Σανίδα σωτηρίας από μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία αναζητά η αμερικανική Fisker η οποία έχει περιέλθει σε δυσμενή οικονομική κατάσταση.
Δυσοίωνο προβάλλει το μέλλον για τη Fisker, μια αμερικανική εταιρεία που ιδρύθηκε το 2007 και κατέστη μια από τις πρώτες εταιρείες που παρήγαγε πολυτελή plug-in υβριδικά αυτοκίνητα, ενώ ένα χρόνο αργότερα έγινε γνωστή όταν δέχθηκε μήνυση από την Τesla, με την κατηγορία ότι της έκλεβε τεχνολογία προκειμένου να την αξιοποιήσει στην κατασκευή του μοντέλου «Karma».
Το τέταρτο τρίμηνο του 2023 ήταν καταστροφικό για τη Fisker, με τις ζημιές της να ανέρχονται σε δεκάδες εκατομμύρια ευρώ και την εταιρεία να αναζητάει εναγωνίως μια σανίδα σωτηρίας, μιας και εκτιμάει ότι δεν διαθέτει τα απαραίτητα κεφάλαια προκειμένου να επιβιώσει.
Ανακοίνωσε ότι θα μειώσει το εργατικό της δυναμικό κατά 15%, κάτι που σημαίνει ότι από τους περίπου 1.300 εργαζομένους που είχε τον Σεπτέμβριο του 2023, την πόρτα της εξόδου θα δουν περίπου 200 άνθρωποι.
Σύμφωνα με το Reuters, χείρα βοηθείας στη Fisker ενδέχεται να προσφέρει η Nissan. Τις προηγούμενες ημέρες οι δύο εταιρείες κάθισαν στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων, με φόντο μια επένδυση κεφαλαίων ύψους 400 εκατ. ευρώ (368,73 εκατ. ευρώ με τις τρέχουσες συναλλαγματικές ισοτιμίες) από τον Ιάπωνα κατασκευαστή στην παραπαίουσα αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία.