Το μεσημέρι της Παρασκευής πραγματοποιήθηκαν τα αποκαλυπτήρια της συλλεκτικής επετειακής φανέλας του Ολυμπιακό με αφορμή τον εορτασμό των 100 χρόνων του συλλόγου.
Η φανέλα θα βγει σε συγκεκριμένα κομμάτια και θα φέρει το πρώτο έμβλημα και της μάρκας ενώ η εμφάνιση αυτή είναι ιδιαίτερη γιατί η Adidas έφτιαξε μία φανέλα που έχει υφανθεί ρίγα – ρίγα.
Οι φανέλες θα δοθούν σε κυκλοφορία από το Σάββατο 8 Μαρτίου από την μπουτίκ των ερυθρολεύκων και θα είναι συλλεκτικές, άρα και σε συγκεκριμένο αριθμό κομματιών, ενώ η ομάδα θα την φορέσει στον αγώνα με τον ΟΦΗ.
Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ενημέρωσε πως το σήμα αυτό της Adidasέχει δοθεί μόνο σε λίγες ομάδες, μεταξύ των οποίων η Μπάγερν, η Ρεάλ, η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, η Γιουβέντους και η Άρσεναλ.
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά
Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς.Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.