Συνέχισαν τη δουλειά στον ΟΦΗ

Ο ΟΦΗ συνέχισε σήμερα την προετοιμασία του για το εντός έδρας ματς του Σαββάτου (30/03) απέναντι στον Ατρόμητο.

Το πρόγραμμα περιελάμβανε ασκήσεις κυκλοφορίας της μπάλας και αγωνιστικό παιχνίδι. Η σχετική ενημέρωση:

«Με προπόνηση που έγινε το πρωί της Δευτέρας (25/3) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, συνεχίστηκε η προετοιμασία της ομάδας μας για τον αγώνα του Σαββάτου (30/3, 20:00, “Θ. Βαρδινογιάννης”) με τον Ατρόμητο.

Το πρόγραμμα περιελάμβανε ασκήσεις κυκλοφορίας της μπάλας και αγωνιστικό παιχνίδι.
Οι Matheus Bressan και Juan Neira ακολούθησαν ατομικό πρόγραμμα, με τους Jesus Jimenez, Eric Larsson και Ηλία Σημαντηράκη να συνεχίζουν θεραπεία.

Στην προπόνηση συμμετείχαν οι ποδοσφαιριστές της Κ19, Ζαχαριουδάκης, Φαϊτάκης, Πιστικός και Χνάρης, ενώ απουσίασαν οι διεθνείς, Bakic, Baumann, Glazer, Thorarinsson, Αποστολάκης και Κουτεντάκης.

Επόμενη προπόνηση έχει προγραμματιστεί για αύριο, Τρίτη (26/3), στις 11:00».

Ροή ειδήσεων

Έκλεισε η Αθηνών – Λαμίας λόγω της φωτιάς στο Ακραίφνιο Βοιωτίας: Επιχειρούν 10 αεροσκάφη και 2 ελικόπτερα

Μαίνεται ανεξέλεγκτη η φωτιά που ξέσπασε νωρίτερα το μεσημέρι της Δευτέρας...

Νο1 στο Billboard 200 η Ολίβια Ροντρίγκο με νέο άλμπουμ – Ρεκόρ πωλήσεων στην πρώτη εβδομάδα

Στην κορυφή του αμερικανικού Billboard 200 βρέθηκε για τρίτη...

Qatargate: Ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο

Την άρση ασυλίας του Δημήτρη Αβραμόπουλου προκειμένου ο πρώην...

Σχετικά άρθρα

Δημοφιλής κατηγορίες