- Τράπεζες/Funds: Υψηλά επιτόκια, καταχρηστικές χρεώσεις, τραπεζικές απάτες, οχλήσεις από εισπρακτικές εταιρείες, άρνηση ρεαλιστικών και βιώσιμων ρυθμίσεων, παντελής έλλειψη ενημέρωσης και καταχρηστικοί όροι συμβάσεων.
- Ακρίβεια στα προϊόντα: Υπέρογκες αυξήσεις, παραπλανητικές και αθέμιτες εμπορικές πρακτικές, συνεχείς ανατιμήσεις στα τρόφιμα, μείωση ποσότητας και αύξηση τιμής, ακόμα και στα βασικά αγαθά.
- Ιδιωτική ασφάλιση: Υπέρογκες αυξήσεις ασφαλίστρων υγείας (12%-18%), ακυρώσεις μακροχρόνιων συμβολαίων και αντικατάστασή τους στα ετησίως ανανεούμενα, τα οποία δεν αναλαμβάνουν καμία δέσμευση για το ύψος του ασφαλίστρου και την έκταση των παροχών και καταχρηστικοί όροι συμβάσεων.
- Διαδικτυακές αγορές και ελαττωματικά προϊόντα: Ιστοσελίδες-«μαϊμού», απάτες, ελλαττωματικά και μη ασφαλή προϊόντα, μη τήρηση της εγγύησης, ελλιπής ενημέρωση των καταναλωτών για τα δικαιώματά τους (π.χ. δικαίωμα υπαναχώρησης) στις πωλήσεις εξ αποστάσεως.
- Ενέργεια: Αυξημένες τιμές και “φουσκωμένοι” λογαριασμοί που δυσκολεύονται να πληρώσουν πολλά νοικοκυριά και ιδίως τα ευάλωτα, τα οποία βιώνουν ενεργειακή φτώχεια, μη βιώσιμες ρυθμίσεις οφειλών, αδιαφανείς και άσχετες χρεώσεις, αθέμιτες εμπορικές πρακτικές και πλημμελείς υπηρεσίες.
- Τηλεπικοινωνίες: Αυξημένες τιμές, χαμηλές ταχύτητες ίντερνετ, αθέμιτες εμπορικές πρακτικές, πλημμελείς υπηρεσίες και καταχρηστικοί όροι συμβάσεων.
- Τουρισμός: Υψηλές τιμές, αθέμιτες εμπορικές πρακτικές και υπηρεσίες κατώτερες των προσδοκιών σε όλους τους τομείς (τρόφιμα, εστίαση, καταλύματα, μετακινήσεις, υπηρεσίες).
Οι επτά τομείς που μονοπώλησαν τις καταγγελίες των καταναλωτών προς την ΕΚΠΟΙΖΩ το 2024
2 λεπτά ανάγνωση
