ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • LIFESTYLE
    • Κίνηση στους δρόμους
    • Ο Καιρός στην Κρήτη
    • Εφημερεύοντα Φαρμακεία
    • Θέμα Κρήτης 103,1 Πρόγραμμα
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    Παρασκευή, 11/07/2025 Κεντρικο Δελτιο Ειδήσεων
    Εφημερεύοντα Φαρμακεία Εφημερεύοντα   Κίνηση στους δρόμους Κίνηση   Καιρός στην Κρήτη Καιρός
    ΘΕΜΑ 103,1 LIVE
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103.1
    • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
    • ΚΡΗΤΗ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • PODCASTS
    Κεντρικό Δελτίο
    ΘΕΜΑ LIVE
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    Αρχική»Κόσμος»Οι προτάσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων έως το 2050

    Οι προτάσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων έως το 2050

    19/05/2025, 2:45 μμ2 λεπτά ανάγνωση
    Share
    Facebook Twitter Pinterest Reddit WhatsApp Email

    Η ασφάλεια των ευρωπαϊκών δρόμων αποτελεί βασική προτεραιότητα για την Ευρωπαϊκή Ένωση, που προτείνει συγκεκριμένες αλλαγές, με τις οποίες φιλοδοξεί να σώσει 7.000 ζωές και να αποτρέψει τον σοβαρό τραυματισμό 65.000 ανθρώπων από τροχαία μεταξύ των ετών 2026 και 2050.

    Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προτείνει να αλλάξουν οι κανονισμοί που αφορούν την ταυτότητα των οχημάτων. Θέλει να κυκλοφορούν περισσότερα ηλεκτρικά και σύγχρονα υβριδικά μοντέλα, όχι μόνο για να μειωθούν οι εκπομπές ρύπων, αλλά και για να έχουν τα αυτοκίνητα βασικά συστήματα υποβοήθησης οδηγού.

    Προτείνει για τα αυτοκίνητα πάνω από τη δεκαετία να γίνονται έλεγχοι μία φορά κάθε χρόνο, ενώ βάζει στο κάδρο και τα αυτοκίνητα που έχουν υψηλές εκπομπές αερίων. Αυτό σημαίνει ότι τα ΚΤΕΟ θα πρέπει να εκσυγχρονιστούν και να διευρύνουν τους ελέγχους τους. Θα πρέπει να υπάρχει παράλληλα σε λειτουργία το μητρώο αυτοκινήτων, με αρκετές πληροφορίες που θα είναι απαραίτητες για το αυτοκίνητο.

    Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προτείνει επίσης να καταγράφονται στοιχεία ταξινόμησης και των ελέγχων σε ψηφιακά έγγραφα, προκειμένου να απλοποιηθεί η ανταλλαγή πληροφοριών ανάμεσα στις χώρες. Έτσι, για παράδειγμα, θα μειωθούν οι πωλήσεις μεταχειρισμένων αυτοκινήτων με «πειραγμένα» χιλιόμετρα.

    Οι προτάσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής επικεντρώνονται στα παλιά αυτοκίνητα που έχουν μεγάλο μερίδιο ευθύνης στα ατυχήματα, στις ανθρώπινες απώλειες και στους τραυματισμούς. Παράλληλα, κάποια προβλήματα ή βλάβες δεν εντοπίζονται, είτε επειδή δεν υποβάλλονται σε σωστούς τεχνικούς ελέγχους είτε επειδή δεν υπάρχει υποχρέωση ελέγχου του οχήματος.

    Έρευνα του γερμανικού ινστιτούτου FKA για λογαριασμό του Συνδέσμου Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων αναφέρει ότι το 99% των θανατηφόρων τροχαίων οφείλεται στην ανθρώπινη συμπεριφορά ή στους εξωτερικούς παράγοντες και λιγότερο από 1% οφείλεται σε τεχνικές βλάβες των οχημάτων, με συχνότερη αιτία να αποτελούν τα ελαστικά. Με αυτό το επιχείρημα αμφισβητείται η ανάγκη για διεύρυνση των τεχνικών ελέγχων και των αλλαγών στα ΚΤΕΟ.

    Για να επιτευχθεί η μείωση των ατυχημάτων θα πρέπει να υπάρχουν ετήσιοι τεχνικοί έλεγχοι σε αυτοκίνητα άνω των 10 ετών. Θα πρέπει να υπάρχουν υποχρεωτικοί τεχνικοί έλεγχοι σε μηχανές άνω των 125 κυβικών, ενώ θα πρέπει να υπάρχει ΚΤΕΟ και για τα ηλεκτρικά οχήματα, με έλεγχο του software που σχετίζεται με την ασφάλεια.

    Τέλος, με τη διασύνδεση των εθνικών μητρώων οχημάτων και την καλύτερη διασυνοριακή ανταλλαγή πληροφοριών θα μπορέσουν να λυθούν προβλήματα στις πωλήσεις μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, ενώ παράλληλα θα υπάρχει πλήρης εικόνα της κατάστασης των αυτοκινήτων.

    Κοινή χρήση Facebook Twitter Pinterest LinkedIn WhatsApp Reddit Email
    προηγουμενοΣταθερά πάνω από τον μέσο όρο της ευρωζώνης η ελληνική οικονομία – Ανεβασμένος ο πληθωρισμός
    επομενο Συνάντηση του Λ. Αυγενάκη με τον πρόεδρο του ΤΕΕ για τη μείωση των ορίων οικισμών – Επιστολή στον υπουργό Περιβάλλοντος για τον ΝΟΚ

    σχετικα νεα

    Η ηλιακή ενέργεια κυριότερη πηγή ηλεκτρισμού στην Ευρώπη τον Ιούνιο

    11/07/2025, 9:30 πμ

    Δύο άνδρες της ιδιωτικής ασφάλειας διασώθηκαν από το ναυάγιο του πλοίου Eternity C

    10/07/2025, 5:02 μμ

    Στη Ρώμη ο πρωθυπουργός για τη Διάσκεψη για την Ανάκαμψη της Ουκρανίας

    10/07/2025, 10:56 πμ

    Κίμπερλι Γκίλφοϊλ: «Θα εστιάσω στην προστασία της Ελλάδας, της Κύπρου και του Ισραήλ»

    09/07/2025, 11:30 μμ

    Τουρκία: Την Παρασκευή 11 Ιουλίου αρχίζει η κατάθεση των όπλων από το ΡΚΚ

    09/07/2025, 11:02 μμ

    Το Ανώτατο Δικαστήριο των ΗΠΑ άνοιξε τον δρόμο για μαζικές απολύσεις δημοσίων λειτουργών

    09/07/2025, 4:28 μμ
    Ροη ειδησεων

    Βουλή: Ψηφίστηκε η τροπολογία για το μεταναστευτικό με 177 «ναι»

    11/07/2025, 1:33 μμ

    Δωρεάν φάρμακα για την παχυσαρκία από Σεπτέμβριο

    11/07/2025, 12:59 μμ

    Μιχάλης Παπαηλιάκης: Το πρόγραμμα για τη Θρούμπα της Μεσογείου αποκαλύπτει τις πολλαπλές αξίες της χοντρολιάς!

    11/07/2025, 12:30 μμ

    CrediaBank: H νέα επωνυμία του σχήματος Attica Bank – Παγκρήτια Τράπεζα

    11/07/2025, 12:00 μμ

    Μαζικοί έλεγχοι και με drones στις παραλίες – Υψηλά πρόστιμα για όσους παρανομούν

    11/07/2025, 11:27 πμ

    Σύλληψη για όπλα και δενρύλλια κάνναβης

    11/07/2025, 10:58 πμ

    Σοκαριστική καταγγελία για βιασμό τουρίστα στη Χερσόνησο

    11/07/2025, 10:31 πμ
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Soundcloud
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ

    Διεύθυνση: Οδός Η, Β.Ι.Π.Ε, 71408, Ηράκλειο Κρήτης

    επικοινωνια

    Email: [email protected]
    Τηλ: 2810 263260
    viber: 6972 272 278 (μόνο για μηνύματα)

    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103,1

    Πρόγραμμα
    Live

    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    • Home
    © 2025 ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103,1 | All Rights Reserved

    Πληκτρολογήστε και πατήστε Enter για αναζήτηση. Πατήστε Esc για ακύρωση.