Προς το παρόν, ο πιο γρήγορος τρόπος για να ταξιδέψει κανείς μεταξύΝέας Υόρκης και Λονδίνου είναι αεροπορικώς, με τις πτήσεις να διαρκούνπερίπου οκτώ ώρες. Έτσι, η ιδέα να μπορέσουμε να μειώσουμε τον χρόνοταξιδιού σε μόλις 54 λεπτά είναι σίγουρα ελκυστική – αλλά θα είχετεράστιο κόστος.
Το έργο κοστολογείται στα 19,8 τρισεκατομμύρια δολάρια, με τη σήραγγα
να εκτείνεται σε 3.400 μίλια.
Πιστεύεται ότι το έργο θα χρειαζόταν δεκαετίες για να ολοκληρωθεί,
λόγω του τεράστιου όγκου εργασιών που θα χρειαζόταν για τη δημιουργία
μιας τέτοιας τεράστιας σήραγγας. Χαρακτηριστικά, η σήραγγα της Μάγχης,
που συνδέει την Αγγλία με τη Γαλλία, έχει μήκος μόλις 23,5 μίλια και
χρειάστηκε έξι χρόνια για να κατασκευαστεί.
Μια ιδέα είναι η κατασκευή της σήραγγας κάτω από τον βυθό της
θάλασσας, ενώ μια άλλη πρόταση είναι να αιωρείται πάνω από τον
Ατλαντικό Ωκεανό.
Η σήραγγα θα κρεμόταν ουσιαστικά με καλώδια, που σημαίνει ότι η
κατασκευή μιας σήραγγας εντός του ωκεανού – και όλα τα εμπόδια που
έρχονται με το έργο μαμούθ – ουσιαστικά θα παρακαμφθούν.
Όπως αναφέρεται, χάρη στην τεχνολογία κενού, τα τρένα θα μπορούσαν να
ταξιδεύουν μέσα από τη σήραγγα με ταχύτητες άνω των 3.000 μιλίων/ώρα,
γεγονός που θα μείωνε το χρόνο ταξιδιού σε λιγότερο από μία ώρα.
Έχει επίσης προταθεί η ιδέα της χρήσης αεριωθούμενης πρόωσης, όπου η
ώθηση του κινητήρα προκαλείται από ταχέως κινούμενο πίδακα υγρού.
Ωστόσο, αυτό θα απαιτούσε μια περίοδο επιβράδυνσης 18 λεπτών για να
διασφαλιστεί ότι το τρένο θα φτάσει στον προορισμό του με ασφάλεια.
Παρά τις προτάσεις, δεν υπάρχουν σχέδια που εξετάζονται επί του
παρόντος από τις κυβερνήσεις της Αμερικής ή του Ηνωμένου Βασιλείου,
αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα μπορούσε να είναι μια πιθανότητα στο
μέλλον…
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά
Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς.Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.