Το παράδειγμα του Διεθνούς Αεροδρομίου στο Καστέλι φαίνεται πως ακολουθεί η κυβέρνηση σε σχέση με τα αντιπλημμυρικά έργα και στον ΒΟΑΚ, καθώς όπως προκύπτει από έγγραφα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, τα συγκεκριμένα έργα δεν αποτελούν αντικείμενο της σύμβασης παραχώρησης.
Και μπορεί η συγκεκριμένη πρακτική να εφαρμόζεται με απόλυτη… αποτυχία στα εκτελούμενα δημόσια έργα στην Κίνα, ωστόσο δεν φαίνεται ότι κάτι τέτοιο θα μπορέσει εύκολα να γίνει αποδεκτό, τη στιγμή μάλιστα που η χρηματόδοτηση του λεγόμενου «μεγάλου τμήματος» του Βόρειου Οδικού Άξονα πραγματοποιείται μέσα από χρηματοδοτήσεις του Ταμείου Ανάκαμψης.
Σημειώνεται βέβαια πως για τις αντίστοιχες «παραλείψεις» που έχουν παρουσιαστεί στο νέο Διεθνές Αεροδρόμιο στο Καστέλι, έχει τονιστεί κατ’ επανάληψη πως αποτελεί κοινή πρακτική στα νέα μεγάλα έργα, να διαχωρίζεται το «καθαρό κομμάτι» της κατασκευής από τα αντιπλημμυρικά και πως εννοείται ότι κάθε σύγχρονο έργο που κατασκευάζεται από την τωρινή κυβέρνηση, θα περιλαμβάνει όλες τις σύγχρονες προδιαγραφές, μεταξύ των οποίων και η αντιπλημμυρική θωράκιση του.
Από το Υπουργείο παράλληλα, σύμφωνα με πληροφορίες από το themakritis.gr γίνεται λόγος για μια τυπική διαδικασία που δεν εμπνέει ανησυχία και που σε καμία περίπτωση δεν δημιουργεί το οποιοδήποτε πρόβλημα σε ένα από τα πιο εμβληματικά έργα της Κρήτης.