Νέα δεδομένα στο χάρτη των ελληνικών αυτοκινητροδρόμων αλλά και ευρύτερα των παραχωρήσεων φέρνει το άνοιγμα των οικονομικών προσφορών για την Αττική Οδό, με την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ να έχει προσφέρει το υψηλότερο ποσό.
Έτσι, και με δεδομένο ότι δεν θα υπάρξει κάποια προσφυγή στη διαδικασία, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ αποκτά για τα επόμενα 25 χρόνια την παραχώρηση του μεγαλύτερου αστικού αυτοκινητοδρόμου της χώρας, της Αττικής Οδού, συνολικού μήκους 70 χλμ.
Και αυτό, καθώς Όμιλος επικράτησε στο σχετικό διεθνή διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ, προσφέροντας το υψηλότερο τίμημα, ύψους 3,27 δισ. ευρώ, το οποίο μάλιστα ήταν πάνω από 5% υψηλότερο από αυτό της δεύτερης προσφοράς. Γεγονός που σημαίνει πως ο διαγωνισμός «κλειδώνει» ως προς το τίμημα και το ΤΑΙΠΕΔ δεν θα ζητήσει βελτιωμένες προσφορές.
Αξίζει να σημειωθεί πως η συμμετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ήταν η μόνη αυτόνομη εκ των έξι συνολικά διαγωνιστικών σχημάτων, αφού ο ελληνικός όμιλος υποδομών επέλεξε να δοκιμάσει τις δυνάμεις του χωρίς να συμμετάσχει σε κοινοπραξία με κάποια άλλη εταιρεία ή διεθνές fund.
Γεγονός που, σύμφωνα με κύκλους της αγοράς, καταδεικνει την τεχνική και οικονομική αυτάρκεια που διαθέτει έχοντας αναπτύξει πλέον το μεγαλύτερο χαρτοφυλάκιο παραχωρήσεων στην Ελλάδα και ένα από τα μεγαλύτερα σε ευρωπαϊκό επίπεδο.
Η Mediobanca S.p.A. ενήργησε ως αποκλειστικός χρηματοοικονομικός σύμβουλος της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ για τη συναλλαγή.
Όπως αναφέρουν κύκλοι της εταιρείας, Η ανάληψη της παραχώρησης της Αττικής Οδού σηματοδοτεί μια εξαιρετικά θετική και πολλαπλά σημαντική εξέλιξη, με πλήθος οφέλη για τον Όμιλο και τους μετόχους του καθώς διπλασιάζει σε αξία το ήδη διευρυμένο χαρτοφυλάκιο παραχωρήσεων της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και ενισχύει περαιτέρω την παραγωγή υψηλών, σταθερών και προβλέψιμων ταμειακών ροών σε μακροχρόνια βάση. Με αυτή την προσθήκη το χαρτοφυλάκιο των ομοειδών παραχωρήσεων της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ αποκτά το κρίσιμο μέγεθος για τη βέλτιστη δυνατή αξιοποίηση του στο πλαίσιο της στρατηγικής του ομίλου.