Μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2025 θα έχει παρουσιαστεί το νέο brand που θα προκύψει μετά τη συγχώνευση της Attica Bank και της Παγκρήτιας Τράπεζας, ενώ ήδη «τρέχει» η λειτουργική συγχώνευσης των δύο τραπεζών.
Αυτό τόνισε μεταξύ άλλων η Διευθύνουσα Σύμβουλος της Attica Bank, κυριά Ελένη Βρεττού, στο περιθώριο εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στο Χρηματιστήριο Αθηνών, με αφορμή την εισαγωγή των μετοχών που προέκυψαν μετά την Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου της τράπεζας.
Όπως τόνισε η κυρία Βρεττού, στόχος της τράπεζας είναι το rebranding να έχει ολοκληρωθεί μέχρι τον Απρίλιο και να παρουσιαστεί η νέα εταιρική ταυτότητα, συμπεριλαβανομένου και το ονόματος, ενώ αμέσως μετά θα αλλάξει και η εικόνα των καταστημάτων της τράπεζας.
Παράλληλα, βασικό «στοίχημα» για το 2025 αποτελεί η ενοποίηση των συστημάτων της Attica Bank και της Παγκρήτιας, γεγονός που θα απελευθερώσει δυνάμεις με στόχο την παροχή μιας διευρυμένης γκάμας προϊόντων και την αύξηση των μεριδίων αγοράς.
Συγκεκριμένα, στόχος είναι η νέα τράπεζα να διπλασιάσει το μερίδιό της σε χορηγήσεις σε ενέργεια, υποδομές και ναυτιλία, ενώ δίνει ιδιαίτερη έμφαση στο structured finance καθώς και στο wealth management, αξιοποιώντας την «κληρονομιά» της HSBC.
Την ίδια στιγμή, μέσα στο 2025 αναμένεται να «τρέξει» εθελούσια έξοδος που θα αφορά προσωπικό και από τις δύο τράπεζες στους τομείς που υπάρχουν επικαλύψεις. Αλλαγές αναμένεται να υπάρξουν και στο δίκτυο της τράπεζας, με κλείσιμο καταστημάτων στις περιπτώσεις που τα υφιστάμενα απέχουν λιγότερο από 1.000 μέτρα αλλά και άνοιγμα νέων σε πρωτεύουσες νομών που έχουν μεγάλο ενδιαφέρον.
Τέλος, αναφορικά με τη μετοχική σύνθεση, αναμένεται να πραγματοποιηθεί νέο placement εντός του επόμενου 18μηνου, με στόχο την αύξηση του free float που σήμερα, μετά την ολοκλήρωση της ΑΜΚ, διαμορφώνεται κοντά στο 7%.
https://www.cnn.gr/oikonomia/epixeiriseis/story/451988/ta-epomena-vimata-tis-attica-bank-rebranding-nea-katastimata-etheloysia-kai-ayksisi-meridion
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά
Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς.Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.