Πότε περιμένουμε το άνοιγμα του νέου καταστήματος ΙΚΕΑ , στο Ηράκλειο Κρήτης;
Στο νέο κατάστημα του ομίλου Φουρλής, το οποίο θα έχει μέγεθος 10.000 τμ, θα έχουν την ευκαιρία όλοι οι πελάτες που αγαπούν τα έπιπλα ΙΚΕΑ , να έχουν την ολοκληρωμένη εμπειρία ΙΚΕΑ. Με ένα πολύ μεγάλο εστιατόριο , με τεράστια ποικιλία στον εκθεσιακό χώρο παρουσιάζοντας έπιπλα του φοιτητικού σπιτιού , του καταλύματος RBNB και του κήπου. Ο στόχος είναι στις αρχές του 2ου 6μηνου του 2025 ,να ανοίξει τις πύλες του για το Κρητικό κοινό.
Παρατηρείται ότι ο όμιλος Φουρλής έχει επιλέξει να επενδύσει και στην Κρήτη αρκετά. Ποιο είναι το στρατηγικό σχέδιο της εταιρίας ;
Ο όμιλος επεκτείνεται κάθε χρόνο με καταστήματα λιανικής. Ειδικότερα στην Κρήτη, όπου ο τουρισμός είναι μια βαριά βιομηχανία για το νησί, υπάρχει ενισχυμένο επενδυτικό πλάνο. Οι μετρήσεις και οι έρευνες αγορών που πραγματοποιούμε, μας δείχνουν ότι υπάρχει μεγάλη ανάγκη κάλυψης αναγκών , ιδιαίτερα στον κλάδο των RBNB καταλυμάτων . Εμείς επιδιώκουμε να καλύψουμε ένα μεγάλο μέρος αυτών των αναγκών, ώστε να μην ταλαιπωρούνται οι καταναλωτές μας στον νευραλγικό τομέα των εξοπλισμών οικημάτων προσωπικών ή επαγγελματικών.
Στον όμιλος Φουρλή ανήκει επιπλέον και το κατάστημα λιανικής INTERSPORT, που διαφαίνεται να καλύπτει όλες τις ανάγκες των αθλητών, είτε είναι επαγγελματίες είτε ερασιτέχνες.
O Όμιλος FOURLIS είναι αποκλειστικός δικαιοδόχος (Franchisee) του εμπορικού σήματος INTERSPORT για την Ελλάδα, τη Κύπρο ,την Βουλγαρία , και τη Ρουμανία. Σήμερα ο κλάδος εκτείνεται σε ένα δίκτυο , με 105 καταστήματα INTERSPORT (57 στην Ελλάδα, 32 στη Ρουμανία, 10 στη Βουλγαρία και 6 στην Κύπρο). Επιπλέον τέσσερα καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce) ,σε όλες τις χώρες δραστηριοποίησης. Για φέτος ο στόχος είναι, να παραδώσουμε άλλα πέντε καταστήματα λιανικής.
Στο στρατηγικό πλάνο του Ομίλου FOURLIS για την INTERSPORT περιλαμβάνεται η επέκταση του δικτύου καταστημάτων σε πλέον των 130 σημείων.
(Κατά τη διάρκεια του οικονομικού έτους 2022, ο κύκλος εργασιών του κλάδου λιανικής πώλησης αθλητικών ειδών ανήλθε στα €184,3 εκατ. ενώ τα λειτουργικά κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων EBITDA(OPR) ανήλθαν στα €12,4 εκατ. Ο κλάδος απασχολεί συνολικά 1.632 εργαζόμενους.
Στο Delphi Economic Forum παρουσιάσατε τη θέση του ομίλου , σε σχέση με την νέα τάση του καταναλωτή , να ψωνίζει μέσω e commerce περισσότερο. Το βλέπετε όντως αυτό , να συμβαίνει;
Για εμάς στον όμιλο Fourlis βασικός κορμός είναι η καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη μας . Δεν έχει τόσο σημασία ποιο κανάλι θα επιλέξει , εμείς θέλουμε να εξυπηρετηθεί σωστά και γρήγορα. Υπάρχει έντονα η παραφιλολογία, ότι το ιντερνετικό εμπόριο
(e commerce) έχει περισσότερη απήχηση. Παρόλα αυτά , δίνουμε βάρος στο φυσικό κατάστημα. Υπάρχει ,όμως, και ένα μείγμα κατανάλωσης. Δηλαδή βλέπουμε αρκετά το φαινόμενο να μπαίνει ένας καταναλωτής στο ιντερνετικό κατάστημα να ενημερωθεί και αργότερα να έρχεται στο φυσικό κατάστημα για να το αγοράζει, είτε να ολοκληρώνει την αγορά του μέσω ιντερνέτ. Για εμάς είναι σημαντικό να δίνουμε στον καταναλωτή τις επιλογές και έπειτα εκείνος επιλέγει πως θα προχωρήσει στην αγορά του.
Το πάθος και η ανάγκη για εξέλιξη με οδήγησαν στην επαγγελματική μου πορεία.
Ο Δημήτρης Βαλαχής γεννήθηκε στη Νέα Ιωνία Βόλου. Έχει σπουδάσει Χημικός Μηχανικός στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1987 στην Henkel Ecolab στο Τμήμα Πωλήσεων του Ομίλου, όπου παρέμεινε για 15 χρόνια κατέχοντας διάφορες διευθυντικές θέσεις. Το 2002 αποχώρησε από τη θέση του Managing Director για Ελλάδα και Κύπρο, και τού Διευθυντή Νοτίου Ευρώπης για τον τομέα Απορρυπαντικών υφασμάτων.
Στη συνέχεια, εργάσθηκε στη Frigoglass, αρχικά ως Regional Operations Director και έπειτα ως Cool Operations Director διευθύνοντας τα εργοστάσια και τα γραφεία πωλήσεων της εταιρείας σε Ευρώπη, Ασία & Αφρική. Στην τελευταία του θέση στη Frigoglass, ολοκλήρωσε επιτυχώς την είσοδό της στην αγορά της Κίνας, με την ανάπτυξη της τοπικής σειράς προϊόντων, την στελέχωση της εταιρείας, και την κατασκευή και λειτουργία του πρώτου εργοστασίου παραγωγής της.
Ο κ. Βαλαχής συνετέλεσε καθοριστικά στην δημιουργία της μεγαλύτερης εταιρείας στην μεσογειακή ιχθυοκαλλιέργεια με την επέκταση της Ανδρομέδα στην Ισπανία, & την εξαγορά των δύο μεγαλύτερων εταιρειών του κλάδου στην Ελλάδα, του Νηρέα AE και της Σελόντα AE (project nemo). Ολοκλήρωσε την διαδικασία έγκρισης της εξαγοράς από την Ευρωπαϊκή επιτροπή ανταγωνισμού καθώς και την προετοιμασία ενοποίησης των εταιρειών. Παραμένει σύμβουλος στο ΔΣ της Andromeda seafood, μητρικής εταιρείας του νέου ομίλου.