Βλέπεις CNN. Μπαίνουν διαφημίσεις. Πρώτη και καλύτερη η τουρκική διαφήμιση γνωστής αεροπορικής εταιρίας με τον όρο “Turkagean”.
Που παρά το γεγονός ότι η αμερικανική κυβέρνηση είχε απορρίψει για τους Τούρκους, στη λογική ότι εκτός από προκλητικό είναι και παραπλανητικό, οι γείτονες μας κατάφεραν να το κατοχυρώσουν και να το χρησιμοποιούν ως και το 2031.
Αδιαφορία της ελληνικής πλευράς και τον Κοινοτήτων; Ολιγωρία; Δεν έχει καμία σημασία. Διότι τη στιγμή που οι Αμερικανοί βλέπουν πιθανότητα διαστρέβλωσης και παραπληροφόρησης, οι Ευρωπαίοι δεν βλέπουν κανένα πρόβλημα, αφού δεν βλέπουν πρόβλημα οι Έλληνες.
Για την ιστορία και παρά τις αρνήσεις των Αμερικανών, η Επιτροπή Δικαιωμάτων Πνευματικής Ιδιοκτησίας της ΕΕ (EUIPO) ήταν αυτή που «άναψε το πράσινο φως» στους Τούρκους. Ως ημερομηνία λήξης μάλιστα χρήσης του όρου, ορίζεται η 16η Ιουλίου 2031 με … option ασφαλώς από την τουρκική πλευρά για ανανέωση.
Δυστυχώς στην Ελλάδα φαίνεται πως δεν υπάρχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τον συγκεκριμένο τρόπο προκλήσεων και δημιουργίας εσφαλμένων εντυπώσεων κι απλά αρκούμαστε στις αποφάσεις της Επιτροπής Δικαιωμάτων, που επιτρέπουν πρακτικά στους Τούρκους να κάνουν ότι θέλουν έως και το 2031. Κατά τα λοιπά, το γεγονός ότι μιλάμε με τους Τούρκους, δεν συνεπάγεται ότι έχουμε λύσει όλα τα προβλήματα μας.