Για την άνοιξη του 2024 προσδιορίζεται η έναρξη των εργασιών του δεύτερου τμήματος στον Βόρειο Οδικό Άξονα, Χερσόνησος – Νεάπολη.
Το κόστος κατασκευής του έργου, ανέρχεται σε 255,2 εκατομμύρια ευρώ πλέον, μετά από την αύξηση της τάξης των 16.5 % ευρώ.
Σημειώνεται ότι η αύξηση του προϋπολογισμού κρίθηκε αναγκαία, προκειμένου να συμπεριληφθούν οι δαπάνες για μετατοπίσεις δικτύων Οργανισμών Κοινής Ωφέλειας, απαλλοτριώσεις, μελέτες, παροχή υπηρεσιών συμβούλων, και αρχαιολογικές έρευνες και εργασίες, δημοσιότητα και αμοιβή επιτροπής διενέργειας διαγωνισμού.
Στο πλαίσιο της σύμβασης σύμπραξης, ο Ιδιωτικός Φορέας Σύμπραξης καλείται να αναλάβει την εκπόνηση του συνόλου των απαιτούμενων μελετών, για την κατασκευή του έργου, με βάση τις ήδη υφιστάμενες μελέτες, τον οριστικό σχεδιασμό του έργου που θα προκύψει κατά την διαδικασία ανάθεσης και την περιβαλλοντική αδειοδότησή του.
Επίσης ο Ιδιωτικός Φορέας Σύμπραξης θα αναλάβει την κατασκευή του συνόλου των εργασιών, οι οποίες προβλέπονται στις μελέτες του κατασκευαστικού σχεδιασμού του έργου, καθώς και τις εργασίες συντήρησης και αναβάθμισης των κατασκευασμένων τμημάτων, που θα ενταχθούν στον οριστικό σχεδιασμό.