Το kariera.gr πραγματοποίησε νέα έρευνα μέσω LinkedIn, απευθυνόμενη σε επαγγελματίες του κλάδου Φιλοξενίας και Τουρισμού. Στόχος ήταν να αναδειχθούν οι παράγοντες που καθιστούν ένα εργασιακό περιβάλλον ελκυστικό, οι μορφές επιβράβευσης που προτιμούν οι εργαζόμενοι, ο βαθμός αναγνώρισης της δουλειάς τους αλλά και οι επαγγελματικές τους φιλοδοξίες.
Για την ελκυστικότητα ενός εργασιακού περιβάλλοντος, το 42% δίνει προτεραιότητα στο θετικό και υποστηρικτικό κλίμα. Η αναγνώριση και η αφοσίωση ακολουθούν με 36%, οι ευκαιρίες μάθησης και ανάπτυξης συγκεντρώνουν 15%, ενώ το «δέσιμο με την ομάδα» περιορίζεται στο 8%.
Το 38% θεωρεί ως σημαντικότερο μπόνους την παροχή διαμονής και διατροφής. Η εκπαίδευση και εξέλιξη ακολουθούν με 24%, οι επιπλέον ημέρες άδειας με 21%, ενώ η ιδιωτική ασφάλιση υγείας συγκεντρώνει 16%.
Στο ερώτημα για το τι θα τους έκανε να νιώσουν πραγματική εκτίμηση, το 56% απάντησε ότι θέλει οικονομικό bonus ή δώρο. Το 22% επιθυμεί περισσότερες ευκαιρίες ανέλιξης, το 20% εμπιστοσύνη και αυτονομία, ενώ μόλις το 3% θεωρεί αρκετό ένα δημόσιο «ευχαριστώ».
Το 27% στοχεύει να δημιουργήσει τη δική του επιχείρηση, το 25% σε διεθνές εργασιακό περιβάλλον, άλλο ένα 25% σε ηγετική θέση, ενώ το 24% θέλει να γίνει ειδικός σε έναν τομέα.
Η έρευνα δείχνει ότι η Φιλοξενία και ο Τουρισμός χρειάζονται περισσότερη επένδυση στην αναγνώριση, την εκπαίδευση και τις παροχές, ώστε να διατηρηθεί η ελκυστικότητα του κλάδου και να στηριχθούν οι φιλοδοξίες των εργαζομένων.
Όπως τονίζει ο Χρήστος Κουρούκλης, Head of Business Operations HO.RE.CA, kariera.gr: «Όταν οι εργαζόμενοι στη βαριά βιομηχανία της χώρας μιλούν, πρέπει να τους ακούμε. Η έρευνα δείχνει τι πραγματικά έχει σημασία και πού πρέπει να εστιάσουν οι εργοδότες».
Πηγή: newmoney.gr