ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • LIFESTYLE
    • Κίνηση στους δρόμους
    • Ο Καιρός στην Κρήτη
    • Εφημερεύοντα Φαρμακεία
    • Θέμα Κρήτης 103,1 Πρόγραμμα
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    Σάββατο, 06/12/2025 Κεντρικο Δελτιο Ειδήσεων
    Εφημερεύοντα Φαρμακεία Εφημερεύοντα   Κίνηση στους δρόμους Κίνηση   Καιρός στην Κρήτη Καιρός
    ΘΕΜΑ 103,1 LIVE
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
    • ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ
    • ΜΙΛΗΣΑΝ ΣΤΟ 103.1
    • ΚΡΗΤΗ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΟΔΗΓΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
    • PODCASTS
    Κεντρικό Δελτίο
    ΘΕΜΑ LIVE
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    Αρχική»Οικονομία»Τηλεφωνική εξυπηρέτηση ΔΕΗ δωρεάν 24 ώρες το 24ωρο

    Τηλεφωνική εξυπηρέτηση ΔΕΗ δωρεάν 24 ώρες το 24ωρο

    01/12/2023, 1:21 μμ2 λεπτά ανάγνωση
    Share
    Facebook Twitter Pinterest Reddit WhatsApp Email
    • Και νέες υπηρεσίες video call και live chat για εταιρικούς πελάτες

    Σε 24ωρη βάση, 365 ημέρες το χρόνο, λειτουργεί πλέον το τηλεφωνικό κέντρο της ΔΕΗ και έτσι οι πελάτες μπορούν  να καλούν δωρεάν στο 800 900 1000 οποιαδήποτε στιγμή προτιμούν για την εξυπηρέτησή τους. Η ΔΕΗ προχώρησε στην 24ωρη λειτουργία του τηλεφωνικού της κέντρου συνεπής στην υπόσχεσή της για διαρκή βελτίωση και αναβάθμιση της εμπειρίας των πελατών της σε κάθε επαφή με την εταιρεία.

    Το τηλεφωνικό κέντρο ΔΕΗ δίνει απαντήσεις και λύσεις σε κάθε είδους ανάγκη:

    • προσφέρει ενημέρωση για νέα προϊόντα και υπηρεσίες,
    • δέχεται αιτήματα για τη σύναψη σύμβασης ρεύματος και φυσικού αερίου,
    • παρέχει πληροφορίες και διευκρινίσεις σχετικά με χρεώσεις που περιλαμβάνουν οι λογαριασμοί,
    • δίνει πληροφορίες για την εξέλιξη πορείας αιτημάτων
    • πραγματοποιεί εξόφληση λογαριασμών με τη χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας,
    • πραγματοποιεί διακανονισμούς πληρωμών,
    • προσφέρει ενημέρωση και τεχνική υποστήριξη για το myΔΕΗ, τον νέο ψηφιακό κόσμο της ΔΕΗ.

    Video Call & Live Chat για εταιρικούς πελάτες

    Για τους επαγγελματίες, η ΔΕΗ, εκτός από το  εξειδικευμένο τηλεφωνικό κέντρο 800 500 7000, δημιούργησε και δύο νέες υπηρεσίες εξυπηρέτησης στο dei.gr ενσωματώνοντας νέες τεχνολογίες. Συγκεκριμένα, οι υφιστάμενοι και νέοι εταιρικοί πελάτες των προγραμμάτων ΔΕΗ myBusiness 4All ή ΔΕΗ myBusiness 4All+, έχουν τη δυνατότητα χρήσης υπηρεσιών Video Call και Live Chat στην επικοινωνία τους με τη ΔΕΗ.

    Με την υπηρεσία Video Call, με  ένα κλικ, ο εξειδικευμένος εκπρόσωπος βρίσκεται στην οθόνη του επαγγελματία για να τον εξυπηρετήσει και να λύσει κάθε απορία, ενώ υπάρχει και δυνατότητα προγραμματισμού ημερομηνίας και ώρας που εξυπηρετούν τον επαγγελματία για την επικοινωνία.

    Η υπηρεσία Live Chat προσφέρει εξυπηρέτηση και υποστήριξη για τον επαγγελματία που προτιμά να γράφει από τον υπολογιστή ή το κινητό του τηλέφωνο, αντί να επικοινωνήσει μέσω τηλεφώνου ή βιντεοκλήσης. Η γραπτή συνομιλία πραγματοποιείται σε πραγματικό χρόνο με εξειδικευμένο εκπρόσωπο ο οποίος είναι έτοιμος να λύσει κάθε απορία.

    Η ΔΕΗ θα συνεχίσει να εξελίσσει τις υπηρεσίες της, για οικιακούς και εταιρικούς πελάτες, ενδυναμώνοντας συνεχώς όλα τα κανάλια επικοινωνίας για την καλύτερη, αμεσότερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των πελατών της.

    Κοινή χρήση Facebook Twitter Pinterest LinkedIn WhatsApp Reddit Email
    προηγουμενοΚρητικό γλέντι στο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο – Λύκειο από μαθητές του σχολείου (video)
    επομενο Στ. Αρναουτάκης: Ορόσημο η Ένωση της Κρήτης με την Ελλάδα

    σχετικα νεα

    ΕΛΣΤΑΤ: Ανάπτυξη 2% καταγράφηκε το γ’ τρίμηνο του 2025

    05/12/2025, 7:58 μμ

    Χαμηλότερες οι πωλήσεις των επιχειρήσεων στη φετινή Black Friday

    04/12/2025, 8:01 μμ

    Τράπεζα της Ελλάδος: Μειώθηκαν τα επιτόκια των δανείων τον φετινό Οκτώβριο

    03/12/2025, 8:05 μμ

    ΙΕΛΚΑ: Αύξηση 1,75% στον πληθωρισμό στα σούπερ μάρκετ τον φετινό Νοέμβριο

    03/12/2025, 7:23 μμ

    Απλήρωτοι φόροι 7,2 δισ. ευρώ το δεκάμηνο 2025 – Κάτω από 3,9 εκατ. οι οφειλέτες

    03/12/2025, 7:01 μμ

    ΙΟΒΕ: Νέα επιδείνωση του οικονομικού κλίματος τον Νοέμβριο, με πτώση στην καταναλωτική εμπιστοσύνη

    02/12/2025, 11:02 μμ
    Ροη ειδησεων

    Γερμανία: Ψηφίστηκαν οι αλλαγές στην στρατιωτική θητεία

    05/12/2025, 11:59 μμ

    Έξι κρίσιμα ζητήματα για το επιχειρείν και τις υποδομές

    05/12/2025, 11:01 μμ

    Κύπρος: Σε ανασχηματισμό προχώρησε ο Νίκος Χριστοδουλίδης

    05/12/2025, 10:29 μμ

    Παρέμβαση Σταύρου Αρναουτάκη «Η Κρήτη μεγάλη χαμένη της νέας ΚΑΠ – Αναγκαίος ο άμεσος εξορθολογισμός των πόρων»

    05/12/2025, 10:00 μμ

    Κρήτη: Διαμαρτυρία στρατιωτικών στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση για το νομοσχέδιο του ΥΠΕΘΑ

    05/12/2025, 9:28 μμ

    Δόγμα Τραμπ: Οι ΗΠΑ αναπροσαρμόζουν την στρατηγική τους σε παγκόσμιο επίπεδο

    05/12/2025, 9:00 μμ

    Κυρ. Μητσοτάκης: «Είμαστε η άγκυρα σταθερότητας του πολιτικού συστήματος – Σχεδιάζουμε την τρίτη 4ετία»

    05/12/2025, 8:29 μμ
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Soundcloud
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ

    Διεύθυνση: Οδός Η, Β.Ι.Π.Ε, 71408, Ηράκλειο Κρήτης
    Ταυτότητα

    επικοινωνια

    Email: [email protected]
    Τηλ: 2810 263260
    viber: 6972 272 278 (μόνο για μηνύματα)

    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103,1

    Πρόγραμμα
    Live
    Όροι Χρήσης
    Πολιτική Απορρήτου

    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    • Home
    © 2025 ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103,1 | All Rights Reserved

    Πληκτρολογήστε και πατήστε Enter για αναζήτηση. Πατήστε Esc για ακύρωση.

    Διαχείριση Συγκατάθεσης
    Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
    Λειτουργικά Πάντα ενεργό
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
    Προτιμήσεις
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
    Στατιστικά
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
    Εμπορικής Προώθησης
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
    Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
    Προβολή προτιμήσεων
    {title} {title} {title}