφιο αγοραστή. Με τα νέα κεφάλαια από την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου, η Prosperty θα επενδύσει περαιτέρω στην εξέλιξη των τεχνολογικών της πλατφορμών, προσφέροντας προηγμένες λύσεις και υπηρεσίες για την καθημερινή και απαιτητική διαχείριση ακινήτων. Στόχος είναι να καταστεί σημείο αναφοράς στην αγορά ακινήτων (Real Estate Marketplace) για επαγγελματίες και ιδιώτες. Παράλληλα, μέσω της SaaS πλατφόρμας της, η εταιρεία θα επιδιώξει την επέκταση σε νέες διεθνείς αγορές, ενισχύοντας τη διεθνή της παρουσία ως τεχνολογικός πάροχος λύσεων Asset & Property Management & Commercialization, εδραιώνοντας τη θέση της ως ηγέτη στον τομέα PropTech στην ευρύτερη γεωγραφική περιοχή, όπου η Eurobank δραστηριοποιείται ως περιφερειακός τραπεζικός όμιλος.
Στο πλαίσιο αυτό, οΑναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος και επικεφαλής Retail & Digital Banking, κ. Ιάκωβος Γιαννακλής, δήλωσε: «Η επένδυσή μας στην Prosperty αποτελεί μια στρατηγική κίνηση που ευθυγραμμίζεταιμε τη διαρκή δέσμευση της Eurobank στον ψηφιακό μετασχηματισμό του τραπεζικού τομέα. Με τις υπηρεσίες της Prosperty, οι πελΣτάτες μας θα έχουν τη δυνατότητα να αναζητούν ή να προωθούν ακίνητα, απολαμβάνοντας πλήρη υποστήριξη σε νομικό, τεχνικό και συμβολαιογραφικό επίπεδο. Για πρώτη φορά, θα έχουν πρόσβαση σε πολύτιμα δεδομένα και αναλύσεις για την τοπική αγορά ακινήτων – τόσο ιστορικά όσο και σε πραγματικό χρόνο. Η συνεργασία αυτή προσφέρει στους πελάτες της Eurobank μια ολοκληρωμένη λύση “one-stop-shop”, εξασφαλίζοντάς τους την πλήρη υποστήριξη της Τράπεζας σε κάθε στάδιο της διαδικασίας απόκτησης ακινήτου, από την αναζήτηση και τη χρηματοδότηση έως και την ασφάλιση.».«Η συνεργασία με την Eurobank αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο για την Prosperty και μια έμπρακτη αναγνώριση της προσπάθειάς μας να επαναπροσδιορίσουμε τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η αγορά ακινήτων, αξιοποιώντας την τεχνολογία και τα δεδομένα. Η εμπιστοσύνη μιας τράπεζας του μεγέθους και του κύρους της Eurobank ενισχύει περαιτέρω την αποστολή μας να προσφέρουμε καινοτόμες, ψηφιακές λύσεις υψηλής ποιότητας, με στόχο την ενίσχυση της διαφάνειας, της αποδοτικότητας και της προσβασιμότητας στην αγορά ακινήτων. Η επένδυση αυτή μας δίνει τη δυνατότητα να επιταχύνουμε τον ρυθμό καινοτομίας, να ενισχύσουμε τις τεχνολογικές μας υποδομές και να επεκτείνουμε τη δραστηριότητά μας και σε διεθνές επίπεδο, με σταθερό γνώμονα την παροχή ουσιαστικής αξίας στους συνεργάτες και τους πελάτες μας», δήλωσε ο κ. Αντώνης Μαρκόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος και Ιδρυτικός Εταίρος της Prosperty.
Στόχος της Eurobank είναι να αξιοποιήσει την τεχνογνωσία της Prosperty σε τεχνολογικές λύσεις και καινοτόμες υποδομές, ενισχύοντας τις ψηφιακές της υπηρεσίες στην εγχώρια αγορά ακινήτων, με προηγμένες λειτουργίες εύρεσης ακινήτων, αντιστοίχισης (matchmaking) και χρηματοδότησης, ώστε οι πελάτες της να καταλήγουν ταχύτερα και ευχερέστερα στην απόκτηση του ακινήτου που τους ενδιαφέρει. Παράλληλα, μέσω της συνεργασίας της με την Prosperty και με τους υπόλοιπους στρατηγικούς εταίρους της στον τομέα των ακινήτων, η Τράπεζα ενισχύει τις προσπάθειές της για ταχύτερη ένταξη, νομιμοποίηση και προώθηση ακινήτων ιδιοκτησίας της, φέρνοντας ταχύτερα στην αγορά επιπλέον διαθέσιμες επιλογές, ικανές να καλύψουν τις στεγαστικές ανάγκες των ελληνικών νοικοκυριών και να μειώσουν το έλλειμμα προσφοράς που παρατηρείται σήμερα στην αγορά ακινήτων.
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά
Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς.Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.