Κάτι έχει αλλάξει στο TikTok, ισχυρίζονται όλο και περισσότεροι χρήστες της εφαρμογής. Πολλοί ήταν αυτοί που συνήθιζαν να σκρολάρουν για ώρες στα εκατομμύρια βίντεο της πλατφόρμας, να βρίσκουν περίεργα νέα πράγματα, όπως αστεία βίντεο και χρήσιμες συμβουλές, και να τα μοιράζονται με φίλους τους.
«Αλλά κάτι δεν πάει καλά τελευταία», λέει η συντάκτρια του Business Insider Katie Notopoulos. Η ίδια ρίχνει την ευθύνη στο TikTok Shop. «Ας ξεκινήσουμε με αυτό που έχει το μεγαλύτερο μέρος της ευθύνης: το TikTok Shop. Όταν η λειτουργία Shop ξεκίνησε αυτό το φθινόπωρο, ξαφνικά, η ροή μου κατακλύστηκε από αναρτήσεις ανθρώπων που πουλούσαν πράγματα. Ήταν αποπροσανατολιστικό: Οι αναρτήσεις του καταστήματος έχουν μια πορτοκαλί ετικέτα στο κάτω μέρος, αλλά μοιάζει με τις ετικέτες των φίλτρων. Για το πρώτο δευτερόλεπτο περίπου μιας ανάρτησης Shop, δεν καταλάβαινα γιατί αυτό το σχετικά βαρετό βίντεο είχε εμφανιστεί στην αρχική μου».