Κονδύλια για την υλοποίηση μιας σειράς έργων αναζητά το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Για πολλά έργα που δημοπρατήθηκαν, όπως ανέφερε πρόσφατα η ηγεσία του Υπουργείου, δεν υπήρχαν δεσμευμένες πιστώσεις όπως για παράδειγμα η επέκταση της Λεωφόρου Κύμης, “ένα γόρδιο δεσμό που καλούμαστε να λύσουμε”, όπως τόνισε ο Υφυπουργός Υποδομών Ν. Ταχιάος.
Ανάλογη είναι η εικόνα και στο μέτωπο των ΣΔΙΤ, αρκετά εκ των οποίων έχουν δημοπρατηθεί και είναι σε κάποια φάση ωρίμανσης, ωστόσο δεν έχει κλειδώσει η χρηματοδότηση τους.
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρ. Σταϊκούρας ανέφερε ότι οι πόροι δεν είναι εξαντλητοί και δεν είμαστε στην εποχή των λεφτόδεντρων, αποφεύγοντας ωστόσο να επιρρίψει ευθύνες για τον μέχρι πρότινος σχεδιασμό του Υπουργείου.
Σύμφωνα με στελέχη της κατασκευαστικής αγοράς, εκτιμάται ότι λείπουν αρκετά δισ για την υλοποίηση των έργων, μία κατάσταση την οποία επέτεινε η ανάγκη πρόσθετων έργων στη Θεσσαλία από τις πρόσφατες πλημμύρες, όπου το συνολικό κόστος για την αποκατάσταση των υποδομών θα ξεπεράσει το 1 δισ ευρώ ενώ σήμερα διαθέσιμα είναι μόνον τα 600 εκατ. από το Ταμείο Ανάκαμψης.