Ήταν τον περσινό Δεκέμβριο όταν το Viber επέλεξε την ελληνική αγορά για να λανσάρει την υπηρεσία ψηφιακών πληρωμών Viber pay. Ένα χρόνο αργότερα και η εφαρμογή ανταλλαγής απευθείας μηνυμάτων μέσω κινητών τηλεφώνων ή smartphones, αποφάσισε να ενισχύσει την παρουσία της μέσα από την προσθήκη μιας νέας υπηρεσίας, η οποία απευθύνεται στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις με στόχο να τις βοηθήσει στην επικοινωνία με τους πελάτες τους, οι οποίοι με τη σειρά τους θα μπορούν να αναζητήσουν την εκάστοτε εταιρεία μέσω του Viber. Η χώρα μας, μάλιστα, συγκαταλέγεται ανάμεσα στις μια από τις δύο αγορές παγκοσμίως, που είναι διαθέσιμη η συγκεκριμένη λύση μαζί με τις Φιλιππίνες, στις οποίες προηγήθηκε πρόσφατα η επίσημη πρώτη της νέας υπηρεσίας.
Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει στο μέλλον να υπάρξει διασύνδεση ανάμεσα στο Viber pay και τους λογαριασμούς που έχουν δημιουργήσει οι επιχειρήσεις στο Viber. “Αυτό που θα επιδιώξουμε είναι ένας χρήστης να έχει τη δυνατότητα να εντοπίσει την επιχείρηση, να ανταλλάσσει μηνύματα επικοινωνίας, να παραγγέλνει το προϊόν της και να το πληρώνει. Και όλα αυτά να πραγματοποιούνται μέσα από το Viber. Αυτός είναι ο απώτερος σκοπός”, ανέφερε στο Capital.gr ο Atanas Raykov, αντιπρόεδρος Growth της εταιρείας.
Η πορεία του Viber pay
Σε ό,τι αφορά την πορεία του Viber pay, ένα χρόνο μετά την εκκίνηση της λειτουργίας του στην ελληνική αγορά, ο κ. Raykov σχολίασε ότι οι επιδόσεις της υπηρεσίας ηλεκτρονικών πληρωμών κρίνεται ως άκρως ικανοποιητική με εκατοντάδες χιλιάδες χρήστες, οι οποίοι την έχουν ενεργοποιήσει στο κινητό τους τηλέφωνο ενώ πλέον έχει μετεξελιχθεί από ένα ηλεκτρονικό πορτοφόλι πληρωμών σε έναν χώρο επιβραβεύσεων όπως παροχή εκπτώσεων από μεγάλα brands όταν κάποιος πραγματοποιεί την πληρωμή μέσω της εφαρμογής. “Μέσα στο επόμενο διάστημα σχεδιάζουμε να προσθέσουμε και άλλα χαρακτηριστικά, όπως για παράδειγμα την έκδοση φυσικών καρτών Viber pay”, επεσήμανε στο Capital.gr.
Η σημασία που δίνει στην Ελλάδα μόνο τυχαία δεν είναι καθώς σύμφωνα με τα στοιχεία που παρέθεσε πρόσφατα η εταιρεία, η δημιουργία νέων εταιρικών προφίλ στο Viber ενισχύθηκε κατά 176% κατά την περσινή χρονιά την ίδια στιγμή που η αποστολή μηνυμάτων από επιχειρήσεις μέσω της εφαρμογής σημείωσε άνοδο 38%. Είναι ενδεικτικό ότι σήμερα η διείσδυση της εφαρμογής στην Ελλάδα φτάνει το 90% ενώ το 43% των χρηστών του Viber επικοινωνούν με μια εταιρεία, χρησιμοποιώντας το συγκεκριμένο μέσο επικοινωνίας.
“Στην πραγματικότητα η νέα υπηρεσία ήταν κάτι που μας το ζητούσαν οι ίδιοι οι επιχειρηματίες. Είναι χαρακτηριστικό ότι περίπου το 50% των μικρομεσαίων ελληνικών επιχειρήσεων έχει παρουσία στο Viber. Στόχος μας είναι στο μέλλον να χρησιμοποιούν τη νέα υπηρεσία σχεδόν όλες οι εταιρείες στην Ελλάδα”, σημείωσε ο κ. Raykov, λέγοντας παράλληλα ότι η καινούργια λύση θα προσφέρεται δωρεάν ενώ από εδώ και πέρα και κάθε μήνα θα αναβαθμίζεται με νέα χαρακτηριστικά.
Πηγή: capital.gr