ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • LIFESTYLE
    • Κίνηση στους δρόμους
    • Ο Καιρός στην Κρήτη
    • Εφημερεύοντα Φαρμακεία
    • Θέμα Κρήτης 103,1 Πρόγραμμα
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    Πέμπτη, 11/09/2025 Κεντρικο Δελτιο Ειδήσεων
    Εφημερεύοντα Φαρμακεία Εφημερεύοντα   Κίνηση στους δρόμους Κίνηση   Καιρός στην Κρήτη Καιρός
    ΘΕΜΑ 103,1 LIVE
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103.1
    • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
    • ΚΡΗΤΗ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • PODCASTS
    Κεντρικό Δελτίο
    ΘΕΜΑ LIVE
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    Αρχική»Πρώτη Είδηση»Πρώτη παράταση για το έργο του ΒΟΑΚ

    Πρώτη παράταση για το έργο του ΒΟΑΚ

    19/03/2024, 1:57 μμ2 λεπτά ανάγνωση
    Share
    Facebook Twitter Pinterest Reddit WhatsApp Email

    Την πρώτη του παράταση πήρε το έργο για το τμήμα του ΒΟΑΚ, Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος.

    Με απόφαση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών δόθηκε παράταση σε τμηματικές προθεσμίες εκτέλεσης έργων.

    Πιο συγκεκριμένα:

    – 1η τμηματική προθεσμία του έργου, κατά 204 ημερολογιακές ημέρες, ήτοι μέχρι την 30-08-2024,
    – 2η τμηματική προθεσμίας του έργου, κατά 483 ημερολογιακές ημέρες, ήτοι μέχρι την 31-08-2025,
    – 3η τμηματική προθεσμία του έργου, κατά 184 ημερολογιακές ημέρες, ήτοι μέχρι την 05-09-2025.

    Θα πρέπει να διευκρινίσουμε ότι πρόκειται για τμηματικές προθεσμίες που με αυτή την απόφαση δεν αλλάζουν την τελική προθεσμία της σύμβασης. Οι κυριότεροι λόγοι όπως αναφέρονται στην απόφαση είναι η καθυστέρηση απόδοσης των απαλλοτριωμένων εκτάσεων πλέον του ενός (1) έτους.

    Βασικός λόγος καθυστέρησης στην εκπόνηση των μελετών είναι η αδυναμία που παρατηρείται στην παράδοση των χώρων εκτέλεσης του έργου με αποτέλεσμα να μην είναι δυνατή η εκτέλεση διερευνητικών εργασιών από τους μελετητές (τοπογραφικές αποτυπώσεις υφιστάμενων τεχνικών και ρεμάτων, γεωτεχνικές έρευνες κλπ).

    Να θυμίσουμε πως το έργο υπεγράφη στις 5 Σεπτεμβρίου 2022 και η συμβατική του διάρκεια είναι για 36 μήνες, δηλαδή μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2025. Οι παραπάνω παρατάσεις είναι πολύ πιθανόν, να σημάνουν και την προθεσμία αυτή, ωστόσο προς το παρόν δεν έχει ληφθεί απόφαση για αυτό.

    Ανάδοχος του έργου είναι η ΑΚΤΩΡ. Το έργο που έχει κόστος 186 εκατ. ευρώ με ΦΠΑ χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης. Οι απαλλοτριώσεις σε αυτό το τμήμα έχουν αποτελέσει ένα από τα βασικά σημεία για την καθυστέρηση των έργων. Σημειωτέον ότι μια υπόθεση απαλλοτριώσεων για το τμήμα αυτό θα συζητηθεί τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.

    Ένα βήμα μπρος για το τμήμα Χερσόνησος – Νεάπολη

    Παράλληλα, ένα βήμα μπρος για να ξεκινήσουν τα έργα έκανε το δεύτερο τμήμα του ΒΟΑΚ από την Χερσόνησο μέχρι την Νεάπολη.

    Πιο συγκεκριμένα με απόφαση του ΥΠΕΝ εγκρίθηκε η ΤΕΠΕΜ (τεχνική περιβαλλοντική μελέτη) των δύο εργοταξίων σε Χερσόνησο και Βραχάσι.

    Το έργο ύψους 290 εκατ. ευρώ (χωρίς ΦΠΑ) υλοποιείται με την μέθοδο ΣΔΙΤ και υλοποιείται από το σχήμα ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ – ΙΝΤΡΑΚΑΤ. Αυτή την περίοδο ολοκληρώνονται οι απαραίτητες μελέτες και κυρίως οι γεωτεχνικές έρευνες και οι συγκοινωνιακές και τοπογραφικές μελέτες.

    Το έργο υπεγράφη στις 23 Απριλίου 2023 και εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί σε 48 μήνες δηλαδή τον Απρίλιο του 2027. Στη συνέχεια θα υπάρχει η περίοδος λειτουργίας-συντήρησης διάρκειας 26 ετών.

    Το έργο έχει μήκος 22,5 χιλιόμετρα. Από αυτά τα 8,3 χιλιόμετρα αφορούν σε χάραξη νέου δρόμου και τα υπόλοιπα 14,2 χιλιόμετρα αφορούν στην αναβάθμιση του υφιστάμενου άξονα.

    Κοινή χρήση Facebook Twitter Pinterest LinkedIn WhatsApp Reddit Email
    προηγουμενοΓάζωσαν επιχείρηση στην ενδοχώρα του Ηρακλείου
    επομενο Προταταρτική έρευνα για το θάνατο του Μανώλη Κριτσωτάκη

    σχετικα νεα

    Αγιασμός στην Παλιά Ακαδημία: Χαμόγελα αισιοδοξίας για μια καλύτερη χρονιά

    11/09/2025, 12:41 μμ

    Στ. Κτενιαδάκης: «Όσοι μιλούν για κατάρρευση του ΕΣΥ στέλνουν τον κόσμο στους ιδιωτικούς παρόχους υγείας»

    11/09/2025, 10:43 πμ

    Η Chevron μπαίνει δυναμικά στο ελληνικό ενεργειακό upstream

    11/09/2025, 9:58 πμ

    Νεκρή 23χρονη σε τροχαίο στα Μάλια

    11/09/2025, 9:25 πμ

    Το πρώτο κουδούνι της σχολικής χρονιάς – Ποιες αλλαγές «φέρνει»

    11/09/2025, 8:21 πμ

    Κυρ. Μητσοτάκης: «Είμαστε σημαντικός ενεργειακός παίκτης στη Μεσόγειο – Θα κριθούμε στις κάλπες το 2027»

    10/09/2025, 10:41 μμ
    Ροη ειδησεων

    11η Σεπτεμβρίου 2001: 10 θεωρίες συνωμοσίας που δεν μοιάζουν και τόσο… αθώες

    11/09/2025, 1:20 μμ

    Αγιασμός στην Παλιά Ακαδημία: Χαμόγελα αισιοδοξίας για μια καλύτερη χρονιά

    11/09/2025, 12:41 μμ

    430 ανακαινισμένα σχολεία υποδέχθηκαν χιλιάδες μαθητές σε όλη την Ελλάδα

    11/09/2025, 12:20 μμ

    Μεν. Μποκέας: «Το Μαλεβίζι συνεχίζει να πρωταγωνιστεί στον πολιτισμό»

    11/09/2025, 12:07 μμ

    Στ. Κτενιαδάκης: «Όσοι μιλούν για κατάρρευση του ΕΣΥ στέλνουν τον κόσμο στους ιδιωτικούς παρόχους υγείας»

    11/09/2025, 10:43 πμ

    Η Chevron μπαίνει δυναμικά στο ελληνικό ενεργειακό upstream

    11/09/2025, 9:58 πμ

    Νεκρή 23χρονη σε τροχαίο στα Μάλια

    11/09/2025, 9:25 πμ
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Soundcloud
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ

    Διεύθυνση: Οδός Η, Β.Ι.Π.Ε, 71408, Ηράκλειο Κρήτης

    επικοινωνια

    Email: [email protected]
    Τηλ: 2810 263260
    viber: 6972 272 278 (μόνο για μηνύματα)

    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103,1

    Πρόγραμμα
    Live

    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    • Home
    © 2025 ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103,1 | All Rights Reserved

    Πληκτρολογήστε και πατήστε Enter για αναζήτηση. Πατήστε Esc για ακύρωση.