Η στροφή των εργοστασίων προς την ηλεκτροκίνηση και τα plug-in υβριδικά μοντέλα ανεβάζει στα ύψη την μεταπωλητική αξία κάποιων μεταχειρισμένων μοντέλων.
Μπορεί να έχει ήδη ανακοινωθεί το τέλος των κινητήρων εσωτερικής καύσης στα καινούρια αυτοκίνητα από το 2030 σε κάποια κράτη μέλη και από το 2035 σε κάποια άλλα ωστόσο οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες εγκαταλείπουν το diesel ώστε να εξελίξουν και να επενδύσουν περισσότερα χρήματα στους βενζινοκινητήρες.
Μάλιστα οι περισσότεροι κατασκευαστές προτιμούν τα υβριδικά συστήματα να τα συνδυάζουν με βενζινοκινητήρες παρά με πετρελαιοκινητήρες εξαιτίας του χαμηλότερου κόστους παραγωγής αλλά και κέρδους.
Αποτέλεσμα των παραπάνω ενεργειών από τα εργοστάσια παραγωγής θα είναι η τεράστια άνοδος των μεταπωλητικών αξιών των πετρελαιοκίνητων μοντέλων καθώς σε λίγα χρόνια θα έχουν εκλείψει από τους τιμοκαταλόγους αλλά και από τις εκθέσειςκαινούριων αυτοκινήτων.
Ήδη κάποιοι έμποροι μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που γνωρίζουν καλά την αγορά πραγματοποιούν μαζικές αγορές πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων τα οποία δεν βιάζονται να τα εκθέσουν προς πώληση καθώς εκτιμούν ότι όσο περισσότερο καθυστερούν να αναρτήσουν μια αγγελία πώλησης τόσο υψηλότερη θα είναι και η τιμή πώλησής τους καθώς ο διαθέσιμος αριθμός πετρελαιοκίνητων οχημάτωναναμένεται να μειωθεί σημαντικά τους επόμενους μήνες και έτη.
Ο πρώτος λόγος είναι η έλλειψη νέων πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων που προαναφέραμε ωστόσο ο δεύτερος και σημαντικότερος λόγος εστιάζεται στους καταναλωτές οι οποίοι ακόμη θεωρούν ότι το diesel αυτοκίνητο έχει το χαμηλότερο κόστος χρήσης σε σχέση με τα βενζινοκίνητα και υβριδικά μοντέλα. Με τα ηλεκτρικάαυτοκίνητα δεν υπάρχει σύγκριση και σίγουρα τα οχήματα μηδενικών εκπομπών ρύπων αποτελούν την ιδανικότερη και οικονομικότερη λύση.
Από την άλλη μεριά όμως τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα διανύουν χωρίς προβλήματαπολλά περισσότερα χιλιόμετρα σε σχέση με τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα, έχουν διπλάσιες αυτονομίες κίνησης με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ σε σχέση με τα αντίστοιχα βενζίνης και βέβαια έχουν πολύ πιο αραιά τακτικά σέρβις.