Δανία: Τρίτη φωτιά σε φαρμακευτική που κατασκευάζει Ozempic

Φωτιά ξέσπασε σε κτίριο της πολυεθνικής φαρμακευτικής εταιρείας Novo Nordisk της Δανίας, ανακοίνωσε ο φαρμακευτικός κολοσσός που παράγει το Ozempic.

Είναι η τρίτη φορά που ξεσπά μεγάλη φωτιά σε εγκαταστάσεις της εταιρείας στην Κοπεγχάγη σε λιγότερο από δύο μήνες.

«Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι φωτιά ξέσπασε στην οροφή κτιρίου γραφείων που ενοικιάζει η Novo Nordisk στο Κροχσοβάι, στο (προάστιο) Μπάουσβαρντ» δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας, προσθέτοντας ότι το εν λόγω κτίριο δεν είναι αυτό που στεγάζει τα κεντρικά γραφεία του φαρμακευτικού κολοσσού.

Ροή ειδήσεων

Τραγωδία στην Αγία Παρασκευή: Νεκρή πεζή που παρασύρθηκε από αυτοκίνητο

Θανατηφόρο τροχαίο σημειώθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας στη Λεωφόρο Μεσογείων, στην Αγία...

Έκλεισε η Αθηνών – Λαμίας λόγω της φωτιάς στο Ακραίφνιο Βοιωτίας: Επιχειρούν 10 αεροσκάφη και 2 ελικόπτερα

Μαίνεται ανεξέλεγκτη η φωτιά που ξέσπασε νωρίτερα το μεσημέρι της Δευτέρας...

Σχετικά άρθρα

Δημοφιλής κατηγορίες