Επίσκεψη στο Ηράκλειο θα πραγματοποιήσει αύριο, Παρασκευή, η υπουργός Παιδείας, Σοφία Ζαχαράκη, όπου θα έχει συναντήσεις με εκπαιδευτικούς φορείς, αιρετούς καθώς και στελέχη της τοπικής οργάνωσης της Νέας Δημοκρατίας.
Σύμφωνα με το πρόγραμμα που έχει ανακοινωθεί, το πρωί της Παρασκευής θα βρεθεί στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κρήτης. Θα ακολουθήσουν στα εγκαίνια του Κέντρου Καινοτομίας καθώς και επίσκεψη στον χώρο, όπου είναι υπό ανέγερση οι φοιτητικές εστίες του Πανεπιστημίου Κρήτης.
Το μεσημέρι της Παρασκευής, θα βρεθεί στο 10ο Γυμνάσιο Ηρακλείου που έχει ενταχθεί στο πρόγραμμα Μαριέττα Γιαννάκου καθώς και στα Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία, Γυμνάσιο και Λύκειο, στα Δειλινά που θα λειτουργήσουν από την ερχόμενη σχολική χρονιά ενώ στη συνέχεια, θα πραγματοποιήσει επίσκεψη στο ΚΕΔΑΣΥ Ηρακλείου.
Στη συνέχεια η κ. Ζαχαράκη θα έχει θεσμικές συναντήσεις με τον αρχιεπίσκοπο Κρήτης, στη συνέχεια με τον περιφερειάρχη Κρήτης και τον δήμαρχο Ηρακλείου.
Στις 6 το απόγευμα θα έχει συνάντηση με στελέχη της ΝΔ ενώ στις 7 το απόγευμα θα παραστεί σε εκδήλωση Διεθνοποίησης από το Πανεπιστήμιο Κρήτης.








