ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • LIFESTYLE
    • Κίνηση στους δρόμους
    • Ο Καιρός στην Κρήτη
    • Εφημερεύοντα Φαρμακεία
    • Θέμα Κρήτης 103,1 Πρόγραμμα
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    Τρίτη, 04/11/2025 Κεντρικο Δελτιο Ειδήσεων
    Εφημερεύοντα Φαρμακεία Εφημερεύοντα   Κίνηση στους δρόμους Κίνηση   Καιρός στην Κρήτη Καιρός
    ΘΕΜΑ 103,1 LIVE
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
    • ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ
    • ΜΙΛΗΣΑΝ ΣΤΟ 103.1
    • ΚΡΗΤΗ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΟΔΗΓΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
    • PODCASTS
    Κεντρικό Δελτίο
    ΘΕΜΑ LIVE
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    Αρχική»Οικονομία»Υποασφαλισμένες οι ελληνικές επιχειρήσεις-Τα βήματα για την επιλογή μιας συντεταγμένης προστασίας

    Υποασφαλισμένες οι ελληνικές επιχειρήσεις-Τα βήματα για την επιλογή μιας συντεταγμένης προστασίας

    13/06/2024, 4:58 μμ4 λεπτά ανάγνωση
    Share
    Facebook Twitter Pinterest Reddit WhatsApp Email
    Your browser does not support the video tag.

    Σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα κυμαίνεται ο αριθμός των ελληνικών επιχειρήσεων στην χώρα μας, που έχει προχωρήσει σε ασφαλιστικές καλύψεις. Αναλυτικότερα, σύμφωνα με στοιχεία που έχουν ανακοινωθεί, το ποσοστό ασφαλισμένων επιχειρήσεων στη χώρα μας εκτιμάται μόλις στο 18%, δηλαδή λιγότερες από 2 στις 10 επιχειρήσεις έχουν προχωρήσει σε ασφαλιστικές καλύψεις. Για νέους κινδύνους και απειλές που έχουν προκύψει από την εμφάνιση των νέων τεχνολογιών, όπως οι κυβερνοεπιθέσεις (Cyber Attack) το ποσοστό ασφάλισης των επιχειρήσεων είναι ακόμη χαμηλότερο και κυμαίνεται μόλις στο 12% στην Ελλάδα, όταν στις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης προσεγγίζει το 70%. Σύμφωνα με εκτιμήσεις του διευθύνοντος συμβούλου του ασφαλιστικού Ομίλου The Business Insurance (ΤΒΙ) που εξειδικεύεται στον τομέα των επιχειρηματικών ασφαλίσεων Kωνσταντίνου Καρούση, η κρατική παρέμβαση προ ολίγων μηνών περί υποχρέωσης ασφάλισης των επιχειρήσεων με ετήσιο κύκλο εργασιών πάνω από 2 εκατ. ευρώ «αποτελεί μια όαση στην αχαρτογράφητη έρημο των επιχειρηματικών ασφαλίσεων, έχοντας όμως ακόμα να διανύσουμε αρκετή απόσταση μέχρι να φτάσουμε στον τελικό στόχο».

    Επιχειρήσεις- Τα βήματα προς μια συντεταγμένη ασφαλιστική κάλυψη

    Ποια όμως τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει μια επιχείρηση, ιδιαίτερα μια μικρομεσαία, προκειμένου να ασφαλιστεί σε κινδύνους που την αφορούν και θα της προσδώσουν ταυτόχρονα προστιθεμένη αξία.

    Όπως αναφέρει ο κ.Καρούσης θα πρέπει να βασίζεται σε τρία στάδια: Collective (συλλογή δεδομένων), R&D Lab, Consultancy (συμβουλευτικές υπηρεσίες)

    – Το πρώτο στάδιο, Collective, είναι το στάδιο που έχει ως σκοπό να εξάγει όλα τα αναγκαία δεδομένα που θα οδηγήσουν στην κατανόηση των ασφαλιστικών αναγκών μιας επιχείρησης. Αρχικά αφορά σε μια εξειδικευμένη διαδικασία συλλογής πληροφοριών που σχετίζονται με την επιχείρηση, όχι μόνο τα στοιχεία της ως νομικό πρόσωπο, αλλά κυρίως πληροφορίες σχετικές με τη δραστηριότητα της. Στην ΤΒΙ ως δραστηριότητα δε νοείται απλά ο κλάδος δραστηριοποίησης μιας επιχείρησης αλλά και ο τρόπος δραστηριοποίησης και στρατηγικής που ακολουθεί μια επιχείρηση, όσο και το επιθυμητό αποτέλεσμα αυτής της στρατηγικής. Αφού συλλεχθούν οι απαραίτητες πληροφορίες ακολουθεί η ανάλυση αναγκών υπό το πρίσμα του επιχειρείν. Συζητούνται παραδοσιακοί και σύγχρονοι κίνδυνοι και πως αυτοί θα μπορούσαν να βλάψουν μια επιχείρηση σήμερα. Όλες οι πληροφορίες καταγράφονται σε ένα ειδικό έντυπο αναγκών. Συλλέγονται τα εν ισχύ συμβόλαια της επιχείρησης με σκοπό τη διερεύνηση και την κατανόηση της υπάρχουσας ασφαλισμένης κατάστασης, αλλά και τα τελικά συμπεράσματα για την διακράτηση, την αλλαγή ή την κατάργηση μέρους ή όλων.

    – Στο δεύτερο στάδιο R&D Lab,το έντυπο αναγκών θα αποτελέσει τη βάση στην αναζήτηση των κατάλληλων λύσεων. Οι πληροφορίες που έχουν συλλεχθεί χρησιμεύουν στη διερεύνηση των καλύτερων δυνατών επιλογών από το σύνολο της εγχώριας και της διεθνούς ασφαλιστικής αγοράς. Είναι πολλές οι φορές που οι ανάγκες μιας επιχείρησης δεν μπορούν να καλυφθούν από έτοιμα προτιμολογημένα προγράμματα της αγοράς και είναι επιβεβλημένη μια εξατομικευμένη (tailor made) προσέγγιση κομμένη και ραμμένη στα μέτρα της υπό ασφάλισης επιχείρησης. Η προτεινόμενη λύση θα πρέπει να μπορεί να απαντά εξατομικευμένα στις ανάγκες της, ενώ την ίδια στιγμή να μην είναι η καταλληλότερη για μια άλλη επιχείρηση του ίδιου κλάδου. Ως αποτέλεσμα αυτής της εργαστηριακής μελέτης είναι πάντοτε η σύσταση κι η δημιουργία εξειδικευμένων προτάσεων επί του συνόλου των πιθανών λύσεων που διερευνήθηκαν.

    -Στο τρίτο και τελευταίο στάδιο, το Consultancy, η μελέτη κι η διερεύνηση αρχίζουν και παίρνουν μορφή. Προτείνονται στην υπό ασφάλιση επιχείρηση τρεις συγκεκριμένες εναλλακτικές που απαντούν στις ανάγκες της. Ευθύνη της ασφαλιστικής εταιρίας είναι να υποδείξουν τη μια εξ αυτών που με αντικειμενικά κριτήρια υπερτερεί των άλλων, περιγράφοντας και τους λόγους.

    Όπως τονίζει ο κ. Καρούσης, διευθύνων σύμβουλος της TBI, που έχει ενταχθεί στον ελληνικό όμιλο επιχειρήσεων GPA, ο ρόλος μιας ασφαλιστικής εταιρείας δε σταματά εκεί, καθώς η έκδοση ενός ασφαλιστηρίου συμβολαίου δεν είναι το τέλος μιας εργασίας αλλά είναι η αρχή μιας συνεργασίας. Σε τακτά και προκαθορισμένα χρονικά σημεία, επανέρχονται κι ελέγχουν εάν οι συνθήκες που οδήγησαν σε μια συγκεκριμένη επιλογή υφίστανται ακόμη ή όχι, κι αναλόγως επεμβαίνουν στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο. Η συγκεκριμένη προσέγγιση βασίζεται στην μέθοδο 3LPS (3 Level Personalized Solution) που ακολουθεί η TBI και αρχίζει να εφαρμόζεται από την πρώτη επικοινωνία με τον πελάτη και δεν περατώνεται ποτέ, καθώς είναι μια συνεχής διαδικασία με απώτερο σκοπό τη διασφάλιση της ασφαλισμένης επιχείρησης.

    Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

    Κοινή χρήση Facebook Twitter Pinterest LinkedIn WhatsApp Reddit Email
    προηγουμενοΑΑΔΕ: Για τις 26/7/2024 μετατέθηκε η προθεσμία υποβολής φορολογικών δηλώσεων νομικών προσώπων
    επομενο Παρίσι 2024: Νέο σενάριο για την τελετή έναρξης, παρέλαση μεταξύ Πύργου Άιφελ και Τροκαντερό

    σχετικα νεα

    Βραχυχρόνια μίσθωση: Ανοδική πορεία με διαδοχικά ρεκόρ και διατήρηση της προσφοράς σε ιστορικά υψηλά επίπεδα

    31/10/2025, 11:32 μμ

    Τράπεζα της Ελλάδος: Άνοιξε η “ψαλίδα” των επιτοκίων τον Σεπτέμβριο 2025

    31/10/2025, 11:02 μμ

    Στο 1,7% μειώθηκε ο πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Οκτώβριο

    31/10/2025, 2:52 μμ

    Το 2027 η πιλοτική έκδοση του ψηφιακού ευρώ

    30/10/2025, 7:19 μμ

    Μικρή αύξηση στην ελληνική οινοπαραγωγή για το 2025

    29/10/2025, 11:02 μμ

    Πιο αυστηρά τα κριτήρια για τη χορήγηση στεγαστικών δανείων – Μείωση της ζήτησης διαπιστώνει η ΤτΕ

    29/10/2025, 8:20 μμ
    Ροη ειδησεων

    Μακελειό Βορίζια: Υπηρεσία ψυχολογικής υποστήριξης στο Κ.Υ. Μοιρών – Στα μέσα της εβδομάδας ανοίγουν τα σχολεία

    03/11/2025, 11:32 μμ

    Ψηφισμα από το Δημοτικό Συμβούλιο Ηρακλείου για την πάταξη της παράνομης οπλοκατοχής και της οπλοχρησίας

    03/11/2025, 11:00 μμ

    Οι σύλλογοι γονέων Ηρακλείου καλούν στις κινητοποιήσεις της 6ης Νοεμβρίου για τη Δημόσια Παιδεία

    03/11/2025, 10:29 μμ

    Επίκειται συνάντηση Καλοκαιρινού-Κεφαλογιάννη για τις αποζημιώσεις από τις ρηγματώσεις στις Βούτες

    03/11/2025, 9:58 μμ

    Μετά το Πεντάγωνο, έρχεται η ανάδειξη του Άγνωστου Στρατιώτη

    03/11/2025, 9:29 μμ

    Έρευνες της ΕΛ.ΑΣ. και στο Ρέθυμνο για το μακελειό στα Βορίζια – Μία σύλληψη για οπολοκατοχή

    03/11/2025, 8:57 μμ

    Χανιά: Νέα εποχή για τη διαχείριση των βιοαποβλήτων με διανομή καφέ κάδων στα νοικοκυριά

    03/11/2025, 8:28 μμ
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Soundcloud
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ

    Διεύθυνση: Οδός Η, Β.Ι.Π.Ε, 71408, Ηράκλειο Κρήτης
    Ταυτότητα

    επικοινωνια

    Email: [email protected]
    Τηλ: 2810 263260
    viber: 6972 272 278 (μόνο για μηνύματα)

    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103,1

    Πρόγραμμα
    Live
    Όροι Χρήσης
    Πολιτική Απορρήτου

    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    • Home
    © 2025 ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103,1 | All Rights Reserved

    Πληκτρολογήστε και πατήστε Enter για αναζήτηση. Πατήστε Esc για ακύρωση.

    Διαχείριση Συγκατάθεσης
    Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
    Λειτουργικά Πάντα ενεργό
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
    Προτιμήσεις
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
    Στατιστικά
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
    Εμπορικής Προώθησης
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
    Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
    Προβολή προτιμήσεων
    {title} {title} {title}