Συνέχισαν τη δουλειά στον ΟΦΗ

Ο ΟΦΗ συνέχισε σήμερα την προετοιμασία του για το εντός έδρας ματς του Σαββάτου (30/03) απέναντι στον Ατρόμητο.

Το πρόγραμμα περιελάμβανε ασκήσεις κυκλοφορίας της μπάλας και αγωνιστικό παιχνίδι. Η σχετική ενημέρωση:

«Με προπόνηση που έγινε το πρωί της Δευτέρας (25/3) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, συνεχίστηκε η προετοιμασία της ομάδας μας για τον αγώνα του Σαββάτου (30/3, 20:00, “Θ. Βαρδινογιάννης”) με τον Ατρόμητο.

Το πρόγραμμα περιελάμβανε ασκήσεις κυκλοφορίας της μπάλας και αγωνιστικό παιχνίδι.
Οι Matheus Bressan και Juan Neira ακολούθησαν ατομικό πρόγραμμα, με τους Jesus Jimenez, Eric Larsson και Ηλία Σημαντηράκη να συνεχίζουν θεραπεία.

Στην προπόνηση συμμετείχαν οι ποδοσφαιριστές της Κ19, Ζαχαριουδάκης, Φαϊτάκης, Πιστικός και Χνάρης, ενώ απουσίασαν οι διεθνείς, Bakic, Baumann, Glazer, Thorarinsson, Αποστολάκης και Κουτεντάκης.

Επόμενη προπόνηση έχει προγραμματιστεί για αύριο, Τρίτη (26/3), στις 11:00».

Ροή ειδήσεων

«Είχα ηθικό χρέος»: Αθώωση Βλαντή για συκοφαντική δυσφήμιση σε βάρος του Γιώργου Κιμούλη

Την αθώωση της ηθοποιού Παναγιώτας Βλαντή από το αδίκημα της συκοφαντικής...

Έφηβη στην Ολλανδία μαχαίρωσε μέχρι θανάτου τους γονείς της και μοιράστηκε τις φωτογραφίες με συμμαθητές της

Σοκ έχει προκαλέσει στην ολλανδική κοινωνία η είδηση ότι μια 15χρονη κοπέλα...

Ο Τσίπρας συγκροτεί «σκιώδη κυβέρνηση»: Τα ονόματα και οι αρμοδιότητες

Το «σχήμα μάχης» του που θα αναλάβει την μετωπική...

Σχετικά άρθρα

Δημοφιλής κατηγορίες