ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • LIFESTYLE
    • Κίνηση στους δρόμους
    • Ο Καιρός στην Κρήτη
    • Εφημερεύοντα Φαρμακεία
    • Θέμα Κρήτης 103,1 Πρόγραμμα
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    Τρίτη, 04/11/2025 Κεντρικο Δελτιο Ειδήσεων
    Εφημερεύοντα Φαρμακεία Εφημερεύοντα   Κίνηση στους δρόμους Κίνηση   Καιρός στην Κρήτη Καιρός
    ΘΕΜΑ 103,1 LIVE
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
    • ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ
    • ΜΙΛΗΣΑΝ ΣΤΟ 103.1
    • ΚΡΗΤΗ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΟΔΗΓΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
    • PODCASTS
    Κεντρικό Δελτίο
    ΘΕΜΑ LIVE
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    Αρχική»Τεχνολογία»Απαγορευμένος καρπός το καινούργιο αυτοκίνητο για τον Έλληνα

    Απαγορευμένος καρπός το καινούργιο αυτοκίνητο για τον Έλληνα

    11/06/2025, 3:45 πμ3 λεπτά ανάγνωση
    Share
    Facebook Twitter Pinterest Reddit WhatsApp Email
    Your browser does not support the video tag.
    Η αγορά ενός καινούργιου αυτοκινήτου στην Ελλάδα του 2025 έχει εξελιχθεί σε μια πολυτελή – και συχνά απρόσιτη – επιλογή για τη μεσαία τάξη. Η εκρηκτική αύξηση των τιμών, σε συνδυασμό με τη χαμηλή αγοραστική δύναμη και τους περιορισμούς στη χρηματοδότηση, δημιουργούν ένα τοπίο όπου το νέο αυτοκίνητο είναι προνόμιο για λίγους. Τα βασικά μοντέλα μικρής κατηγορίας ξεκινούν πλέον από τις 16.000 ευρώ, ενώ τα δημοφιλή σουπερμίνι υπερβαίνουν τις 20.000 ευρώ ακόμη και στη βασική τους έκδοση. Παράλληλα, ο μέσος καθαρός μισθός παραμένει στάσιμος, την ώρα που τα έξοδα διαβίωσης και η αβεβαιότητα της αγοράς εργασίας πιέζουν τους οικογενειακούς προϋπολογισμούς. Όταν ένα οικονομικό αυτοκίνητο αντιστοιχεί σε έναν ολόκληρο ετήσιο μισθό, η απόφαση αγοράς γίνεται εξαιρετικά δύσκολη. Η τραπεζική χρηματοδότηση, κάποτε σημαντικό εργαλείο για τους αγοραστές, πλέον δεν είναι εύκολα προσβάσιμη. Οι δανειοδοτήσεις συνοδεύονται από υψηλά επιτόκια και απαιτήσεις για υψηλή προκαταβολή, ενώ η λύση του leasing δεν είναι ελκυστική για όσους θέλουν πλήρη κυριότητα του οχήματος. Αναπόφευκτα, η αγορά μεταχειρισμένων γνωρίζει άνθηση, ωστόσο οι τιμές ακόμη και για μοντέλα πενταετίας διατηρούνται υψηλές λόγω αυξημένης ζήτησης. Ταυτόχρονα, τα εξηλεκτρισμένα οχήματα (υβριδικά ή ηλεκτρικά) παραμένουν ακριβά, παρά τις κρατικές επιδοτήσεις, με περιορισμένες επιλογές κάτω από τις 30.000 ευρώ. Μπροστά σε αυτό το αδιέξοδο, πολλοί καταναλωτές αναγκάζονται να καθυστερήσουν την αντικατάσταση του παλιού τους αυτοκινήτου ή να επιλέξουν ένα πιο απλό και φτηνό μοντέλο. Η αγορά νέου αυτοκινήτου έχει πάψει να είναι απλή – πλέον απαιτεί στρατηγική, θυσίες και γερό πορτοφόλι. Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ανακοίνωσε την εκκίνηση εκ νέου του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά» με νέο πλαίσιο επιδότησης, στοχεύοντας αυτή τη φορά σε μεγαλύτερη συμμετοχή φυσικών προσώπων και επιχειρήσεων. Η βασική επιδότηση για την αγορά ή μίσθωση αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου ανέρχεται πλέον σε 3.000 ευρώ, ενώ με τα επιπλέον μπόνους μπορεί να φτάσει έως και τις 7.000 ευρώ, στην περίπτωση που πληρούνται συγκεκριμένες προϋποθέσεις. Πιο συγκεκριμένα, η επιδότηση φτάνει τις 4.500 ευρώ εάν συνδυαστεί με απόσυρση παλιού ρυπογόνου αυτοκινήτου, ενώ πλέον υπάρχει και επιπλέον ποσό 400 ευρώ για την αγορά έξυπνου φορτιστή. Οι νέοι έως 29 ετών δικαιούνται επιπλέον επιδότηση 500 ευρώ, οι πολύτεκνες και τρίτεκνες οικογένειες από 1.000 έως 2.000 ευρώ, ενώ τα άτομα με αναπηρία +1.000 ευρώ. Η μέγιστη επιλέξιμη αξία για τα ηλεκτρικά ΙΧ περιορίζεται στις 50.000 ευρώ (ΛΤΠΦ), κάτι που δείχνει την πρόθεση του Υπουργείου να κατευθύνει τις επιδοτήσεις σε πιο προσιτά μοντέλα και όχι στα ακριβά ηλεκτρικά που κυριαρχούν στην αγορά. Οι επιχειρήσεις συνεχίζουν να ενισχύονται με 3.000 ευρώ ανά αυτοκίνητο, ενώ στις περιπτώσεις έδρας σε νησιωτικές περιοχές η επιδότηση αυξάνεται κατά 1.000 ευρώ. Ειδική πρόβλεψη υπάρχει και για τις αντιπροσωπείες, που μπορούν να επιδοτηθούν για την αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων επίδειξης. Το πρόγραμμα καλύπτει επίσης μικρότερα μέσα μετακίνησης όπως ηλεκτρικά δίκυκλα, τρίκυκλα και τετράκυκλα κατηγορίας L, με επιδοτήσεις από 700 έως 1.500 ευρώ, καθώς και ηλεκτρικά ποδήλατα με ενίσχυση έως 500 ευρώ. Περιλαμβάνονται και τα ηλεκτρικά αμαξίδια για ΑμεΑ. Δείτε αναλυτικά τι προβλέπει ο νέος κύκλος του «Κινούμαι Ηλεκτρικά»
    • 3.000 ευρώ βασική επιδότηση για ιδιώτες (αγορά/μίσθωση ηλεκτρικού ΙΧ έως 50.000 ευρώ)
    • +1.500 ευρώ με απόσυρση παλιού αυτοκινήτου
    • +400 ευρώ για έξυπνο φορτιστή
    • +1.000 ευρώ για ΑμεΑ
    • +500 ευρώ για νέους έως 29 ετών
    • +1.000 έως 2.000 ευρώ για τρίτεκνες/πολύτεκνες οικογένειες
    • 3.000 ευρώ για επιχειρήσεις ανά αυτοκίνητο
    • +1.000 ευρώ για έδρα σε νησί
    • Ενίσχυση και για ηλεκτρικά test drive αυτοκίνητα αντιπροσωπειών
    Επιδοτούνται επίσης:
    • Ηλεκτρικά δίκυκλα/τρίκυκλα/τετράκυκλα (700–1.500 ευρώ)
    • Ηλεκτρικά ποδήλατα (έως 500 ευρώ)
    • Ηλεκτρικά αναπηρικά αμαξίδια
    Η έναρξη των αιτήσεων θα ανακοινωθεί μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του Υπουργείου, ενώ παράλληλα συνεχίζονται οι προσπάθειες ενίσχυσης του δικτύου φόρτισης σε εθνικό επίπεδο, με συνεργασία δημόσιου και ιδιωτικού τομέα. Πηγή: carzine.gr
    Κοινή χρήση Facebook Twitter Pinterest LinkedIn WhatsApp Reddit Email
    προηγουμενοΙωάννα Τούνη – Στάθης Σχίζας: Πλάνα από την έξοδό τους στη Μύκονο
    επομενο Καλοκαίρι στο Ιστορικό Μουσείο Κρήτης

    σχετικα νεα

    Πληροφορική: Οι νέοι τομείς επέκτασης, το ΑΙ, η άμυνα και οι επόμενες εξαγορές

    19/10/2025, 9:27 πμ

    Τι σημαίνει αν βλέπετε ένα διπλό σύμβολο Wi-Fi στην οθόνη του τηλεφώνου σας;

    11/10/2025, 2:15 μμ

    Μπαίνει γερά το Netflix και διεκδικεί αγώνες του Champions League

    09/10/2025, 3:28 μμ

    Νέα ανάπτυξη στο ευρωπαϊκό ηλεκτρονικό εμπόριο το 2024, σύμφωνα με έκθεση

    29/09/2025, 5:01 μμ

    Η ΑΙ στην εκπαίδευση: Επανάσταση ή Κίνδυνος;

    27/09/2025, 2:52 μμ

    710 στελέχη της αγοράς ICT συμμετείχαν στη βράβευση των κορυφαίων έργων της χρόνιας

    21/09/2025, 8:00 μμ
    Ροη ειδησεων

    Μακελειό Βορίζια: Υπηρεσία ψυχολογικής υποστήριξης στο Κ.Υ. Μοιρών – Στα μέσα της εβδομάδας ανοίγουν τα σχολεία

    03/11/2025, 11:32 μμ

    Ψηφισμα από το Δημοτικό Συμβούλιο Ηρακλείου για την πάταξη της παράνομης οπλοκατοχής και της οπλοχρησίας

    03/11/2025, 11:00 μμ

    Οι σύλλογοι γονέων Ηρακλείου καλούν στις κινητοποιήσεις της 6ης Νοεμβρίου για τη Δημόσια Παιδεία

    03/11/2025, 10:29 μμ

    Επίκειται συνάντηση Καλοκαιρινού-Κεφαλογιάννη για τις αποζημιώσεις από τις ρηγματώσεις στις Βούτες

    03/11/2025, 9:58 μμ

    Μετά το Πεντάγωνο, έρχεται η ανάδειξη του Άγνωστου Στρατιώτη

    03/11/2025, 9:29 μμ

    Έρευνες της ΕΛ.ΑΣ. και στο Ρέθυμνο για το μακελειό στα Βορίζια – Μία σύλληψη για οπολοκατοχή

    03/11/2025, 8:57 μμ

    Χανιά: Νέα εποχή για τη διαχείριση των βιοαποβλήτων με διανομή καφέ κάδων στα νοικοκυριά

    03/11/2025, 8:28 μμ
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Soundcloud
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ

    Διεύθυνση: Οδός Η, Β.Ι.Π.Ε, 71408, Ηράκλειο Κρήτης
    Ταυτότητα

    επικοινωνια

    Email: [email protected]
    Τηλ: 2810 263260
    viber: 6972 272 278 (μόνο για μηνύματα)

    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103,1

    Πρόγραμμα
    Live
    Όροι Χρήσης
    Πολιτική Απορρήτου

    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    • Home
    © 2025 ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103,1 | All Rights Reserved

    Πληκτρολογήστε και πατήστε Enter για αναζήτηση. Πατήστε Esc για ακύρωση.

    Διαχείριση Συγκατάθεσης
    Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
    Λειτουργικά Πάντα ενεργό
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
    Προτιμήσεις
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
    Στατιστικά
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
    Εμπορικής Προώθησης
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
    Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
    Προβολή προτιμήσεων
    {title} {title} {title}