Σε μια ιδιαίτερα συγκινητική στιγμή, το πτυχίο του Βαγγέλη Γιακουμάκη από τη Γαλακτοκομική Σχολή Ιωαννίνων παραδόθηκε χθες στη μητέρα του, Μαρία Γιακουμάκη, από τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Μαργαρίτη Σχοινά.
Η τελετή πραγματοποιήθηκε στο υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, όπου ο υπουργός υποδέχθηκε τη Μαρία Γιακουμάκη και χαρακτήρισε την απονομή του πτυχίου ως ένα οφειλόμενο ηθικό χρέος της Πολιτείας προς τη μνήμη του Βαγγέλη Γιακουμάκη και την οικογένειά του.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, ο κ. Σχοινάς εξέφρασε την ευχή η τραγική υπόθεση του Βαγγέλη Γιακουμάκη να αποτελέσει το τελευταίο περιστατικό που συνδέεται με φαινόμενα βίας, εκφοβισμού και ανάλογων συμπεριφορών, υπογραμμίζοντας την ανάγκη για την καλλιέργεια ενός ασφαλούς και υποστηρικτικού περιβάλλοντος στην εκπαιδευτική κοινότητα.
Υπενθυμίζεται ότι το πτυχίο είχε παραδοθεί στον υπουργό την περασμένη Τετάρτη, στο πλαίσιο ειδικής τελετής που πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις της Γαλακτοκομικής Σχολής Ιωαννίνων, όπου φοιτούσε ο Βαγγέλης Γιακουμάκης.










