ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • LIFESTYLE
    • Κίνηση στους δρόμους
    • Ο Καιρός στην Κρήτη
    • Εφημερεύοντα Φαρμακεία
    • Θέμα Κρήτης 103,1 Πρόγραμμα
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    Τετάρτη, 05/11/2025 Κεντρικο Δελτιο Ειδήσεων
    Εφημερεύοντα Φαρμακεία Εφημερεύοντα   Κίνηση στους δρόμους Κίνηση   Καιρός στην Κρήτη Καιρός
    ΘΕΜΑ 103,1 LIVE
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
    • ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ
    • ΜΙΛΗΣΑΝ ΣΤΟ 103.1
    • ΚΡΗΤΗ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΟΔΗΓΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
    • PODCASTS
    Κεντρικό Δελτίο
    ΘΕΜΑ LIVE
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    Αρχική»Κόσμος»Οι προτάσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων έως το 2050

    Οι προτάσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων έως το 2050

    19/05/2025, 2:45 μμ2 λεπτά ανάγνωση
    Share
    Facebook Twitter Pinterest Reddit WhatsApp Email
    Your browser does not support the video tag.
    Η ασφάλεια των ευρωπαϊκών δρόμων αποτελεί βασική προτεραιότητα για την Ευρωπαϊκή Ένωση, που προτείνει συγκεκριμένες αλλαγές, με τις οποίες φιλοδοξεί να σώσει 7.000 ζωές και να αποτρέψει τον σοβαρό τραυματισμό 65.000 ανθρώπων από τροχαία μεταξύ των ετών 2026 και 2050. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προτείνει να αλλάξουν οι κανονισμοί που αφορούν την ταυτότητα των οχημάτων. Θέλει να κυκλοφορούν περισσότερα ηλεκτρικά και σύγχρονα υβριδικά μοντέλα, όχι μόνο για να μειωθούν οι εκπομπές ρύπων, αλλά και για να έχουν τα αυτοκίνητα βασικά συστήματα υποβοήθησης οδηγού. Προτείνει για τα αυτοκίνητα πάνω από τη δεκαετία να γίνονται έλεγχοι μία φορά κάθε χρόνο, ενώ βάζει στο κάδρο και τα αυτοκίνητα που έχουν υψηλές εκπομπές αερίων. Αυτό σημαίνει ότι τα ΚΤΕΟ θα πρέπει να εκσυγχρονιστούν και να διευρύνουν τους ελέγχους τους. Θα πρέπει να υπάρχει παράλληλα σε λειτουργία το μητρώο αυτοκινήτων, με αρκετές πληροφορίες που θα είναι απαραίτητες για το αυτοκίνητο. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προτείνει επίσης να καταγράφονται στοιχεία ταξινόμησης και των ελέγχων σε ψηφιακά έγγραφα, προκειμένου να απλοποιηθεί η ανταλλαγή πληροφοριών ανάμεσα στις χώρες. Έτσι, για παράδειγμα, θα μειωθούν οι πωλήσεις μεταχειρισμένων αυτοκινήτων με «πειραγμένα» χιλιόμετρα. Οι προτάσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής επικεντρώνονται στα παλιά αυτοκίνητα που έχουν μεγάλο μερίδιο ευθύνης στα ατυχήματα, στις ανθρώπινες απώλειες και στους τραυματισμούς. Παράλληλα, κάποια προβλήματα ή βλάβες δεν εντοπίζονται, είτε επειδή δεν υποβάλλονται σε σωστούς τεχνικούς ελέγχους είτε επειδή δεν υπάρχει υποχρέωση ελέγχου του οχήματος. Έρευνα του γερμανικού ινστιτούτου FKA για λογαριασμό του Συνδέσμου Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων αναφέρει ότι το 99% των θανατηφόρων τροχαίων οφείλεται στην ανθρώπινη συμπεριφορά ή στους εξωτερικούς παράγοντες και λιγότερο από 1% οφείλεται σε τεχνικές βλάβες των οχημάτων, με συχνότερη αιτία να αποτελούν τα ελαστικά. Με αυτό το επιχείρημα αμφισβητείται η ανάγκη για διεύρυνση των τεχνικών ελέγχων και των αλλαγών στα ΚΤΕΟ. Για να επιτευχθεί η μείωση των ατυχημάτων θα πρέπει να υπάρχουν ετήσιοι τεχνικοί έλεγχοι σε αυτοκίνητα άνω των 10 ετών. Θα πρέπει να υπάρχουν υποχρεωτικοί τεχνικοί έλεγχοι σε μηχανές άνω των 125 κυβικών, ενώ θα πρέπει να υπάρχει ΚΤΕΟ και για τα ηλεκτρικά οχήματα, με έλεγχο του software που σχετίζεται με την ασφάλεια. Τέλος, με τη διασύνδεση των εθνικών μητρώων οχημάτων και την καλύτερη διασυνοριακή ανταλλαγή πληροφοριών θα μπορέσουν να λυθούν προβλήματα στις πωλήσεις μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, ενώ παράλληλα θα υπάρχει πλήρης εικόνα της κατάστασης των αυτοκινήτων.
    Κοινή χρήση Facebook Twitter Pinterest LinkedIn WhatsApp Reddit Email
    προηγουμενοΣταθερά πάνω από τον μέσο όρο της ευρωζώνης η ελληνική οικονομία – Ανεβασμένος ο πληθωρισμός
    επομενο Συνάντηση του Λ. Αυγενάκη με τον πρόεδρο του ΤΕΕ για τη μείωση των ορίων οικισμών – Επιστολή στον υπουργό Περιβάλλοντος για τον ΝΟΚ

    σχετικα νεα

    Ιστορική εκλογική νίκη του Ζοχράν Μαμντάνι που εξελέγη δήμαρχος της Νέας Υόρκης

    05/11/2025, 2:33 μμ

    Η συνάντηση Ερντογάν –Τράμπ στο Λευκό Οίκο, η Διάσκεψη για τη Γάζα και οι γνωστικές μεροληψίες στην ελληνική δημόσια σφαίρα

    05/11/2025, 9:20 πμ

    Ο Ζοχράν Μαμντάνι εξελέγη ο πρώτος μουσουλμάνος δήμαρχος της Νέας Υόρκης

    05/11/2025, 9:12 πμ

    Ελβετία: Το άγαλμα του “εσταυρωμένου θανατοποινίτη” Ντόναλντ Τραμπ εκτίθεται στη Βασιλεία

    04/11/2025, 11:03 μμ

    Ντ. Τραμπ: Ρωσία και Κίνα κάνουν δοκιμές πυρηνικών όπλων «αλλά δεν μιλάνε γι’ αυτό»

    03/11/2025, 3:59 μμ

    Σε ισχύ από σήμερα οι επιπλέον αμερικανικοί δασμοί στα εισαγόμενα φορτηγά και λεωφορεία

    01/11/2025, 5:43 μμ
    Ροη ειδησεων

    Πλημμύρισε ο δρόμος στο Φοδελε

    05/11/2025, 6:47 μμ

    Γιατί έρχεται βουτιά στην κατασκευή νέων κατοικιών το 2026

    05/11/2025, 6:31 μμ

    Ρεκόρ Γκίνες για το μεγαλύτερο μωσαϊκό από κολοκύθες – φόρο τιμής στον Όζι Όσμπορν

    05/11/2025, 5:59 μμ

    Την Παρασκευή στην Αθήνα οι κτηνοτρόφοι…

    05/11/2025, 5:27 μμ

    Νέο σεμινάριο Βασικής Υποστήριξης της Ζωής διοργανώνει ο Δήμος Ηρακλείου την Κυριακή 9 Νοεμβρίου

    05/11/2025, 4:59 μμ

    Με νέες δράσεις εμπλουτίζεται το πρόγραμμα «Διά… Δήμου Μάθηση» του Δήμου Ηρακλείου

    05/11/2025, 4:32 μμ

    Ερυθρός Αστέρας-Παναθηναϊκός: «Λαβωμένος», αλλά και… πεισμωμένος για απόδραση από το Βελιγράδι

    05/11/2025, 3:57 μμ
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Soundcloud
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ

    Διεύθυνση: Οδός Η, Β.Ι.Π.Ε, 71408, Ηράκλειο Κρήτης
    Ταυτότητα

    επικοινωνια

    Email: [email protected]
    Τηλ: 2810 263260
    viber: 6972 272 278 (μόνο για μηνύματα)

    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103,1

    Πρόγραμμα
    Live
    Όροι Χρήσης
    Πολιτική Απορρήτου

    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    • Home
    © 2025 ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103,1 | All Rights Reserved

    Πληκτρολογήστε και πατήστε Enter για αναζήτηση. Πατήστε Esc για ακύρωση.

    Διαχείριση Συγκατάθεσης
    Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
    Λειτουργικά Πάντα ενεργό
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
    Προτιμήσεις
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
    Στατιστικά
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
    Εμπορικής Προώθησης
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
    Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
    Προβολή προτιμήσεων
    {title} {title} {title}