Σε σχέδιο αναδιοργάνωσης προχωρά το CNΝ, καταργώντας περίπου 100 θέσεις εργασίας στο πλαίσιο ενός σχεδίου συγχώνευσης των ομάδων συλλογής ειδήσεων της ψηφιακής και της παραδοσιακήςσυνδρομητικής τηλεόρασης.
Στο πλαίσιο αυτής της προσπάθειας, το αμερικανικό δίκτυο θα λανσάρει μία νέα συνδρομητική υπηρεσία πριν από το τέλος του έτους, καθώς και δύο νέα δωρεάν διαδικτυακά κανάλια με διαφημίσεις, τα CNNOriginals και CNN en Espanol, ανέφερε ο Μαρκ Τόμσον, διευθύνων σύμβουλος του δικτύου, σε υπόμνημα την Τετάρτη.
Τα όρια μεταξύ της παραδοσιακής τηλεόρασης και της διαδικτυακής τηλεθέασης θολώνουν και το CNN εστιάζει πλέον προς το streaming. Ο 66χρονος Τόμσον εντάχθηκε πέρυσι στο ειδησεογραφικό τμήμα της Warner Bros. Discovery Inc. προερχόμενος από την New York Times όπου επέκτεινε σημαντικά τη βάση διαδικτυακών συνδρομητών της εφημερίδας.
«Χτίζουμε μια ψηφιακή επιχείρηση του μέλλοντος αξίας δισεκατομμυρίων δολαρίων+», ανέφερε ο Τόμσον στο υπόμνημα. «Θα αναπτύξουμε νέα ψηφιακά προϊόντα με ιδιαίτερη έμφαση στις ψηφιακές εμπειρίες για τις οποίες αξίζει να πληρώνουμε».
Σύμφωνα με το Bloomberg, τα σχέδια του CNN περιλαμβάνουν μια «στρατηγική ώθηση» στην τεχνητή νοημοσύνη για την καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού του και την αποτελεσματικότερη και πιο υπεύθυνη παροχή δημοσιογραφίας, σύμφωνα με το υπόμνημα. Το δίκτυο στοχεύει επίσης να δημιουργήσει περισσότερες με lifestyle και χαρακτηριστικά που χρηματοδοτούνται από διαφημίσεις.
Το CNN απασχολεί περίπου 3.500 εργαζόμενους, αναφέρει το υπόμνημα, υποδεικνύοντας ότι οι περικοπές ανέρχονται σε λιγότερο από το 3% του προσωπικού.
Η τηλεθέαση του CNN στο prime time υπολείπεται των αντιπάλων του καλωδιακού ειδησεογραφικού δικτύου Fox News και MSNBC κατά τη σεζόν που ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο. Το δίκτυο φιλοξένησε το προεδρικό ντιμπέιτ τον περασμένο μήνα, προσελκύοντας 8,7 εκατομμύρια τηλεθεατές στο εμβληματικό του κανάλι.