Μπροστά σε μια πιθανώς σεισμική αλλαγή βρίσκεται η παγκόσμια βιομηχανία των τροφίμων, λόγω της τεράστιας δημοτικότητας του Ozempic, του Wegony και των άλλων φαρμάκων που χρησιμοποιούνται για την απώλεια βάρους. Ηδη, ο CEO της Walmart παραδέχθηκε πως βλέπει τους πελάτες του αμερικανικού κολοσσού των σούπερ μάρκετ να αγοράζουν λιγότερα. «Σίγουρα βλέπουμε μια μικρή αλλαγή σε σχέση με τον συνολικό πληθυσμό, βλέπουμε μια μικρή μείωση στο συνολικό καλάθι», είπε ο Τζον Φέρνερ, εξηγώντας ότι όσοι παίρνουν το Ozempic αγοράζουν «λιγότερα τρόφιμα, ελαφρώς λιγότερες θερμίδες».
Η Walmart ερευνά τις αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες χρησιμοποιώντας ανώνυμα δεδομένα για τους πληθυσμούς των αγοραστών της. Ετσι, μπορεί να δει τις αλλαγές στο τι αγοράζουν όσοι παίρνουν το φάρμακο, αλλά και να συγκρίνει τις συνήθειες αυτές με τον υπόλοιπο πληθυσμό.
Το σίγουρο είναι ότι καθώς το Ozempic της Novo Nordisk και άλλα φάρμακα κατά του διαβήτη χρησιμοποιούνται από όλο και περισσότερους για την καταστολή της όρεξης και την απώλεια βάρους, οι διοικήσεις των εταιρειών τροφίμων βλέπουν μια τάση που θα επηρεάσει τις δραστηριότητές τους.