Εκτός έδρας δοκιμασίες περιλαμβάνει το πρόγραμμα της 15ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος της Super League για τις ομάδες που είναι στις πρώτες θέσεις της κατάταξης.
Το πιο δύσκολο, θεωρητικά, έργο το έχει ο ΠΑΟΚ. Με νωπές τις μνήμες από τον ευρω-θρίαμβο με 5-0 επί της Φερεντσβάρος, η ομάδα του Ραζβάν Λουτσέσκου πηγαίνει στο Αγρίνιο για να αντιμετωπίσει τον, κάτι παραπάνω από ανταγωνιστικό, Παναιτωλικό. Τα «καναρίνια» πήραν βαθμό από τον Ολυμπιακό, κέρδισαν ΑΕΚ και Άρη ενώ έχασαν στην τελευταία φάση από τον Παναθηναϊκό. Επίσης, η Athens Kallithea FC ακόμη δεν έχει πανηγυρίσει «τρίποντο».
Η εντός έδρας ήττα από τον Λεβαδειακό και, κυρίως, ο τρόπος που αυτή ήρθε (το 2-0 του 52ου λεπτού έγινε 2-3 ως το 69’ και τελικά 2-4) έφεραν τη λύση της συνεργασίας με τον Μάσιμο Ντονάτι. Το έργο της για παραμονή γίνεται ακόμη πιο δύσκολο καθώς υποδέχεται τον Ολυμπιακό που μετράει πέντε σερί νίκες στο πρωτάθλημα με 14-4 τέρματα, αν και οι «ερυθρόλευκοι» έμειναν μεσοβδόμαδα – για δεύτερο συνεχόμενο ευρωπαϊκό ματς – στο 0-0 με την Τβέντε. Αξίζει να αναφερθεί πως οι δυο ομάδες τέθηκαν αντιμέτωπες προ ημερών και στο Κύπελλο, με αυτή του Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ να παίρνει την πρόκριση για τα προημιτελικά του θεσμού χάρη στη νίκη με 1-0 στη Λεωφόρο – η ρεβάνς στον Πειραιά ολοκληρώθηκε με σκορ 1-1.
Ανεβασμένη ψυχολογία έχουν Λεβαδειακός και Παναθηναϊκός που τίθενται αντιμέτωποι στην πρωτεύουσα της Βοιωτίας. Η ομάδα του Νίκου Παπαδόπουλου λόγω της επικής ανατροπής που έκανε απέναντι στην Athens Kallithea FC, με τρία γκολ του Ζίνι, και το «τριφύλλι» λόγω των έξι νικών στα επτά πιο πρόσφατα παιχνίδια του με τον Ρουί Βιτόρια στον πάγκο του. Μάλιστα, ο Παναθηναϊκός πήρε μεσοβδόμαδα την εκτός έδρας νίκη με 2-0 επί της Δε Νιου Σεντς και την επόμενη εβδομάδα θα τα παίξει όλα για όλα για να συνεχίσει στο UEFA Conference League με αντίπαλο τη Ντιναμό Μινσκ. Στη Θεσσαλονίκη, τη δεύτερη διαδοχική νίκη του ευελπιστεί να πετύχει ο Άρης. Οι «κίτρινοι», με τον Μαρίνο Ουζουνίδη αντί του Άκη Μάντζιου στον πάγκο, περιμένουν στο – άδειο λόγω τιμωρίας – «Κλεάνθης Βικελίδης» τον Πανσερραϊκό. Τα «λιοντάρια» ψάχνουν αντίδραση έπειτα από τον αποκλεισμό τους από τον Πανιώνιο στο Κύπελλο, αλλά και το βαρύ 1-4 με το οποίο ηττήθηκαν στις Σέρρες από τον ΠΑΟΚ.
Το πρόγραμμα
Λαμία – ΑΕΚ 0-1
Aτρόμητος – ΟΦΗ 0-0
Βόλος ΝΠΣ – Αστέρας Τρίπολης 2-1
Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2024
15:30 «Κλεάνθης Βικελίδης», Άρης – Πανσερραϊκός
18:00 «Λάμπρος Κατσώνης», Λεβαδειακός – Παναθηναϊκός
19:00 Γήπεδο Παναιτωλικού, Παναιτωλικός – ΠΑΟΚ
Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2024
20:30 «Απόστολος Νικολαΐδης», Athens Kallithea FC – Ολυμπιακός
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά
Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς.Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.