Ο μεγιστάνας της Microsoft Μπιλ Γκέιτς είχε πέσει «μέσα» σε 15 προβλέψεις του από το 1999.
Πριν από 25 χρόνια, ο Μπιλ Γκέιτς είχε κάνει 15 προβλέψεις και όλες έχουν βγει αληθινές.
Σύμφωνα με το ladbible.com, o δισεκατομμυριούχος της Microsoft είχε γράψει το 1999 ένα βιβλίο με τίτλο «Business @ the Speed of Thought».
Σε αυτό, είχε κάνει 15 προβλέψεις – τολμηρές για την εποχή – σχετικά με τεχνολογικά επιτεύγματα, αποδεικνύοντας ότι γνώριζε άριστα την τεχνολογία και την εξέλιξή της.
Οι 15 προβλέψεις του Μπιλ Γκέιτς που βγήκαν αληθινές
Ιστοσελίδες που θα συγκρίνουν τιμές
Ο Γκέιτς είχε αναφέρει ότι θα αναπτυχθούν υπηρεσίες αυτόματης σύγκρισης τιμών προϊόντων, που θα επιτρέπουν στον καταναλωτή να δει τιμές ανάμεσα σε πολλά site, ώστε να βρει το πιο οικονομικό χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια.
Κινητά τηλέφωνα
Η πρόβλεψη του Γκέιτς έλεγε: «Οι άνθρωποι θα κουβαλούν μικρές συσκευές, που θα τους επιτρέπουν να βρίσκονται συνεχώς σε επαφή με ηλεκτρονικές υπηρεσίες από όπου και αν είναι.
Θα μπορούν να βλέπουν τις ειδήσεις, να κλείνουν αεροπορικά εισιτήρια, να παρακολουθούν το χρηματιστήριο και ό,τι άλλο θέλουν».
Οικονομία μέσω διαδικτύου
Η πρόβλεψη: «Οι άνθρωποι θα πληρώνουν τους λογαριασμούς τους, θα τακτοποιούν τα οικονομικά τους και θα επικοινωνούν με τους γιατρούς τους μέσω διαδικτύου».
Εικονικοί βοηθοί
Ο μεγιστάνας έλεγε «Θα αναπτυχθούν προσωπικοί βοηθοί, που θα συνδέουν και θα συγχρονίζουν όλες τις συσκευές, είτε είναι στο σπίτι, είτε στο γραφείο.
Οι συσκευές θα ελέγχουν τις ειδοποιήσεις και θα εμφανίζουν τις πληροφορίες που χρειάζεστε. Οι συσκευές θα προσαρμόζονται αυτόματα στις ανάγκες σας».
Οικιακά συστήματα επίβλεψης
Η πρόβλεψη Γκέιτς: «Θα μπορείτε να έχετε συνεχή εικόνα από το σπίτι σας που θα σας ενημερώνει πότε έρχεται κάποιος σπίτι σας, όταν λείπετε».
Social media
O Γκέιτς έλεγε: «Θα υπάρχουν ιδιωτικοί ιστότοποι για τους φίλους και τις οικογένειες που θα σας επιτρέπουν να συνομιλείτε και να κανονίζετε τα σχέδιά σας».
Αυτοματοποιημένες προσφορές και διαφημίσεις
«Θα αναπτυχθούν λογισμικά που θα γνωρίζουν πότε έχετε κανονίσει ένα ταξίδι και θα χρησιμοποιούν αυτές τις πληροφορίες για να προτείνουν δραστηριότητες στον προορισμό που θα πάτε.
Θα προτείνουν επίσης προσφορές, εκπτώσεις και φτηνές τιμές για ό,τι θέλετε να κάνετε».
Έξυπνες διαφημίσεις
«Συσκευές θα έχουν έξυπνες διαφημίσεις. Θα ξέρουν τι σας αρέσει να αγοράζετε και θα σας δείχνουν διαφημίσεις που έχουν σχέση με τις προτιμήσεις σας».
Ιστοσελίδες αθλητικών συζητήσεων
«Καθώς θα βλέπετε ένα αθλητικό γεγονός στην τηλεόραση, θα υπάρχουν υπηρεσίες για να συζητάτε live ό,τι συμβαίνει και να μπορείτε να ποντάρετε στον νικητή.»
Πλατφόρμες που θα παρακολουθούμε τηλεόραση
«Η τηλεοπτική μετάδοση θα περιλαμβάνει συνδέσμους (links) σε σχετικές ιστοσελίδες και περιεχόμενο σχετικό με ό,τι παρακολουθείτε».
Εικονικές ομάδες συζητήσεων
«Κάτοικοι πόλεων και χωρών θα μπορούν να έχουν συζητήσεις διαδικτυακές σχετικά με ζητήματα που τους επηρεάζουν και τους απασχολούν, όπως θέματα ασφάλειας, πολιτικής, κ.ά».
Online κοινότητες
«Θα υπάρχουν online κοινότητες που θα καθορίζονται από τα ενδιαφέροντά σας και όχι από την τοποθεσία σας».
Λογισμικό διαχείρισης project
«Οι managers κάποιου project θα μπορούν να οργανώσουν την ομάδα τους διαδικτυακά, να περιγράψουν το έργο και να δέχονται προτάσεις για το ποιοι είναι διαθέσιμοι για συνεργασία και που να πληρούν τις απαιτήσεις τους».
Στελέχωση μέσω διαδικτύου
«Άτομα που ψάχνουν για εργασία θα μπορούν να βρουν επαγγελματικές ευκαιρίες μέσω διαδικτύου, δηλώνοντας τα ενδιαφέροντά τους, τις ανάγκες και τις ικανότητές τους».
Λογισμικό για κοινότητες εταιρειών
«Οι εταιρείες θα μπορούν να υποβάλουν προσφορές για να αναλάβουν κάποιο έργο, μία παραγωγή ή μια διαφημιστική καμπάνια, για την αναζήτηση νέων πελατών».
Πηγή: reader.gr