Δανία: Τρίτη φωτιά σε φαρμακευτική που κατασκευάζει Ozempic

Φωτιά ξέσπασε σε κτίριο της πολυεθνικής φαρμακευτικής εταιρείας Novo Nordisk της Δανίας, ανακοίνωσε ο φαρμακευτικός κολοσσός που παράγει το Ozempic.

Είναι η τρίτη φορά που ξεσπά μεγάλη φωτιά σε εγκαταστάσεις της εταιρείας στην Κοπεγχάγη σε λιγότερο από δύο μήνες.

«Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι φωτιά ξέσπασε στην οροφή κτιρίου γραφείων που ενοικιάζει η Novo Nordisk στο Κροχσοβάι, στο (προάστιο) Μπάουσβαρντ» δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας, προσθέτοντας ότι το εν λόγω κτίριο δεν είναι αυτό που στεγάζει τα κεντρικά γραφεία του φαρμακευτικού κολοσσού.

Ροή ειδήσεων

Γερμανία: Καύσωνας τις επόμενες ημέρες, κυρίως στα νότια και νοτιοδυτικά – Βίντεο

Ακόμη και τους 41 βαθμούς ενδέχεται να φθάσει η...

Πέλλα: Επιχείρησαν να εξαπατήσουν αστυνομικό με τη μέθοδο του λογιστή

Να εξαπατήσουν 44χρονο αστυνομικό, την ιδιότητα του οποίου δεν...

Σχετικά άρθρα

Δημοφιλής κατηγορίες