Άνοιξε ξανά η παραλία της Οδησσού

Για πρώτη φορά μετά την έναρξη της ρωσικής εισβολής, πολλές παραλίες στην ουκρανική πόλη της Οδησσού στην Μαύρη Θάλασσα άνοιξαν για κολύμπι, αν και αυτό απαγορεύεται κατά τη διάρκεια συναγερμών αεροπορικής επιδρομής, ανακοίνωσαν σήμερα τοπικοί αξιωματούχοι.

Η Οδησσός, το μεγαλύτερο λιμάνι και ναυτική βάση της Ουκρανίας, δέχεται τακτικά επιθέσεις με πυραύλους και drones και η θαλάσσια περιοχή είναι γεμάτη με εκατοντάδες θαλάσσιες νάρκες μετά την ρωσική εισβολή τον Φεβρουάριο του 2022. Για την ασφάλεια των κατοίκων και μετά από περιστατικά έκρηξης ναρκών σε παραλίες, οι ακτές έκλεισαν για το κοινό.

Ροή ειδήσεων

Γερμανία: Καύσωνας τις επόμενες ημέρες, κυρίως στα νότια και νοτιοδυτικά – Βίντεο

Ακόμη και τους 41 βαθμούς ενδέχεται να φθάσει η...

Πέλλα: Επιχείρησαν να εξαπατήσουν αστυνομικό με τη μέθοδο του λογιστή

Να εξαπατήσουν 44χρονο αστυνομικό, την ιδιότητα του οποίου δεν...

Σχετικά άρθρα

Δημοφιλής κατηγορίες