Στην εκπομπή «Έχουμε Θέμα» με τη Μαρία Σπυριδάκη και τη Μαρία Γιαμπουλάκη μίλησε η Άννα Στουμπίδη, εκπαιδευτικός στη πρωτοβάθμια εκπαίδευση και πιο συγκεκριμένα διευθύντρια στο 220 νηπιαγωγείο Ηρακλείου.Της Ειρήνης Αντωνάκη
Η ίδια εξέφρασε το προβληματισμό της για το γεγονός ότι ενώ είχε απευθυνθεί στο δήμο για να καθαριστεί το σχολείο πριν την έναρξη της σχολικής χρονιάς, δεν είδε καμία ανταπόκριση, παρόλο που είχε ακολουθήσει όλες τις απαραίτητες γραφειοκρατικές διαδικασίες. Επισήμανε ότι η ίδια μαζί με τις υπόλοιπες εκπαιδευτικούς καθάριζαν τα περβάζια του σχολικού χώρου από τα αγριόχορτα, για να μην γίνει χειρότερη η κατάσταση.
Η ίδια εφόσον δεν έβλεπε κάποια κίνηση και ενώ η ημέρα του αγιασμού είχε καταφθάσει προχώρησε σε δημοσιοποίηση της κατάστασης στα social media και ως εκ θαύματος την επόμενη μέρα το συνεργείο βρέθηκε στο σχολείο και επιμελήθηκε το καθαρισμό. Σε αυτό το σημείο ας θυμίσουμε ότι ,η σκέψη να αναρτήσει τη συγκεκριμένη κατάσταση προήλθε σε συνδυασμό με ένα παρεμφερές γεγονός το οποίο σχετιζόταν με ένα δέντρο σε κατοικήσιμη περιοχή που συνεχίζει να παραμένει ακαθάριστο.
Η κ. Στουμπίδη τόνισε ότι ενώ είχε ακολουθήσει τις διαδικασίες, είχε προβεί σε τηλεφωνική επικοινωνία και τη διαβεβαίωναν ότι βρίσκεται σε προτεραιότητα επειδή είναι σχολείο, εν τέλει δεν γινόταν καμία απολύτως κίνηση. Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης δημιουργήθηκε ένας έντονος προβληματισμός, για το ότι με το που δημοσιοποιήθηκε η όλη κατάσταση η εξυπηρέτηση ήταν ταχύτατη.
Από τα παραπάνω συμπεραίνουμε ότι τυχόν προβλήματα που μπορεί να προκύψουν αντί να επιμεληθούν από τις αρμόδιες αρχές πάραυτα , μπαίνουν σε σειρά αναμονής χωρίς καμία εμφανής διάθεση για επίλυση.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι πολίτες να στρέφονται σε πράξεις που είναι πιο εύχρηστες σε αυτούς όπως να χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να ζητούν επίλυση σε πολλά ζητήματα. Αυτή η πρακτική μήπως όμως μας κάνει εμφανές ότι η επικοινωνία των γεγονότων με τις αρμόδιες αρχές ήρθε η ώρα να αλλάξει;
Μήπως γίνεται φανερό ότι με τη δημοσιοποίηση καταστάσεων «γεννάται» ένα αίσθημα φόβου το οποίο ναι μεν οδηγεί στην επίλυση προβλημάτων αλλά ταυτόχρονα είναι και κάπως ανησυχητικό. Όπως και να έχει ο Δήμος Ηρακλείου οφείλει να δει εκ νέου πολλά θέματα και να δώσει απαντήσεις σε όλα τα παραπάνω ερωτήματα.
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά
Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς.Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.