Ο χρόνος που ξοδεύει ένας μέσος υπάλληλος γραφείου την εβδομάδα στα email.
Μια νέα έρευνα έδειξε πως ο μέσος υπάλληλος ξοδεύει 10 ώρες και 47 λεπτά την εβδομάδα συντάσσοντας email, που ελάχιστοι από τους παραλήπτες θα διαβάσουν. Η έρευνα βασίζεται σε δεδομένα από 8.000 υπαλλήλους μικρών επιχειρήσεων στην Αμερική και τη Βρετανία.
Οι υπάλληλοι ετοιμάζουν κατά μέσο όρο 112 email την εβδομάδα και χρειάζονται περίπου 5,5 λεπτά για το κάθε ένα και είπαν πως έχουν κατανοήσει ότι μονάχα το 36% των παραληπτών τους διαβάζει τα email που στέλνουν.
Οι περισσότεροι υπάλληλοι είπαν ότι γνωρίζουν πως οι ίδιοι ευθύνονται για το γεγονός ότι τα email τους αγνοούνται. Το 57% ανέφερε ότι τα email είναι υπερβολικά μεγάλα με 8 ή περισσότερες προτάσεις.
Τι συμβαίνει μετά;
Σύμφωνα με την New York Post, λόγω των παραπάνω οι υπάλληλοι των μικρών εταιρειών διαγράφουν ή δεν διαβάζουν τα email περίπου 8 φορές την ημέρα.
Το 45% είπε πως έχει τύχει να χάσει μια προθεσμία ή μια συνάντηση επειδή δεν διάβασε ένα σημαντικό email.
Το 46% των συμμετεχόντων είπαν πως τα email είναι πλέον ξεπερασμένα.
To 53% είπε πως έχουν γεμίσει με email που δεν χρειάζονται καν,
Το 50% ότι λαμβάνουν email που δεν σχετίζονται καν με αυτούς.
Το 47% ότι ο παρερμηνεύεται πιο εύκολα κάτι που θέλει να πει κάποιος
Το 41% αποτελούσε νεότερους ηλικιακά ανθρώπους (γεννημένοι το 1996 και μετά), οι οποίοι θεωρούν ότι τα email δεν αξίζουν τον κόπο, μαζί με το 38% των λίγο μεγαλύτερων.
Οι μεγαλύτερες γενιές, που αποτελούν το 30% των συμμετεχόντων στην έρευνα, θεωρούσαν πιο σημαντικά τα email σε σχέση με τους παραπάνω.
Συνολικά το 36% είπε πως θα ήθελε η εταιρεία του να βασίζεται λιγότερο στα email. Το 46% είπε πως κάνει την εταιρεία να παραμένει πίσω ως προς το τεχνολογικό κομμάτι, ενώ το 49% είπε πως θεωρούν ότι είναι καλύτερο να προχωρήσουν σε κάποια άλλη μορφή επικοινωνίας.
Επίσης, το 42% πιστεύει ότι το AI (τεχνητή νοημοσύνη) θα βοηθούσε, με το 9% να θεωρεί πως θα τους επηρεάσει αρνητικά.
Πηγή: reader.gr