Εντονο ενδιαφέρον από διεθνή brands για να επενδύσουν στην Ελλάδα, σημειώθηκε το α’ τρίμηνο του 2024.
Η αυξημένη δραστηριότητα περιλαμβάνει την επέκταση διεθνών εμπορικών σημάτων σε όλη την επικράτεια, σύμφωνα με έρευνα της Cushman & Wakefield Proprius.
Τα καταστήματα που άνοιξαν το α’ τρίμηνο του 2024
Στα νέα ανοιγματα περιλαμβάνεται η δυναμική επέκταση της Pepco, η οποία άνοιξε το 30ό κατάστημά της στο Καλαμάτα.
Επιπρόσθετα, εγκαίνια είχαμε για το νέο κατάστημα της Collective, το κατάστημα-ναυαρχίδα της Puma και το κατάστημα Georg Jensen, όλα στην αγορά της Γλυφάδας.
Επιλέον, τρία νέα καταστήματα άνοιξαν στο εμπορικό κέντρο River West και συγκεκριμένα Guess, Starbucks και Nike West Athens.
Ξεχωρίζουν επίσης, το νέο κατάστημα Goody’s F&B στη Ρόδο και το νέο κατάστημα Kiko Milano στη Νέα Σμύρνη.
Επιπρόσθετα, τα δύο πρώτα καταστήματα Sinsay άνοιξαν στην Αττική -στο Αιγάλεω και στον Πειραιά- ενώ τρία νέα καταστήματα αναμένεται να λειτουργήσουν προσεχώς στα εμπορικά πάρκα Smart Park, Top Parks Πειραιώς και Top Parks Πάτρας.