Η Μαρία Αντωνακάκη, πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Εστίασης του Ηρακλείου, μιλά στο Θέμα Κρήτης 103.1 και στις Πίσω Σελίδες με τον Μάριο Διονέλλη, για το ωράριο της μουσικής στα καταστήματα και τις αλλαγές που προωθεί η δημοτική αρχή, με την Κανονιστική Πράξη για τη μουσική και την ηχορύπανση.
Η ίδια επισημαίνει ότι οι κανόνες είναι απαραίτητοι, ωστόσο δεν πρέπει να εφαρμόζονται σε βάρος των επιχειρήσεων, σημειώνοντας ότι πρέπει να γίνουν σεβαστές όλες οι πλευρές ενώ τονίζει ότι όσες επιχειρήσεις του κλάδου έχουν τις απαραίτητες προδιαγραφές, δεν πρέπει αν επηρεάζονται από το ωράριο.
Επίσης αναφέρεται σε ορισμένες προτάσεις που μπορούν να εφαρμοστούν, προκειμένου να μην δημιουργείται όχληση, ειδικά από επιχειρήσεις που λειτουργούν σε ανοιχτούς χώρους ενώ υποστηρίζει ότι στοχοποιείται η εστίαση για ορισμένες επιχειρήσεις που πιθανόν παρατυπούν.
Όσον αφορά τους εσωτερικούς χώρους, επισημαίνει ότι το 90% των επιχειρήσεων που στηρίζονται στην μουσική, έχουν τις κατάλληλες προδιαγραφές, υπογραμμίζοντας ότι οι επιχειρήσεις επιθυμούν να δουλεύουν σωστά και να υπάρχει συνεννόηση με την τοπική κοινωνία.
Κλείνοντας, με αφορμή των πολύνεκρο δυστύχημα στα Χανιά πριν από λίγες βδομάδες, όπου έχασαν τη ζωή τους τρεις νεαροί εργαζόμενοι, αναφέρει ότι έχει συζητηθεί με τους φορείς να μπει πλαφόν στο ωράριο στις 4 τα ξημερώματα για τους εργαζόμενους σε τέτοια καταστήματα, προκειμένου να μπορούν να επιστρέφουν από την εργασία χωρίς να εξουθενώνονται.
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά
Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς.Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.